eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaPrzeprowadzenie 15 kontroli zakończonych projektów, zrealizowanych w ramach Poddziałania 1.1.2 SPO WKP

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-16

Warszawa: Przeprowadzenie 15 kontroli zakończonych projektów, zrealizowanych w ramach Poddziałania 1.1.2 SPO WKP
Numer ogłoszenia: 162349 - 2008; data zamieszczenia: 16.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Pańska 81/83, 00-834 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (022) 432 80 80, fax (022) 432 86 20.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.parp.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie 15 kontroli zakończonych projektów, zrealizowanych w ramach Poddziałania 1.1.2 SPO WKP.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1) opracowanie wzoru pełnego raportu merytorycznego, 2) wykonanie 15 (słownie: piętnastu) kontroli zakończonych projektów, realizowanych w ramach Poddziałania 1.1.2 SPO WKP, 3) opracowania raportów z każdej z przeprowadzonych kontroli oraz raportu końcowego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.12.12.00 - Usługi audytu Kod CPV wg słownika 2008: 79.21.20.00 - Usługi audytu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: a) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 2 zamówienia o wartości co najmniej 120 000 złotych brutto łącznie (w przypadku, gdy wartość zamówienia została określona w umowie w walucie obcej, wartość tego zamówienia powinna zostać przeliczona wg średniego kursu NBP z dnia zawarcia umowy o wykonanie zamówienia), polegające na przeprowadzeniu kontroli projektu lub projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej w zakresie, co najmniej, zgodności ich realizacji z postanowieniami umowy w zakresie rzeczowym i finansowym; b) dysponuje przynajmniej dwoma dwuosobowymi zespołami, i w każdym z zespołów: - co najmniej jedna osoba posiada uprawnienia biegłego rewidenta, określone w ustawie z dnia 13 października 1994 r. o biegłych rewidentach i ich samorządzie (Dz. U. z 2001 r. Nr 31, poz. 359 ze zm.) lub posiada kwalifikacje audytora wymagane przez organizację będącą członkiem Międzynarodowej Federacji Księgowych (International Federation of Accountants); - każda z osób w ciągu ostatnich 3 lat przeprowadziła co najmniej 2 kontrole projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej, przy czym każda kontrola obejmowała weryfikację co najmniej zgodności realizacji projektu z postanowieniami umowy w zakresie rzeczowym i finansowym i każdy projekt objęty kontrolą miał wartość co najmniej 40 000,00 zł brutto, a jeśli projekt nie był objęty kontrolą w całości, część objęta kontrolą miała wartość co najmniej 40 000 zł brutto. UWAGA: jedna osoba może wystąpić tylko w jednym zespole. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek określony w ust. 1 pkt 4) muszą spełnić każdy wykonawca, a warunki określone w ust. 1 pkt 1-3) muszą zostać spełnione łącznie przez wszystkich wykonawców. 3. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów, opisanych poniżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków, wykonawca ma obowiązek złożyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z nich; 2) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z nich; 3) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 zamówień, o których mowa w Opisie warunków udziału w postępowaniu ust. 1 pkt 2) lit. a) powyżej, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. Jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa przynajmniej jeden z nich. 4a) wykaz osób wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia potwierdzające spełnienie warunku o którym mowa w Opisie warunków udziału w postępowaniu ust. 1, pkt 2 lit. b), powyżej. Jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa przynajmniej jeden z nich. 4b) kopie dyplomów, zaświadczeń lub aktualnych legitymacji biegłego rewidenta, potwierdzające posiadanie uprawnień do badania sprawozdań finansowych w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 13 października 1994 r. o biegłych rewidentach i ich samorządzie (Dz. U. z 2001, Nr 31, poz. 359, ze zm.). Jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa przynajmniej jeden z nich. Wymagane dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby uprawnioną od reprezentowania wykonawcy. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału, wykaz wykonanych zamówień oraz wykaz osób wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia i wykonawcy przedstawiają w oryginale. 2. Jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 1 pkt 1) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Dokumenty, o których mowa w ust. 3 lub 4, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.parp.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości Zespół Wdrażania Instrumentów Instytucjonalnych ul. Pańska 81/83 00-834 Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ul. Pańska 81/83 00-834 Warszawa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.