eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WartaPrzeprowadzenie audytu zewnętrznego projektu Wszystko zaczyna się od marzeń, realizowanego w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich 2007 -2013, Priorytet 2 - Rozwój społeczeństwa opartego na wiedzy, Działanie 2.1 - Zwiększenie do

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-10

Warta: Przeprowadzenie audytu zewnętrznego projektu Wszystko zaczyna się od marzeń, realizowanego w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich 2007 -2013, Priorytet 2 - Rozwój społeczeństwa opartego na wiedzy, Działanie 2.1 - Zwiększenie dostępu do edukacji - promocja kształcenie przez całe życie.
Numer ogłoszenia: 162229 - 2007; data zamieszczenia: 10.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Biuro Projektu "Wszystko zaczyna się od marzeń", ul. Kościuszki 9/11, 98-290 Warta, woj. łódzkie, tel. 043 8294379, fax 043 8294506.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gimwarta.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie audytu zewnętrznego projektu Wszystko zaczyna się od marzeń, realizowanego w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich 2007 -2013, Priorytet 2 - Rozwój społeczeństwa opartego na wiedzy, Działanie 2.1 - Zwiększenie dostępu do edukacji - promocja kształcenie przez całe życie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest przeprowadzenie audytu zewnętrznego projektu Wszystko zaczyna się od marzeń realizowanego w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich, Priorytet 2 - Rozwój społeczeństwa opartego na wiedzy, Działanie 2.1 - Zwiększenie dostępu do edukacji promocja kształcenia przez całe życie, Schemat a) Zmniejszenie dysproporcji edukacyjnych pomiędzy wsią a miastem. 2. Zamówienie obejmuje przygotowanie niezależnej opinii audytorów na temat prawidłowości realizacji w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich Priorytet 2 - Rozwój społeczeństwa opartego na wiedzy, Działanie 2.1 - Zwiększenie dostępu do edukacji promocja kształcenia przez całe życie, Schemat a) Zmniejszenie dysproporcji edukacyjnych pomiędzy wsią a miastem. obejmującego działania określone w punkcie 1. Badania audytowe mają pozwolić na uzyskanie dowodów pozwalających z dostateczną pewnością na jednoznaczną ocenę przez podmiot przeprowadzający audyt, czy realizacja projektu przebiega zgodnie z umową i wnioskiem o dofinansowanie projektu. Efektem audytu ma być uzyskanie racjonalnego zapewnienia, że wydatki poniesione w ramach projektu są kwalifikowalne, a realizowany projekt jest zgodny z umową oraz wnioskiem oraz wydanie opinii w tym zakresie. W tym celu zostanie sprawdzone, czy działania, których dotyczą poniesione wydatki rzeczywiście zostały zrealizowane, czy wnioski o płatność są zgodne z wymaganiami zawartymi w umowie oraz czy są poparte odpowiednimi dokumentami finansowymi. Sprawdzenie to zostanie dokonane poprzez badanie w szczególności czy księgi rachunkowe (w części dotyczącej ewidencji zdarzeń gospodarczych związanych z realizacją projektów) wraz z dowodami księgowymi, stanowiącymi podstawę dokonania w nich zapisów oraz wnioski o płatność sporządzone na podstawie dokumentów potwierdzających poniesienie wydatków (faktury i/lub inne dokumenty o równoważnej wartości dowodowej) i sprawozdania z realizacji projektu odpowiadają we wszystkich istotnych aspektach wymogom programu oraz prawidłowo, rzetelnie i jasno przedstawiają sytuację finansową i majątkową projektu wg stanu na dzień sporządzenia w/w dokumentów. Audyt zewnętrzny ma prowadzić do uzyskania podstaw do potwierdzenia wiarygodności danych, zarówno liczbowych jak i opisowych, zawartych w przedstawionych przez zamawiającego dokumentach związanych z realizowanym projektem. Stwierdzenie wiarygodności danych może mieć charakter bezpośredni lub pośredni, przy czym bezpośrednie sprawdzenie obejmuje badanie ksiąg rachunkowych a sprawdzenie pośrednie - badanie działającego u beneficjenta systemu kontroli wewnętrznej w celu stwierdzenia poprawności koncepcji i działania systemu księgowości i kontroli wewnętrznej oraz ich zgodności z przepisami. 3. Audyt powinien obejmować przede wszystkim analizę dokumentacji oraz stosowanych procedur kontroli wewnętrznej w odniesieniu do przekazywania rozliczania otrzymanych środków, procedur akceptacji wydatków kwalifikowalnych w zakresie ich zasadności i odpowiedniego udokumentowania oraz sprawozdania realizacji projektu ze szczególnym uwzględnieniem realizacji przyjętych celów projektu i realizacji postanowień umowy o dofinansowanie projektu. Audyt powinien obejmować w szczególności: sprawdzenie, czy beneficjent wdrożył zalecenia przeprowadzonych kontroli oraz usunął nieprawidłowości, jeśli takie zostaną wykryte, sprawdzenie, czy beneficjent realizuje projekt zgodnie z umową o dofinansowanie i obowiązującymi przepisami prawa, sprawdzenie, czy beneficjent posiada ścieżkę audytu w zakresie finansowo - księgowym, sprawdzenie prawidłowości przeprowadzonych procedur przetargowych, audyt poprawności księgowania wydatków poniesionych w ramach realizowanego projektu, oceny kwalifikowalności kosztów, sposobu ich dokumentowania i prowadzenia odrębnej ewidencji księgowej, analizę terminowości uzyskiwania środków na realizację projektu, sprawdzenie wniosków beneficjenta o płatność z księgami rachunkowymi beneficjenta w części dotyczącej projektu, sprawdzenie wiarygodności sprawozdań z realizacji projektu przekazywanych przez beneficjenta, weryfikacja sposobu monitorowania projektu (osiągania celu projektu), sprawdzenie sposobu archiwizacji dokumentacji z realizowanego projektu. W celu stwierdzenia, czy projekt jest realizowany zgodnie z umową o dofinansowanie projektu, a wydatki są kwalifikowalne, w szczególności zostaną sprawdzone: dokumentacja dotycząca projektu, czy działania przewidziane we wniosku o dofinansowanie realizacji projektu zostały rzeczywiście podjęte, sposób archiwizacji dokumentów, który pozwala prześledzić ścieżkę wydatku od przedłożenia wniosku o płatność do poszczególnych faktur, czy wydatki wykazane w dokumentach zostały rzeczywiście poniesione, kwalifikowalność poniesionych wydatków, sposób ich dokumentowania i ujęcia na rachunku bankowym wyszczególnionym w planie kont beneficjenta; zgodność kwot wynikających z wniosków o płatność z zapisami księgowymi, w rozbiciu na poszczególne kwoty kwalifikowalne, wiarygodność sprawozdań z realizacji projektu przekazywanych przez beneficjenta poprzez weryfikację i potwierdzenie wykonania prac, istnienia zakupionych towarów oraz wykonania usług zamówionych w ramach projektu, zasady dotyczące promocji i reklamy projektu, sposób monitorowania projektu (osiągania celu projektu), raportowania o postępach wdrażania projektu oraz dotrzymanie harmonogramu realizacji zadań i podzadań projektu. Podczas audytu zostanie przeprowadzona weryfikacja próbki ogółem poniesionych wydatków, pozwalająca wydać audytorowi wiążącą opinię i sporządzić sprawozdanie w tym zakresie. Opinia i sprawozdanie powinny wskazywać próg istotności i poziom ufności zgodny z międzynarodowymi standardami. Audyt zostanie przeprowadzony zgodnie z powszechnie uznawanymi polskimi oraz międzynarodowymi standardami audytu. 4. Audyt zostanie przeprowadzony w dwóch etapach, tj. po realizacji połowy projektu październik - listopad 2007 roku oraz pod koniec realizacji projektu tj. luty - marzec 2008 roku. 5. Projekt realizowany jest w 52 szkołach z terenów gminy Warta, Błaszki, Wróblew, Sieradz, Goszczanów, Pęczniew, Dobra oraz w szkołach podlegających starostwu sieradzkiemu. Projekt obejmuje ok. 8100 uczniów. Wartość projektu 12.501.437,00 zł.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.12.12.00 - Usługi audytu Kod CPV wg słownika 2008: 79.21.20.00 - Usługi audytu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.03.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki podstawowe zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy w następującym zakresie: 1) wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn. dysponują co najmniej 2 osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje w zakresie przeprowadzania audytu i wiedzy z zakresu funkcjonowania funduszy strukturalnych, przez które rozumie się: osoby uprawnione do badania sprawozdań finansowych w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 13 października 1994 r. o biegłych rewidentach i ich samorządzie (tj. Dz. U z 2001, Nr 31, poz. 359, z późn. zm.), lub osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe wydawane przez organizację, która jest członkiem International Federation of Accountants, lub osoby posiadające zaświadczenie o zdaniu egzaminu na audytora wewnętrznego i posiadanie tytułu audytora wewnętrznego zgodnie z wymaganiami ustawy z 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 249, poz. 2104 z późn. zm.) lub osoby posiadające międzynarodowe uprawnienia audytora wewnętrznego (np. CIA) Każda z osób, która będzie wykonywać zamówienie ma doświadczenie w zakresie badania projektów finansowych ze środków pomocowych i badania prawidłowości wykorzystania dotacji ze środków budżetu państwa, bądź też w zakresie przeprowadzenia audytu zewnętrznego, tj. w okresie trzech lat przed wszczęciem postępowania tj. przed zamieszczeniem ogłoszenia o zamówieniu na tablicy ogłoszeń w siedzibie zamawiającego oraz na jego stronie internetowej wykonała co najmniej trzy usługi w w/w zakresie 3) wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, stosownie do art. 24 ustawy. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-niespełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1. Wypełnioną i podpisaną ofertę (na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Parafowany przez Wykonawcę wzór umowy (na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ). 3. Oświadczenie Wykonawcy o bezstronności i niezależności na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp Zamawiający żąda: Odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych (na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ). Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ). 5. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda : Potencjał kadrowy. Wykaz osób lub podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Należy załączyć kserokopie dokumentów określających uprawnienia i kwalifikacje (wszystkie uprawnienia, zaświadczenia ,certyfikaty wymienione w warunkach. określonych w pkt XIII na formularzu stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ). Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat audytów, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością audytom stanowiącym przedmiot zamówienia (audyty z realizacji projektów finansowanych w ramach funduszy strukturalnych podobnych do projektu Zamawiającego), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że audyty zostały wykonane należycie - referencje (na formularzu stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ) 6. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający żąda: Polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Oświadczenie że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub że uzyskał zgodę na odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności albo oświadczenie, że zostało wstrzymane w całości wykonania decyzji organu podatkowego ( na formularzu stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ) Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał zgodę na odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (na formularzu stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gimwarta.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Projektu Wszystko zaczyna się od marzeń 98-290 Warta, ul. Kościuszki 9/11.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2007 godzina 12:00, miejsce: Biuro Projektu Wszystko zaczyna się od marzeń, 98-290 Warta, ul. Kościuszki 9/11.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Wszystko zaczyna się od marzeń finansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich 2007-2013

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.