Ogłoszenie z dnia 2014-01-03
Czeladź: dostawa art. żywnościowych do stołówki szkolnej w okresie od 02. 01. 2014r. do 31. 12 .2014 r .z podziałem na zadania:
ZADANIE A - WARZYWA, OWOCE ŚWIEŻE I PRZETWORZONE
ZADANIE B - PRODUKTY ZWIERZĘCE, MIĘSO I PRODUKTY MIĘSNE
ZADANIE C - MROŻONKI
ZADANIE D - RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZYCH
Numer ogłoszenia: 1621 - 2014; data zamieszczenia: 03.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 7, ul. Spacerowa 2, 41-253 Czeladź, woj. śląskie, tel. 0-32 265 35 03, faks 0-32 265 35 03.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa art. żywnościowych do stołówki szkolnej w okresie od 02. 01. 2014r. do 31. 12 .2014 r .z podziałem na zadania: ZADANIE A - WARZYWA, OWOCE ŚWIEŻE I PRZETWORZONE ZADANIE B - PRODUKTY ZWIERZĘCE, MIĘSO I PRODUKTY MIĘSNE ZADANIE C - MROŻONKI ZADANIE D - RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZYCH.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa art. żywnościowych do stołówki szkolnej w okresie od 02. 01. 2014 r. do 31. 12 .2014 r. z podziałem na zadania: ZADANIE A - WARZYWA , OWOCE ŚWIEŻE I PRZETWORZONE KOD CPV: 03212100-1, 03221000-6 , 15330000-0 ,15320000-7 ZADANIE B - PRODUKTY ZWIERZĘCE , MIĘSO I PRODUKTY MIĘSNE KOD CPV: 15100000-9 ZADANIE C - MROŻONKI KOD CPV - 15220000-6 ,15331170-9, 15851000-8 ZADANIE D - RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE KOD CPV - 03142500-3 , 15400000-2, 15500000-3 , 15600000-4 , 15800000-6.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 03.14.23.00-1, 03.21.20.00-0, 03.22.00.00-0, 15.10.00.00-9, 15.22.00.00-0, 15.33.00.00-0, 15.40.00.00-2, 15.50.00.00-3, 15.60.00.00-4, 15.80.00.00-3, 15.85.10.00-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: WARZYWA , OWOCE ŚWIEŻE I PRZETWORZONE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"VIS-VITALIS" BIS Jerzy Łakomik
jakie przetargi wygrała firma
"VIS-VITALIS" BIS Jerzy Łakomik
- VIS-VITALIS BIS Jerzy Łakomik, ul. Mysłowicka 17, 41-250 Czeladź, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36805,79 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 38921,70
Oferta z najniższą ceną: 38921,70 / Oferta z najwyższą ceną: 54647,28
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: PRODUKTY ZWIERZĘCE , MIĘSO I PRODUKTY MIĘSNE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Handlowy TOMECKA I KOS, ul. Nowopogońska 228, 41-253 Czeladź, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25697,43 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21880,40
Oferta z najniższą ceną: 21880,40 / Oferta z najwyższą ceną: 26070,95
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: MROŻONKI
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BAŁA MARIAN Hurtownia Mrożonek i Lodów "CAPRI"
jakie przetargi wygrała firma
BAŁA MARIAN Hurtownia Mrożonek i Lodów "CAPRI"
- Marian Bała HURTOWNIA MROŻONEK I LODÓW CAPRI, ul. Jabłoniowa 5b, 41-214 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20240,48 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15554,50
Oferta z najniższą ceną: 15554,50 / Oferta z najwyższą ceną: 22459,25
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- F.H.U. MAWI Monika Jęcek-Forma, ul.35-lecia 1A, 41-250 Czeladź, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34616,83 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29118,64
Oferta z najniższą ceną: 29118,64 / Oferta z najwyższą ceną: 30393,65
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne: art.70 Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8. Uzasadnienie faktyczne: przedmiotem zamówienia jest dostawa art. żywnościowych będąca dostawą powszechnie dostępną o ustalonych standardach jakościowych a szacunkowa wartość zamówienia jest mniejsza od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8. W związku z powyższym zostały spełnione przesłanki określone w art.70 ustawy Prawo zamówień publicznych.
INNE PRZETARGI Z CZELADZI
- Ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitoringiem w CUS
- Modernizacja istniejącego kompleksu sportowego "Orlik 2012" wraz z budową nowego obiektu sportowego- sprawnościowy plac zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 3 w Czeladzi
więcej: przetargi w Czeladzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KOŻUCHOWIE
- Dostawa produktów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Zbyszycach; Zbyszyce 12; 33-318 Gródek nad Dunajcem Termin realizacji: 01.07.2025r. do 31.12.2025r.
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Dolnośląskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 13 dla Uczniów Niewidomych i Słabowidzących oraz z innymi niepełnosprawnościami we Wrocławiu.
- Sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych w okresie od lipca do grudnia 2025
- Sprzedaż i dostarczanie artykułów żywnościowych oraz wody na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku - Białej
- Dostawy różnych produktów spożywczych do Internatu Zespołu Szkół Mechanicznych, Elektrycznych i Elektronicznych w Toruniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.