Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-10
Choszczno: DOSTAWY PRODUKTÓW LECZNICZYCH I SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO DO STACJI DIALIZ DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W CHOSZCZNIE
Numer ogłoszenia: 162173 - 2007; data zamieszczenia: 10.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Niedziałkowskiego 4a, 73-200 Choszczno, woj. zachodniopomorskie, tel. 095 7652438, 7657211 w 143, fax 095 7652410.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozchoszczno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWY PRODUKTÓW LECZNICZYCH I SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO DO STACJI DIALIZ DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W CHOSZCZNIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów leczniczych i sprzętu jednorazowego do stacji dializ dla SP ZOZ w Choszcznie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania określa FORMULARZ ASORTYMENTOWO - CENOWY stanowiący Załącznik nr 2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Oryginalny kod CPV: 24.40.00.00 - Produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 10.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 20.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 5) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2.W przypadku, o którym mowa w ust.1 pkt 5 wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy zobowiązani są przedstawić następujące zaświadczenia i dokumenty. 1) wypełniony FORMULARZ OFERTOWY, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia - oddzielnie na każdy pakiet, 2) wypełniony FORMULARZ ASORTYMENTOWO - CENOWY według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia - oddzielnie na każdy pakiet, 3) oświadczenie Oferenta potwierdzające spełnianie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 stanowiące Załącznik nr 3 do SIWZ, 4) wszelkie wymagane świadectwa, atesty i deklaracje konieczne do wykonywania przedmiotu zamówienia, oraz jakie musi posiadać oferowany przez wykonawcę towar a)dla wyrobów medycznych zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. Z 2004 roku, nr 93, poz.896, z późn. zm.), oraz Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 03 listopada 2004 r w sprawie wymagań zasadniczych, dla wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia (DZ. U. z 2004 roku nr 251, poz.2514, a także potwierdzające zgodność z Polskimi Normami: PN -.78/P - 84546, PN - 84/P - 84541, PN - P - 82011: 1996, PN - 76/P - 82002, PN 84/P - 84543, PN - 84/P - 82010.06, PN - 85/P - 84542, PN - 89/P - 82010/01 b)dla wyrobów pozostałych potwierdzające zgodność z Polskimi Normami: PN 78/P - 84546, PN - 84/P - 84543, PN - 84/P - 82010.06, PN - 89/P - 82010/01, PN - P - 82011: 1996, PN - 89/P - 82010/01, 5) potwierdzenie zgłoszenia oferowanych wyrobów medycznych do Rejestru Wyrobów Medycznych. 6) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7) koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, 8) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 9) Wykonawca powinien zastrzec, nie później niż w terminie składania ofert, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i nie mogą być udostępniane. 2.Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4. Ustawy - Prawo zamówień Publicznych
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.spzozchoszczno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Choszczno, ul. Niedziałkowskiego 4a pokój 306.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Choszcznie ul. Niedziałkowskiego 4a pok. 305 (sekretariat Dyrekcji).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Płyny do dializy wodorowęglanowej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I.składnik kwaśny - stężenie po rozcieńczeniu składnik kwaśny/ składnik podstawowy/ woda 1 1:2,225:32,775 : -w pojemnikach plastikowych o pojemności 10 litrów 1.Na+ - 138,0 mmol/l - 834 sztuk K+ - 2,0 mmol/l Ca++ - 1,25 mmol/l Mg++ - 0,5 mmol/l Glukoza - 2,0 g/l 2. Na+ - 138,0 mmol/l - 150 sztuk K+ - 2,0 mmol/l Ca++ - 1,5 mmol/l Mg++ - 0,5 mmol/l Glukoza - 1,0 g/l 3.Na+ - 138,0 mmol/l - 17 sztuk K+ - 0,0 mmol/l Ca++ - 1,5 mmol/l Mg++ - 0,5 mmol/l Glukoza - 1,0 g/l II. Składnik wodorowęglanowy w pojemnikach plastikowych o pojemności 10 litrów szt 667.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 24.40.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Koncentraty suche i środki do dezynfekcji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.składnik podstawowy wodorowęglanowy / NaHCO3 / - składnik suchy do aparatu Fresenius po 900 gramów - 167 sztuk 2.środek do dezynfekcji i dekalcyfikacji aparatów do dializ na bazie uwodnionego kwasu cytrynowego, kwasu jabłkowego i kwasu mlekowego w pojemnikach po 5 litrów - 20 sztuk 3.środek do dezynfekcji aparatów do dializ na bazie kwasu nadoctowego pojemnikach po 10 litrów - 4 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 24.40.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Koncentraty suche.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a.składnik podstawowy wodorowęglanowy / NaHCO3 / - składnik suchy do aparatu Gambro kapsuła po 720 gramów, z koreczkami do zamykania kapsuły - 34 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 24.40.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Linie krwi.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. uniwersalne zestawy linii krwi /dreny tętniczo-żylne/ do hemodializy do aparatu Gambro AK 95S : parametry linii krwi: -średnica odcinka pompy krwi - 8 mm -średnica zbiorniczka żylnego - 22 mm minimalny skład zestawu: -worek 3 l. -zaciski -igła do nakłucia butelki -łącznik segmentu krwi Ilość - 1666 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 24.40.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 20.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Linie krwi do aparatu do hemodializy: HDM Fresenius 4008 B.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Uniwersalne zestawy linii krwi /dreny tętniczo-żylne/ do hemodializy: parametry linii krwi: -średnica odcinka pompy krwi - 8 mm -średnica zbiorniczka żylnego - 22 mm minimalny skład zestawu: -worek 2l -zaciski -igła do nakłucia butelki -układ zawirowujący krew w liniach -2 porty do podawania leków na zbiorniczku żylnym Ilość 8000 sztuk 2. Filtr dializatu do aparatu do hemodializy Fresenius 4008S Ilość 20 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 24.40.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 20.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Igły do hemodializ.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poz. 1. 15G A /1,8x25mm/ - 5833 sztuk Poz. 2. 15G V /1,8x25mm/ - 5833 sztuk Poz. 3. 16G A /1,6x25mm/ - 3333 sztuk Poz. 4. 16G V /1,6x25mm/ - 3333 sztuk Poz. 5. 17G A /1,5x25mm/ - 833 sztuk Poz. 6. 17G V /1,5x25mm/ - 833 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 24.40.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 20.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dializatory niskoprzepływowe do hemodializy sterylizowane parą wodną błona polisulfonowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.błona polisulfonowa o powierzchni: poz.1. a - 1,6 m2 - 1666 sztuk poz. 1.b - 1,8 m2 - 1666 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 24.40.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 20.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: I. cewniki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. cewniki dwukanałowe poliuretanowe do hemodializ w zestawach sterylnych / minimalny skład zestawu: cewnik dwukanałowy, kalibrowana prowadnica, igła wprowadzająca, rozszerzacz teflonowy, 2 korki/ a) Długość cewnika 15 cm - 42 szt. b) Długość cewnika 20 cm - 33 szt. c) Długość cewnika 25 cm - 8 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 24.40.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 20.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dializatory niskoprzepływowe do hemodializy sterylizowane parą wodną błona hemofanowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.błona hemofanowa o powierzchni: poz. 1a. - 1,3 m2 - 167 sztuk poz. 1b. - 1,7 m2 - 1333 sztuk poz. 1c. - 1,8 m2 - 167 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 24.40.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 20.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Łączniki do cewników dializacyjnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łączniki do cewników dializacyjnych - minimalny przepływ krwi przez łącznik - 400 ml/min., minimalny okres stosowania - 7 dni Ilość - 833 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 24.40.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 20.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CHOSZCZNA
- Sprzedaż Zamawiającemu fabrycznie nowego, nieużywanego przed dniem odbioru, 9-osobowego samochodu do przewozu pacjentów, wyposażonego w windę
- Przebudowę publicznej drogi gminnej nr 665044Z - ul. B. Chrobrego w Choszcznie na odcinku Klub Garnizonowy - Basen - II postępowanie
więcej: przetargi w Choszcznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów do żywienia pozajelitowego, wyrobów farmaceutycznych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych, opatrunków, produktów leczniczych dla przewodu pokarmowego i metabolizmu (...)-48cz.
- Roboty budowlane polegające na dostosowaniu pomieszczeń na III piętrze w budynku BCO nr 7/8 do potrzeb Pracowni Endoskopii
- Dostawa Artroskopu
- Dostawa osprzętu do ultradźwiękowego aspiratora chirurgicznego CUSA (R) EXCEL (I)
- Dostawy leków
- Dostawa produktów leczniczych i innych materiałów do Apteki Szpitalnej - uzupełnienie VIII
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.