Ogłoszenie z dnia 2006-03-29
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Częstochowa: zakup i sukcesywne dostarczanie mięsa wieprzowego, wołowego, drobiowego, podrobów, wędlin, wyrobów mięsnych, konserw
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej, do kontaktów: st. bryg. Andrzej Baran, ul. Sabinowska 62/64, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. (034) 378 53 00, 378 53 01, fax (034) 378 53 32, e-mail: wt@cspsp.pl, www.cspsp.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i sukcesywne dostarczanie mięsa wieprzowego, wołowego, drobiowego, podrobów, wędlin, wyrobów mięsnych, konserw. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: ZAKUP I SUKCESYWNE DOSTARCZANIE MIĘSA WIEPRZOWEGO, WOŁOWEGO, DROBIOWEGO, PODROBÓW, WĘDLIN, WYROBÓW MIĘSNYCH, KONSERW Zadanie A - mięso wieprzowe i wołowe Zadanie B - mięso drobiowe i podroby Zadanie C - wędliny i przetwory mięsne Zadanie D - konserwy mięsne Asortyment przedmiotu zamówienia przedstawia szczegółowy opis przedmiotu zamówienia załączony do s.i.w.z. Miejscem realizacji zamówienia (dostaw) będzie stołówka na terenie Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie przy ul. Sabinowskiej 62/64. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania stałości cen netto przez okres minimum 3 miesięcy od dnia podpisania umowy i zagwarantowania zmienności cen nie częściej niż co 3 miesiące. Wymagany termin wykonania zamówienia - dostawy będą realizowane sukcesywnie partiami w ilościach i asortymencie według aktualnego zapotrzebowania Zamawiającej w okresie 12 miesięcy od podpisania umowy lub do wyczerpania wartości całkowitej zamówienia, określonej przez Wykonawcę, lub ilości maksymalnych określonych przez Zamawiającą. Wymagane jest, aby dostawy realizowane były w terminie uzgodnionym z osobą upoważnioną ze strony zamawiającej, nie później niż w ciągu 24 godzin od zamówienia przekazanego telefonicznie (lub za pomocą faksu) przez osobę upoważnioną ze strony Zamawiającej. Dostawy (min. jedna - max. pięć w tygodniu) będą realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 - 15:00. Dostawy realizowane będą nieodpłatnie środkami transportu Wykonawcy. Termin płatności - przelew w ciągu 30 dni od daty dostawy towaru wraz z fakturą. Wymagany termin płatności - 30 dni od daty odbioru przedmiotu umowy przez osoby upoważnione po stronie Zamawiającej i Wykonawcy i doręczenia faktury. Zamawiająca dopuszcza wystawiania faktur częściowych za każdą dostawę. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: stołówka na terenie zamawiającej, ul. Sabinowska 62/64, 42-200 Częstochowa. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Kod CPV wg słownika 2008: 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Oryginalny kod CPV: 15.11.10.00 - Mięso wołowe Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.10.00 - Mięso wołowe Oryginalny kod CPV: 15.11.30.00 - Wieprzowina Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.30.00 - Wieprzowina Oryginalny kod CPV: 15.11.20.00 - Drób Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.20.00 - Drób 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Wartośc zamówienia - powyżej 60000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;
III.1) Wymagane wadium: zadanie A+B+C+D = 10900 złotych. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 (Oświadczenie zgodne z art. 24 prawa zamówień publicznych) i oraz spełniający warunki art. 22 ust 1 (Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych) i wymogi zawarte w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki uczestnictwa zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia a w szczególności: - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. -Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności dotyczącej przedmiotu objętego zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień potwierdzone: -Odpisem z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, z którego wynika, iż wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności - jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami. -Dokumentem/upoważnieniem/pełnomocnictwem uprawniającym osobę/y podpisującą/e ofertę do podpisania oferty, składania oświadczeń woli i zaciągania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynika to z przepisów prawa lub z dokumentów, o których mowa powyżej z którego wynika, że osoba posiada uprawnienie. Z dokumentu musi wynikać zakres udzielonego pełnomocnictwa. -W przypadku podmiotów występujących wspólnie należy zaznaczyć, które podmioty występują wspólnie oraz przedstawić pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej te podmioty. Z treści dokumentu musi wynikać sposób reprezentacji w niniejszym postępowaniu. -Aktualną Informacją z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, z treści której musi wynikać fakt niekaralności. -Aktualną Informacją z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy z treści której musi wynikać fakt niekaralności. -Zaświadczeniem właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającym, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczeniem, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W przypadku spółek, które jako jednostki organizacyjne nie posiadają osobowości prawnej są podatnikami podatku od towarów i usług (VAT) wymagane jest odrębne zaświadczenie dla spółek dla podatków uiszczanych przez tę spółkę i odrębne zaświadczenie dla wspólników dla podatków uiszczanych przez wspólników. -Zaświadczeniem właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającym, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeniem, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. -Decyzją zezwalającą (pozwoleniem) na prowadzenie działalności gospodarczej odpowiedniej dla niniejszego zamówienia, wydane przez Państwowego Inspektora Sanitarnego lub jednostkę posiadającą równoważne uprawnienia do wydania w/w pozwolenia. - Wnieśli wymagane wadium w kwocie: zadanie A - 4500 złotych, zadanie B - 900 złotych, zadanie C - 5000 złotych, zadanie D - 500 złotych przed upływem terminu składania ofert - Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu muszą zostać złożone w zakresie i formie określonej w siwz.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: zadania A,B,D: cena 100%; zadanie C: cena - 70% zadanie C: jakość - 30% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 16.05.2006. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 16.05.2006 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 16.05.2006, godzina 12:30, Sala konferencyjna (pok. 1) w budynku administracyjnym na terenie Centralnej Szkoły PSP, ul. Sabinowska 62/64, 42-200 Częstochowa.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 23.03.2006.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Wykonanie robót budowlanych dotyczących realizacji zadania pn.: "Rozbudowa boiska sportowego przy Szkole Podstawowej nr 50 im. gen. Władysława Sikorskiego, ul. Starzyńskiego 10, 42-224 Częstochowa"
- Dostawa mebli dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Dostawa wyposażenia specjalistyczn. do pracowni kształcenia w zawodzie energetyk oraz mechatronik w ramach proj. Modernizacja bazy dydakt. kształcenia zawod. w ZS w Zł. Potoku i ZS w Koniecpolu - 2 cz
- Usługa ochrony mienia wraz z obsługą portierni i szatni w obiektach Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Świadczenie usług psychologicznych i terapeutycznych na potrzeby realizacji projektu pn. "Rozwiń skrzydła" - 18 części
- Remont świetlicy i zaplecza kuchennego w Zespole Szkół Przemysłu Mody i Reklamy im. W. S. Reymonta przy ul. Krakowskiej 80F w Częstochowie.
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa żywności dla potrzeb Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 9 w Piekarach Śląskich
- ZP/29/2025 - Dostawa konserw mięsnych II
- Zakup i dostawę artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Starachowicach oraz dla Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Jędrzejowie
- Sukcesywna dostawa mięsa na potrzeby Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Suchowoli
- Dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Gorlicach, ul. Sienkiewicza 30 w II półroczu 2025r.
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 13 w Chorzowie, ul. Styczyńskiego 32 - I/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.