Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-10
Chełm: Przebudowa istniejącego dojazdu do mostu granicznego na rzece Bug na Drogowym Przejściu Granicznym w Kukurykach w województwie lubelskim.
Numer ogłoszenia: 161971 - 2007; data zamieszczenia: 10.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Lubelski Zarząd Przejść Granicznych w Chełmie, Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5651812, 5652042, fax 082 5632262.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lzpg.bip.mbnet.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa istniejącego dojazdu do mostu granicznego na rzece Bug na Drogowym Przejściu Granicznym w Kukurykach w województwie lubelskim..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia obejmuje: a) przebudowę istniejącego dojazdu do mostu granicznego, b) wykonanie ogrodzenia dojazdu, c) wykonanie oświetlenia dojazdu, d) wykonanie kanalizacji deszczowej do odwodnienia dojazdu, e) wykonanie linii energetycznej niskiego napięcia, f) przebudowę kanalizacji teletechnicznej, g) montaż bramek radiometrycznych, zapór, progów zwalniających. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: a) projekt wykonawczy, b) przedmiar robót, c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych), 2. Wykonawca wnosi wadium w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy. 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na konto zamawiającego nr 23 2030 0045 1110 0000 0010 9980 w BGŻ OChełm z dopiskiem: Przebudowa dojazdu do mostu granicznego na DPG Kukuryki. Wadium uważa się za wniesione, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku zamawiającego najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień otwarcia ofert. 4. Nie wniesienie wadium lub wniesienie wadium po terminie spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. 5. Dowód wniesienia wadium w innej formie niż pieniężnej należy dołączyć w oryginale do oferty..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. należycie zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (budowa lub przebudowa drogi klasy min. GP), o wartości nie mniejszej niż 1.500.000,00 PLN brutto każda c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: posiadają środki finansowe w kwocie nie mniejszej niż 500.000,00 zł lub zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż 500.000,00 zł, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Dopuszcza się możliwość składania oferty wspólnej przez dwóch lub więcej wykonawców (w rozumieniu art. 23 ustawy). a) w przypadku złożenia oferty wspólnej, każdy z wykonawców oddzielnie musi udokumentować spełnienie wymagań określonych pkt 1 lit. a i d. b) wymagania określone w pkt. 1, lit. b i c, wykonawcy mogą spełnić wspólnie. c) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o zamówienie albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Ocena spełnienia przez wykonawców ww. warunków będzie dokonana na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia/nie spełnia wymagany warunek.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków, wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie, że: a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Oświadczenie to należy złożyć według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 lub 2a (oferta wspólna kilku wykonawców) do SIWZ. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wykonawca winien złożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca winien złożyć wykaz należycie wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (budowa lub przebudowa drogi klasy min. GP) o wartości nie mniejszej niż 1.500 000,00 PLN brutto każda; Wykaz powinien zawierać zestawienie robót z podaniem nazw i adresów zleceniodawców, terminów realizacji i wartości robót. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie każdej z tych robót. Wykaz wykonanych zamówień złożyć wg załącznika nr 3 do SWIZ. W wypadku innych walut niż PLN należy przyjąć przelicznik równy średniemu miesięcznemu kursowi Europejskiego Banku Centralnego w miesiącu zakończenia danego projektu. 4. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca winien złożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą posiadanie środków finansowych w kwocie nie mniejszej niż 500.000,00 zł lub zdolność kredytową, w kwocie nie mniejszej niż 500.000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lzpg.bip.mbnet.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lubelski Zarząd Przejść Granicznych w Chełmie Plac Niepodległości 1 22-100 Chełm.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Lubelski Zarząd Przejść Granicznych w Chełmie pok. 238 Plac Niepodległości 1 22-100 Chełm.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- "Bezpiecznie i wesoło" modernizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 1 im. Tadeusza Kościuszki i Oddziałami Integracyjnymi w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Radosny Zakątek Niedźwiadki - budowa nowoczesnego placu zabaw przy Integracyjnym Żłobku Miejskim Chełmskie Niedźwiadki w Chełmie w ramach Budżetu Obywatelskiego w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- "Kompleksowa rewitalizacja skweru u zbiegu ulic H. Sienkiewicza i A. Mickiewicza" - inwestycja realizowana w ramach Budżetu Obywatelskiego w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- "Aktywnie, zdrowo i sportowo"- modernizacja placu zabaw przy Przedszkolu Miejskim nr 5 w Chełmie, ul Kwiatowa 1, 22-100 Chełm ramach Budżetu Obywatelskiego w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Zakup pieczywa i artykułów piekarniczych do Domu Pomocy Społecznej w Nowinach
- "Świadczenie usług transportowych - przewóz zawodników i sztabu szkoleniowego na treningi, mecze i zawody sportowe w sezonie 2025/2026 z podziałem na zadania"
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Prositach"
- Przebudowa skrzyżowania ul. Wrocławskiej z ul. Łużycką dla nadania priorytetu dla ruchu tramwajowego linii T6 w Bytomiu.
- Budowa odcinka drogi gminnej w miejscowości Kociołki
- Przebudowa drogi gminnej nr 170512W w miejscowości Ruda - II etap
- Remont drogi gminnej nr 510524K - ul. Kopernika w Brzeszczach
- Remont Stawu w Strawczynku w celu zachowania funkcji retencyjnej stawu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.