eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Zamówienie na dostawę materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla Centrum Integracji Społecznej we Wrocławiu na potrzeby projektów realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał LudzkiModa na pracę,Wrocławski Klub Kompetencji,Droga do zatrudnienia.



Ogłoszenie z dnia 2010-01-25

Wrocław: Zamówienie na dostawę materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla Centrum Integracji Społecznej we Wrocławiu na potrzeby projektów realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki: Moda na pracę,Wrocławski Klub Kompetencji,Droga do zatrudnienia.
Numer ogłoszenia: 16193 - 2010; data zamieszczenia: 25.01.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 257227 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Integracji Społecznej, ul. Strzegomska 49, 53-611 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 782 35 11, faks 0-71 782 35 12.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie na dostawę materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla Centrum Integracji Społecznej we Wrocławiu na potrzeby projektów realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki: Moda na pracę,Wrocławski Klub Kompetencji,Droga do zatrudnienia..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: a)przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla Centrum Integracji Społecznej we Wrocławiu , KOD CPV: 22800000, 22850000, 30125110, 30190000, 30197644, 30197630-1, 30199230-1, 30199731-3, 30199792-8, 30191400-8, 42994230-1, 22852100-8, 22817000-0, 22853000-4, 24931210-4, 30197642-8, 30192800-9, 30234300-1, 30234400-2, 30237250-6, 30237251-3, 30193700-5, 30199500-5, 30125120-8. Przedmiot zamówienia składa się z 3 części. b)Zamawiający wymaga, aby towar będący przedmiotem zamówienia był fabrycznie nowy, bez śladów używania i uszkodzenia, pełnowartościowy, nieregenerowany oraz niefabrykowany. Wszystkie elementy wchodzące w skład zamawianego materiału eksploatacyjnego muszą być fabrycznie nowe, etykiety powinny zawierać numer katalogowy i termin ważność artykułu (co najmniej 12 miesięcy, liczonych od każdej dostawy). Termin nowy użyty w opisie przedmiotu zamówienia oznacza, że wszystkie elementy, z których wyprodukowano przedmiot zamówienia nie były wcześniej używane, c)Ilości zamawianego towaru są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty i mogą w trakcie realizacji ulec zmianie. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania całej ilości szacunkowej wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia, d)Materiały eksploatacyjne opisane w części II Opisu przedmiotu zamówienia muszą być fabrycznie opakowane bezpośrednio w sposób chroniący kasetę z tonerem oraz tusz po wyjęciu z opakowania zewnętrznego, e)Wszystkie oferowane materiały eksploatacyjne opisane w części II Opisu przedmiotu zamówienia powinny być oznakowane kodem producenta umożliwiającym jednoznaczną identyfikację producenta oraz modelu materiału eksploatacyjnego. Oznaczenie powinno być umieszczone na opakowania zewnętrznych bezpośrednio na kasecie z tonerem oraz tuszem, f)Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów eksploatacyjnych - część II opisu przedmiotu zamówienia, równoważnych do oryginalnych materiałów eksploatacyjnych oferowanych (zalecanych) przez producenta sprzętu pod warunkiem, że materiał równoważny posiada takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne lub użytkowe niż produkt oryginalny W przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych - równoważnych do asortymentu, który określono w Formularzu Cenowym za pomocą nazw handlowych Wykonawca musi podać w Formularzu Cenowym (w kolumnie materiał oferowany) faktyczną nazwę danego produktu oraz załączyć do oferty oświadczenie, że posiada dokument lub dokumenty potwierdzające równoważność w/w zamienników w stosunku do produktu oryginalnego dla każdej z pozycji. Dokumenty te mogą być wystawione przez zewnętrzne podmioty uprawnione do kontroli jakości towarów będących przedmiotem niniejszego zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy przedłożenia do wglądu opisanych wyżej dokumentów tak w trakcie badania ofert, jak i przed zawarciem umowy lub w trakcie jej realizacji (zgodnie z Załącznikiem nr 10 do SIWZ). g)Zamawiający przez materiały równoważne rozumie materiały eksploatacyjne, które: - są kompatybilne ze sprzętem, do którego zostały zakupione, - posiadają takie same lub lepsze parametry materiału (pojemność tuszu, tonera, wydajność i jakoś wydruku), oraz wyposażenia dodatkowego (akcesoria czyszczące, etc) w stosunku do typu zamawianego produktu fabrycznie nowego, pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony, - zapewnią prawidłową eksploatację i pełną funkcjonalność urządzeń, w których mają być stosowane, h) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił minimum 12 miesięcznej gwarancji jakościowej na dostarczane materiały eksploatacyjne opisane w części II opisu przedmiotu zamówienia i) W przypadku gdy materiały eksploatacyjne będą powodować niemożność użytkowania urządzenia drukującego Wykonawca na własny koszt sprawdzi je i wymieni na materiały eksploatacyjne umożliwiające właściwą pracę urządzenia w terminie nie dłuższym niż 24 h od chwili telefonicznego zgłoszenia. j) Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia wszelkich szkód poniesionych przez Zamawiającego w wyniku użytkowania przez niego dostarczonych wadliwych materiałów eksploatacyjnych. k) Wykonawca odpowiada za wszelkie uszkodzenia urządzeń drukujących spowodowane używaniem dostarczonych materiałów eksploatacyjnych, co obejmuje w szczególności pokrycie kosztów poniesionych przez Zamawiającego związanych z transportem uszkodzonych urządzeń drukujących do i z punktu serwisowego, oraz z naprawą (w tym z diagnostyką, czyszczeniem, konserwacją). l) W przypadku, gdy czas naprawy uszkodzonego urządzenia drukującego przekroczy 48 godzin od momentu zgłoszenia, Wykonawca zobowiązany będzie do nieodpłatnego dostarczenia Zamawiającemu zastępczego urządzenia drukującego o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, wraz z materiałami eksploatacyjnymi na czas naprawy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.80.00.00-0, 30.12.51.11-0, 30.19.00.00-0, 30.19.76.44-0, 30.19.76.30-1, 30.19.97.31-3, 30.19.97.92-8, 30.19.14.00-8, 22.85.21.00-8, 22.81.70.00-0, 22.85.30.00-4, 24.93.12.10-4, 30.19.76.42-8, 30.19.28.00-9, 30.23.43.00-1, 30.23.44.00-2, 30.23.72.50-6, 30.23.72.51-3, 30.19.37.00-5, 30.19.95.00-5, 30.12.51.20-8.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 57807.21 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Materiały eksploatacyjne do kopiarek, drukarek, faksów

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.01.2010.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H.U. WIREX BIS TOMASZ WIRECKI, Słowik 141, 26-052 Sitkówka Nowiny, kraj/woj. świętokrzyskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 29018.00
  • Oferta z najniższą ceną: 29018.00 oferta z najwyższą ceną: 29018.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Pozostałe materiały artykuły biurowe

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.01.2010.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biurovita Sp.z.o.o, ul. Robotnicza 72 e, 53-608 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 28789.21
  • Oferta z najniższą ceną: 28789.21 oferta z najwyższą ceną: 28789.21
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.