Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-22
Turek: Dostawa endoprotez stawu biodrowego i kolanowego
Numer ogłoszenia: 161920 - 2009; data zamieszczenia: 22.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Poduchowne 1, 62-700 Turek, woj. wielkopolskie, tel. 063 2784550 w. 278, faks 063 2788400.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.turek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa endoprotez stawu biodrowego i kolanowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa endoprotez stawu biodrowego i kolanowego dla SP ZOZ w Turku na okres 12 miesięcy. Pakiet A - 5 pozycji, Pakiet B - 3 pozycje, Pakiet C - 3 pozycje, pakiet D - 1 pozycja, Pakiet E - 3 pozycje, Pakiet F - 3 pozycje, Pakiet G - 4 pozycje, Pakiet H - 3 pozycje..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.50 - Sztuczne stawy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Pakiet A - 4 000,00 Pakiet B - 1 000,00, Pakiet C - 1 500,00, Pakiet D - 300,00, Pakiet E - 1 200,00, Pakiet F - 4 000,00, Pakiet G - 7 000,00, Pakiet H - 1 300,00III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu może wziąć udział Wykonawca, który: 1) Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) Nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne, 5) Akceptuje warunki zawarte w niniejszej specyfikacji oraz projekcie umowy. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń wymienionych w SIWZ, załączonych do oferty, metodą spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż Wykonawca spełnia warunki określone przez Zamawiającego..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie, wg Załącznika Nr 2, w trybie art. 44 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2.Dokumenty potwierdzające spełnianie przez Wykonawcy warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (forma: oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę); b)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - zaświadczenia winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (forma: oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), c)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (forma: oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), d)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (forma: oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę),. UWAGA:Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w ppkt. a, b i d składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt c składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (terminy wystawienia dokumentów jw). (forma: oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), 3.Oświadczenie, wg Załącznika Nr 3, w trybie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 4.dokument dopuszczający oferowany produkt do obrotu i stosowania w zakładach opieki zdrowotnej, zgodnie z odrębnymi przepisami obowiązującymi w tym zakresie oraz w służbie zdrowia. Wymaga się podania na ww. dokumentach ich przynależność określając pakiet i nr pozycji (jeżeli dotyczy); (forma: oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), 5.katalogi oferowanych produktów, na podstawie których można będzie zweryfikować parametry przedstawionych w ofercie wyrobów medycznych. Wymaga się podania na ww. dokumentach ich przynależność określając pakiet i nr pozycji (jeżeli dotyczy); (forma: oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), 6.Dowód wniesienia wadium Wykaz oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego: 7.Zestawienie cenowe, opracowane w oparciu o Załącznik Nr 4;.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.turek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ, ul. Poduchowne 1, 62-700 Turek.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2009 godzina 09:00, miejsce: SP ZOZ, ul. Poduchowne 1, 62-700 Turek - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet A.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ENDOPROTEZY BEZCEMENTOWE STAWU BIODROWEGO.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.50-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet B.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ENDOPROTEZY CEMENTOWE STAWU BIODROWEGO.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.50-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet C.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ENDOPROTEZY CEMENTOWE STAWU BIODROWEGO Z GŁOWĄ BIPOLARNĄ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.50-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet D.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet do płukania i czyszczenia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.50-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet E.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cement kostny.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.50-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet F.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ENDOPROTEZA STAWU KOLANOWEGO CAŁKOWITA, CEMENTOWA.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.50-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet G.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Endoproteza bezcementowa stawu biodrowego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.50-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet H.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Endoproteza cementowa stawu biodrowego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.50-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TURKU
- "ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK"
- I Liceum Ogólnokształcące w Turku-poprawa efektywności energetycznej
- Świadczenie usługi polegającej na pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu wraz Nadzorem Inwestorskim dla Projektu pn. "Poprawa efektywności energetycznej budynków z terenu Gminy Turek"
- Dostawa systemu zamkniętego do pobierania krwi dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku
- BUDOWA PLACU GLICENSTEINA WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ - OPRACOWANIE DOKUMENTACJI
- BUDOWA UL. STANISŁAWA WOJCIECHOWSKIEGO WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ - OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ
więcej: przetargi w Turku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.