Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2011-06-16
Gdańsk: 13/0511/UR - Usługa restauracyjna - wyżywienie dla studentów i kadry dydaktycznej na obozie letnim w Raduniu, w roku akademickim 2010/2011
Numer ogłoszenia: 161860 - 2011; data zamieszczenia: 16.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Wychowania Fizycznego i Sportu im. Jędrzeja Śniadeckiego, ul. Kazimierza Górskiego 1, 80-336 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5547123, 5547227, faks 058 5521792.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 13/0511/UR - Usługa restauracyjna - wyżywienie dla studentów i kadry dydaktycznej na obozie letnim w Raduniu, w roku akademickim 2010/2011.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa restauracyjna - wyżywienie dla studentów i kadry dydaktycznej na obozie letnim w Raduniu, w roku akademickim 2010/2011. ... Zakres usługi restauracyjnej obejmuje 3 posiłki dziennie - śniadanie + obiad + kolacja dla max. 708 osób przebywających na trzech 10-cio i dwóch 9-cio dniowych turnusach. ... Jeden turnus 10-cio dniowy = 9 śniadań+10 obiadów+ 9 kolacji dla 142 osób (120 studentów i 22 prowadzących). ... Jeden turnus 9-cio dniowy = 8 śniadań+9 obiadów+ 8 kolacji dla 141 osób (120 studentów i 21 prowadzących). ... Godziny wydawania posiłków:... Śniadanie: 7.30 - 8.30,... Obiad 14.00 - 15.00,... Kolacja 18.30 - 19.15. ... Terminy turnusów:...1...19.06.2011r. - 28.06.2011r....2... 30.06.2011r. - 08.07.2011r....3...10.07.2011r. - 19.07.2011r....4...21.07.2011r. - 29.07.2011r....5...31.07.2011r. - 09.08.2011r.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPH `BMJ` Marian Wandtke Spółka Jawna, ul. Kazimierza Górskiego 1, 80-336 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 238578,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 211350,00
Oferta z najniższą ceną: 211350,00 / Oferta z najwyższą ceną: 211350,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Prawne: art. 66. w brzmieniu: `... zamawiający udziela zamówienia po negocjacjach tylko z jednym wykonawcą`, w związku z art. 67 ust. 1, p. 1a - usługi mogą być swiadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze. ... Faktyczne: Firma `BMJ` jako Wykonawca usługi restauracyjnej zajmuje się ich świadczeniem na terenie Ośrodka Sportowo-Szkoleniowego w Raduniu od 1991r. Usługi te świadczy w pomieszczeniach wydzierżawionych od Zamawiającego. Zgodnie z umową najmu Zamawiający wynajmue Wykonawcy pomieszczenia stołówki wraz z zapleczem a Wykonawca zobowiązuje się pomieszczenia te wyposażyć w niezbędny sprzęt gastronomiczny i kuchenny. Wykonawca zobowiązuje się także przejąć obowiązek organizacji i prowadzenia żywienia studentów i pracowników dydaktycznych w okresie trwania obozów. Realizacja umowy najmu powoduje, że Zamawiający nie może zapewnić świadczenia usługi restauracyjnej w trakcie trwania tych obozów przez innego wybranego w trybie przetargowym Wykonawcy. Oznacza to, że zachodzi okoliczność - usługa z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze może być świadczona tylko przez jednego Wykonawcę. ... Zamawiający jako uczelnia sportowa wymaga od Wykonawcy znajomości zasad żywienia sportowców i studentów a Wykonawca w pełni je zapewnienia
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Przebudowa klatki schodowej i dostosowanie jej do istniejących przepisów przeciwpożarowych w budynku internatu Ośrodka Kształcenia i Wychowania w Człuchowie przy ulicy Kusocińskiego 4
- Opracowanie koncepcji programowo-przestrzennej dla zadania: Budowa bezkolizyjnego przekroczenia magistrali kolejowej E65 (linii kolejowej nr 9) w rejonie ul. Bocznej w Gdańsku
- Przebudowa parteru i I piętra budynku przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku - II etap
- Dostawa, wniesienie oraz montaż mebli antystatycznych do Laboratoriów Wydziału ETI na potrzeby Projektu "Inżynier 5.0 - kształcenie na potrzeby gospodarki"
- Świadczenie usług ubezpieczeniowych tj. NNW uczestników organizowanych obozów oraz zajęć dla uczniów szkół podstawowych (klasy 7 i 8) i ponadpodstawowych oraz ich opiekunów - CZĘŚĆ I
- Roboty budowlane w siedzibach UMWP: 1) Remont połaci dachowej od strony wschodniej bud. przy ul. Okopowej 21/27 2) Modernizacja pomieszczeń parteru w bud. przy ul. Augustyńskiego 2 w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyłonienie Wykonawcy usług gastronomicznych oraz noclegowych świadczonych na potrzeby uczestników kursów Szkoły Letniej 2025 oraz "Obozu Młodzieżowego Lato Odkrywców 2025"
- Zakup usługi hotelarskiej i restauracyjnej na potrzeby szkolenia kaskadowego i międzynarodowych warsztatów eksperckich, finansowanych ze środków Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego na lata 2021-2027
- Zakup usługi hotelowo-restauracyjnej na potrzeby szkolenia dla 200 osób w ramach projektu ,,IN SERVICE ++" finansowanego ze środków Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego na lata 2021-2027
- Kompleksowa usługa organizacji i obsługi wyjazdów studyjnych pracowników Muzeum Getta Warszawskiego
- KOMPLEKSOWA USŁUGA ORGANIZACJI POSIEDZENIA ŚWIĘTOKRZYSKIEJ RADY INNOWACJI
- Zakup usług hotelowych i gastronomicznych na potrzeby organizacji regionalnej konferencji szkoleniowej sędziów i asesorów sądowych czterech wojewódzkich sądów administracyjnych
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.