eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole Lubelskie › Przebudowa budynku wielorodzinnego przy ul. Fabrycznej 29 w Opolu Lubelskim

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-01-24

Opole Lubelskie: Przebudowa budynku wielorodzinnego przy ul. Fabrycznej 29 w Opolu Lubelskim
Numer ogłoszenia: 16185 - 2014; data zamieszczenia: 24.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 261653 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opole Lubelskie, ul. Lubelska 4, 24-300 Opole Lubelskie, woj. brak, tel. 81 827 72 01, faks 81 827 72 00.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku wielorodzinnego przy ul. Fabrycznej 29 w Opolu Lubelskim.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa budynku wielorodzinnego (przebudowa 8 lokali komunalnych i 2 lokali socjalnych) wraz z niezbędną infrastrukturą na działce nr ew. 205 przy ul. Fabrycznej 29 w Opolu Lubelskim. Zamówienie realizowane jest w trybie zaprojektuj i wybuduj w oparciu o załączony program funkcjonalno-użytkowy i obejmuje swym zakresem: a) wykonanie inwentaryzacji budowlano - konstrukcyjnej stanu istniejącego budynku w zakresie wszystkich branż, w tym wykonanie ekspertyzy technicznej w zakresie oceny technicznej budynku, warunków geotechnicznych i stanu posadowienia budynku. Wykonanie inwentaryzacji oraz ekspertyzy technicznej będzie stanowiło podstawę do ustalenia ostatecznego zakresu robót budowlanych niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia. Wyniki inwentaryzacji budowlano konstrukcyjnej oraz ekspertyzy technicznej należy skonsultować z Zamawiającym. Należy również w porozumieniu z Zamawiającym dokonać wyboru optymalnego wariantu wykonania niniejszego zamówienia publicznego. Wykonawca w ramach zamówienia dokona szczegółowej inwentaryzacji stanu istniejącego poszczególnych lokali podlegających przebudowie. Budynek objęty przebudową jest obecnie zamieszkały przez 10 rodzin. b) wykonanie dokumentacji projektowej kompletnej w zakresie wszystkich niezbędnych branż wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii, uzgodnień, sprawdzeń, decyzji administracyjnych oraz warunków wymaganych do uzyskania pozwolenia na budowę. W skład dokumentacji projektowej wchodzi: projekt budowlany, projekt wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót oraz kosztorys inwestorski. Całość opracowania również w wersji elektronicznej. c) wykonanie robót budowlanych na podstawie uzyskanego pozwolenia na budowę w oparciu o sporządzoną przez Wykonawcę dokumentację projektową dla zamierzenia pn. Przebudowa budynku wielorodzinnego przy ul. Fabrycznej 29 w Opolu Lubelskim wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. 2. Prognozowany zakres robót budowlanych w budynku został opisany w Programie Funkcjonalno Użytkowym. Do zakresu robót objętych niniejszym zamówieniem publicznym należy między innymi : - rozbiórka odspojonych, zagrzybionych i zawilgoconych tynków wewnętrznych i zewnętrznych, - rozbiórka istniejących schodów drewnianych, - wykonanie izolacji przeciwwilgociowych fundamentów, ścian piwnic, osuszanie i odgrzybianie, - wykonanie wzmocnień stropów nad piwnicami, - wykonanie wieńców, - wykonanie dachu oraz pokrycia dachowego, obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, - wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych (wraz z wyprawą elewacyjną), poddasza, ścian piwnic, oraz posadzek, - wykonanie nowych tynków wewnętrznych w miejscu tynków skutych, - wykonanie nowych schodów żelbetowych, zewnętrznych i klatki schodowej wewnętrznej; - wykonanie kominów i czap kominowych, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - wymiana podokienników i parapetów, - wykonanie okładzin z glazury, - malowanie ścian i sufitów, - wymiana instalacji wod-kan i c.w. użytkowej na całkowicie nową, - wymiana kotłowni węglowej na gazową zasilaną gazem ziemnym oraz nową instalację centralnego ogrzewania, oraz wewnętrznej instalacji gazowej, - wymiana instalacji elektrycznej na nową wraz z osprzętem, - przebudowa przyłączy wod - kan, gazu ziemnego i elektrycznego w zakresie niezbędnym do wydanych warunków technicznych, - zapewnienie warunków niezbędnych do korzystania z tego obiektu przez osoby niepełnosprawne. UWAGA: roboty - mała architektura, chodniki, dojazdy, miejsca gromadzenia odpadów, zieleń jest objęta innym postępowaniem przetargowym pn: Rewitalizacja osiedla mieszkaniowego po byłej cukrowni. Wykonawca jest zobowiązany na etapie projektowania i wykonywania robót budowlanych do zapewnienia stałej koordynacji z Wykonawcą rewitalizacji osiedla mieszkaniowego po byłej cukrowni i zapewniania wymiany informacji i dokumentów niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia. - Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą opracuje zasady (plan) postępowania w przypadku korzystania podczas prowadzenia robót budowlanych z lokali przez mieszkańców. Zasady należy opracować po wykonaniu inwentaryzacji budowlano konstrukcyjnej oraz ekspertyzy technicznej budynku, biorąc pod uwagę wybór konkretnego wariantu realizacji zamówienia publicznego. 3. Wyposażenie 2 mieszkań socjalnych o łącznej powierzchni 79,22 m2 obejmuje swym zakresem: - kuchnia: zlewozmywak dwukomorowy ze stali nierdzewnej naszafkowy z syfonem, baterią stojącą zlewozmywakową jednouchwytową, kuchenka gazowa wolnostojąca czteropalnikowa z piekarnikiem. - łazienka i wc: natrysk z baterią natryskową, umywalka fajansowa z syfonem, bateria umywalkowa stojąca jednouchwytowa, miska ustępowa typu kompakt z deską sedesową, zawór czerpalny pod zasilanie pralki w wodę oraz odpływ. 4. Wyposażenie wszystkich mieszkań, zarówno socjalnych i komunalnych: ogrzewanie mieszkań : w łazienkach grzejniki drabinkowe, w pozostałych pomieszczeniach grzejniki płytowe. Wszystkie grzejniki wyposażone w zawory termostatyczne i zawory odcinające na zasilaniu i powrocie. Kuchnia: kuchenka gazowa wolnostojącą czteropalnikowa z piekarnikiem oraz zlewozmywak dwukomorowy ze stali nierdzewnej naszafkowy z syfonem, baterią stojącą zlewozmywakową jednouchwytową. 5. Każde mieszkanie należy wyposażyć w wodomierze do zimnej i ciepłej wody. 6. Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu: Budynek przy ul. Fabrycznej 29 wchodzi w skład historycznego terenu przemysłowego, stanowi dziedzictwo kulturowe. Sam budynek nie jest wpisany do rejestru zabytków. Teren na którym posadowiony jest budynek znajduje się w obszarze chronionym NATURA 2000. Budynek jest zamieszkały przez 10 rodzin, z czego na parterze jest 5 mieszkań oraz na piętrze jest 5 mieszkań. Budynek dwukondygnacyjny, częściowo podpiwniczony, dach drewniany dwuspadowy, kryty blachą płaską. Konstrukcja tradycyjna murowana. Fundamenty i ściany fundamentowe z kamienia oraz cegły ceramicznej na zaprawie cementowej. Ściany wewnętrzne piwnic z kamienia wapiennego na zaprawie wapiennej. Ściany konstrukcyjne i działowe parteru o grubości powyżej 32cm z cegły pełnej na zaprawie cementowo wapiennej. Ściany poniżej 32cm grubości drewniane. Stropy nad piwnicami odcinkowe z cegły ceramicznej na belkach stalowych oraz stropy jako sklepienia łukowe. Stropy nad parterem w całości o konstrukcji drewnianej. Dach o konstrukcji drewnianej krokwiowo płatwiowej. Schody na piętro o konstrukcji drewnianej. Tynki wewnętrzne i zewnętrzne wapienne. Stolarka okienna i drzwiowa drewniana. Obróbki blacharskie z blachy stalowej ocynkowanej. Podstawowe dane obiektu: - Powierzchnia zabudowy 417,05m2 - Powierzchnia netto 722,43m2 - Kubatura 3400,00m2 - Wysokość budynku 7,30m 7. Dla powyższej inwestycji Wykonawca zobowiązany jest: - uzyskać mapę do celów projektowych, - uzyskać wypis z rejestru gruntów, - uzyskać wypis i wyrys z planu miejscowego, - uzgodnić projekt z Inwestorem i Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w Lublinie, - Uzyskać warunki techniczne dostawy wody i odprowadzenia ścieków z ZGKiM w Opolu Lubelskim, - Uzyskać zezwolenie w formie decyzji właściwego zarządcy drogi na prowadzenie robót w pasie drogowym oraz na umieszczenie urządzenia w pasie drogowym w przypadku konieczności, opracowanie projektu organizacji ruchu drogowego wraz z zakupem i ustawieniem odpowiednich znaków na czas prowadzenia robót, - uzyskać warunki na dostawę gazu lub zwiększenie mocy w KSG sp. z o.o. w Tarnowie Oddział Zakład Gazowniczy w Lublinie Bełżyce - Rejon Dystrybucji Gazu. - uzgodnić projekt inst. gazowej w KSG sp. z o.o. w Tarnowie Oddział Zakład Gazowniczy w Lublinie Bełżyce - Rejon Dystrybucji Gazu. - Uzyskać warunki techniczne dostawy energii elektrycznej w Zakładzie Energetycznym Puławy oraz uzgodnić projekt robót elektrycznych w Zakładzie Energetycznym Puławy, - wykonać ekspertyzę mykologiczną, - uzyskać decyzję środowiskową, - Opracować geotechniczne warunki posadowienia budynku; - Opracować do projektu budowlanego charakterystykę energetyczną budynku zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) - uzgodnić projekt z Inwestorem przed złożeniem do Starostwa Powiatowego celem uzyskania pozwolenia na budowę oraz uzgodnić projekt z rzeczoznawcami: p. p.poż i ds. sanitarno-higienicznych, - przygotować odpowiednie dokumenty formalno-prawne i uzyskać na ich podstawie, w imieniu Zamawiającego, odpowiednie decyzje i pozwolenia w oparciu o obowiązujące przepisy; - zrealizować zadania zgodnie z wykonaną dokumentacją; - wykonać dokumentację powykonawczą oraz inwentaryzację geodezyjną, - uzyskać pozwolenia na użytkowanie zrealizowanego obiektu. - wykonać inwentaryzację stanu istniejącego budynku oraz szczegółową dokumentację fotograficzną stanu istniejącego lokali podlegających przebudowie; 8. Przebudowa budynku musi być wykonana zgodnie z wydanymi wytycznymi i warunkami konserwatorskimi (pismo znak KD/44/112/795/2009) i przepisami prawa. 9. Obszar inwestycji znajduje się w obszarze chronionym NATURA 2000. 10. Wykonawca projektu budowlanego powinien zapewnić udział w opracowaniu projektu osób posiadających uprawnienia budowlane do projektowania w odpowiedniej specjalności oraz przynależność do OIIB, zapewnić wzajemne skoordynowanie techniczne wykonanych opracowań projektowych. Wykonawca winien ustanowić koordynatora zespołu projektantów, który będzie upoważniony do reprezentowania i udzielania wyjaśnień Inwestorowi. 11. Podczas realizacji robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia nadzoru autorskiego - zgodnie z art. 20 ust. 1 pkt 4 lit. a i b Ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. z 2010r. Nr 243 poz. 1623). 12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został dokonany w programie funkcjonalno - użytkowym stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ oraz w załącznikach do PFU (załączniki od nr 9a do nr 9 L). Stan obiektu oraz jego otoczenia przedstawiają zdjęcia załączone do SIWZ - załącznik nr 11 do SIWZ. 13. Wykonawca na poszczególnych etapach wykonywania dokumentacji (projekt budowlany, projekt wykonawczy) powinien uzyskać akceptacje Zamawiającego odnośnie zastosowanych w projekcie rozwiązań (np.: użytych materiałów, kolorów itp.). Warunkiem złożenia projektu budowlanego do pozwolenia na budowę jest odebranie przez Zmawiającego całości dokumentacji projektowej łącznie z projektami wykonawczymi, kosztorysami inwestorskimi i przedmiarami robót protokołem zdawczo - odbiorczym. - Projekt budowlany należy opracować zgodnie z art. 34 ustawy dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U.03.207.2016 z późniejszymi zmianami), oraz zgodnie z rozporządzeniami wykonawczymi w tym: Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) wraz ze zmianą z dnia 2 lipca 2013 r. (Dz.U. z 2013, poz. 762), Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012r. w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadawiania obiektów budowlanych, Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. u. z 2002r. Nr 75, poz. 690 z późn. zmianami). Opracowanie należy wykonać w 6 egz. w wersji papierowej, w tym 2 egzemplarze winny stanowić kserokopie zatwierdzonego projektu budowlanego i 3 egz. w wersji elektronicznej, każde na odrębnym nośniku elektronicznym z opisem zawartości (pliki w formatach pdf, dwg, doc). Projekty budowlane wykonawcze powinny uzupełniać i uszczegóławiać projekt budowlany w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, i kosztorysu robót oraz do realizacji robót budowlanych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej. - Projekt budowlany Wykonawczy, Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót należy opracować w oparciu o Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U.2004r, Nr 202, poz. 2072.). Opracowania należy wykonać w po 4 egz. w wersji papierowej i 2 egz. w wersji elektronicznej (pliki w formatach pdf, doc, każdy egzemplarz na odrębnym nośniku elektronicznym. - Kosztorys inwestorski należy opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z dnia 8 czerwca 2004r.), (Dz. U. 04.130.1389). Opracowanie należy wykonać w 4 egz. w wersji papierowej i 2 egz. w wersji elektronicznej (pliki w formatach pdf, ath). UWAGA: - Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca aby Wykonawcy ubiegający się o wykonanie zamówienia przeprowadzali wizję lokalną terenu, na którym realizowane będzie zamówienie, celem dokładnego zapoznania się z przedmiotem zamówienia i ujęcia w ofercie ewentualnych prac nie przewidzianych w programie funkcjonalno użytkowym, koniecznych jednak do prawidłowego wykonania całego przedmiotu zamówienia. Każdy z wykonawców winien zgłosić zamawiającemu chęć dokonania wizji lokalnej terenu budowy. Wykonawca winien również zapoznać się przed złożeniem oferty szczegółowo z Programem funkcjonalno - użytkowym oraz zdobyć wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Wszystkie roboty wchodzące w zakres zadania, które były do przewidzenia na etapie przygotowania oferty, a nie zostały zgłoszone Zamawiającemu nie będą wchodziły w zakres robót dodatkowych i będą musiały być wykonane na koszt Wykonawcy. Wszystkie podane w SIWZ i PFU parametry należy traktować jako minimalne. - Jeżeli w SIWZ, przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. 14. Wykonawca do realizacji zamówienia winien stosować materiały nowe, dopuszczone do stosowania w budownictwie oraz posiadające wszelkie prawem określone dopuszczenia i certyfikaty, zgodnie z ustawą z dnia 16.04.2004r. o wyrobach budowlanych wraz z aktami wykonawczymi do tej ustawy. 15. Dostarczone wyposażenie mieszkań socjalnych i komunalnych powinno być fabrycznie nowe i będzie stanowiło własność Zamawiającego. 16. Każdy element wyposażenia przed zakupem i montażem należy uzgodnić z Inwestorem. 17. Realizacja zamówienia jest dofinansowana ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013 (RPO WL)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody 45.23.21.40 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013 (RPO WL).

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MAX-BET Rafał Wróbel, Jaszczów 238, 21-020 Milejów, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1201461,26 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1750843,50

  • Oferta z najniższą ceną: 1750843,50 / Oferta z najwyższą ceną: 2200000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.