eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-16

Warszawa: IFPS/35/08
Numer ogłoszenia: 161690 - 2008; data zamieszczenia: 16.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Fizjologii i Patologii Słuchu, ul. Pstrowskiego 1, 01-943 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8356670, fax 022 8355214.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ifps.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: IFPS/35/08.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Optyki endoskopowe sztywne i giętkie na potrzeby laryngologii - wg 7 pakietów

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne i laboratoryjne, urządzenia optyczne i precyzyjne, zegary i zegarki, farmaceutyki oraz podobne artykuły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy spełniający niżej wskazane warunki. a) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym w rozumieniu odpowiednich przepisów. b) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania niniejszego zamówienia, c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania niniejszego zamówienia, d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2. Niespełnienie któregokolwiek z warunków wymienionych w punkcie 1 ppkt a - e skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 10 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oofert 2. Zaświadczenia właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców (konsorcjum, s.c.): a) pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego w postępowaniu wykonawców wchodzących w skład konsorcjum. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania konsorcjum w tym do dokonywania wszelkich czynności w toku postępowania, w szczególności do korespondencji z zamawiającym, składania i odbierania wszelkich oświadczeń w tym oświadczeń woli, wszelkich dokumentów w toku postępowania oraz składania protestów, b) dokumenty, o których mowa w punkcie 1 - 2 niniejszego rozdziału wystawione dla każdego z wykonawców wchodzących w skład konsorcjum. Dokumenty, o których mowa w rozdz.5 są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Rozdział VI Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art.24 ust.1 ustawy, wymagane od Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP: 1. Odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) wobec wykonawcy nie wszczęto postępowania likwidacyjnego ani nie ogłoszono jego upadłości. b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w pktach a) , b) i c), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa w pkt.1 są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski 2. W przypadku, gdy złożona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości, zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu. 3. Nie złożenie kompletu wymaganych dokumentów spowoduje, że wniosek Wykonawcy nie będzie dalej rozpatrywany - zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy pzp. W razie działania wykonawcy przez pełnomocnika - oryginalny dokument pełnomocnictwa zawierający umocowanie obejmujące swym zakresem dokonywanie wszelkich czynności w postępowaniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. Parametry techniczne - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ifps.org.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, pok. 25 (I piętro).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2008 godzina 09:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego, pok. 25 (I piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Laryngofiberoskop.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Laryngofiberoskop - 6 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. Parametry techniczne - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Laryngofiberoskop z kanałem roboczym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Laryngofiberoskop z kanałem roboczym - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. Parametry techniczne - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Optyka endoskopowa uszna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Optyka endoskopowa uszna wg standardu I - 16 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. Parametry techniczne - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Optyka endoskopowa uszna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Optyka endoskopowa uszna wg standardu II - 11 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. Parametry techniczne - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Optyka endoskopowa do operacji zatok.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Optyka endoskopowa do operacji zatok wg standardu I - 2 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. Parametry techniczne - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Optyka endoskopowa do operacji zatok.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Optyka endoskopowa do operacji zatok wg standardu II - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. Parametry techniczne - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Optyka endoskopowa krtani.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Optyka endoskopowa krtani - 4 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. Parametry techniczne - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.