Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-01-17
Turek: WYKONYWANIE W 2012 ROKU OPERATÓW SZACUNKOWYCH W SPRAWIE OKREŚLENIA WARTOŚCI NIERUCHOMOŚCI LOKALOWYCH I GRUNTOWYCH, PRAWA UŻYTKOWANIA WIECZYSTEGO ORAZ WZROSTU WARTOŚCI NIERUCHOMOŚCI
Numer ogłoszenia: 16163 - 2012; data zamieszczenia: 17.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Turku , ul. Kaliska 59, 62-700 Turek, woj. wielkopolskie, tel. 063 289 61 00, faks 063 289 61 11.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastoturek.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONYWANIE W 2012 ROKU OPERATÓW SZACUNKOWYCH W SPRAWIE OKREŚLENIA WARTOŚCI NIERUCHOMOŚCI LOKALOWYCH I GRUNTOWYCH, PRAWA UŻYTKOWANIA WIECZYSTEGO ORAZ WZROSTU WARTOŚCI NIERUCHOMOŚCI.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje do wykonania następujący zakres rzeczowy: Wykonywanie w 2012 r. operatów szacunkowych w sprawie określenia: 1)wartości nieruchomości lokalowych wraz z wartością udziału w gruncie - ZADANIE 1; 2)wartości nieruchomości gruntowych bez części składowych - ZADANIE 2; 3)wartości nieruchomości gruntowych wraz z częściami składowymi - ZADANIE 3; 4) wartości rynkowej prawa użytkowania wieczystego, z podaniem tej wartości przypadającej na poszczególne udziały w nieruchomości lokalowej, dla celów aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości położonych na terenie Gminy Miejskiej Turek- ZADANIE 4; 5)wzrostu wartości nieruchomości spowodowanego wydaniem decyzji o zatwierdzeniu podziału nieruchomości, w celu ustalenia opłaty adiacenckiej - w związku z art. 98a ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami oraz opinii dotyczących braku wzrostu wartości nieruchomości powstałych w wyniku podziału - ZADANIE 5..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Udzielenie zamówień o wartości nie przekraczającej 50 % wartości zamówienia podstawowego dla danej części zamówienia, polegających na powtórzeniu zamówień zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego i należących do zamówień tego samego rodzaju co zamówienie podstawowe.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.30.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie wymaga wniesienia wadium przetargowego.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
osoby, które będą wykonywać zamówienie muszą legitymować się uprawnieniami zawodowymi w zakresie szacowania nieruchomości, nadanymi w trybie przepisów rozdziału IV działu V ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, stanowiącymi podstawę do dokonania wpisu do centralnego rejestru rzeczoznawców majątkowych lub uprawnieniami zawodowymi nadanymi na podstawie wcześniej obowiązujących w tym zakresie przepisów i uznanymi za uprawnienia zawodowe równorzędne z uprawnieniami o których mowa w ustawie o gospodarce nieruchomościami lub kwalifikacjami zawodowymi uznanymi na zasadach określonych w przepisach odrębnych, w szczególności na podstawie ustawy z dnia 18 marca 2008 r. w o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miastoturek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski
Biuro Zamówień Publicznych i Zakupów
ul. Kaliska 59
62-700 Turek.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.01.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski Biuro Obsługi Klienta ul. Kaliska 59 62-700 Turek.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonywanie w 2012 r. operatów szacunkowych w sprawie określenia wartości nieruchomości lokalowych wraz z wartością udziału w gruncie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie w 2012 r. operatów szacunkowych w sprawie określenia wartości nieruchomości lokalowych wraz z wartością udziału w gruncie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.30.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonywanie w 2012 r. operatów szacunkowych w sprawie określenia wartości nieruchomości gruntowych bez części składowych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie w 2012 r. operatów szacunkowych w sprawie określenia wartości nieruchomości gruntowych bez części składowych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.30.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonywanie w 2012 r. operatów szacunkowych w sprawie określenia wartości nieruchomości gruntowych wraz z częściami składowymi..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie w 2012 r. operatów szacunkowych w sprawie określenia wartości nieruchomości gruntowych wraz z częściami składowymi..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.30.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonywanie w 2012 r. operatów szacunkowych w sprawie określenia wartości rynkowej prawa użytkowania wieczystego, z podaniem tej wartości przypadającej na poszczególne udziały w nieruchomości lokalowej, dla celów aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości położonych na terenie Gminy Miejskiej Turek..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie w 2012 r. operatów szacunkowych w sprawie określenia wartości rynkowej prawa użytkowania wieczystego, z podaniem tej wartości przypadającej na poszczególne udziały w nieruchomości lokalowej, dla celów aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości położonych na terenie Gminy Miejskiej Turek..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.30.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonywanie w 2012 r. operatów szacunkowych w sprawie określenia wzrostu wartości nieruchomości spowodowanego wydaniem decyzji o zatwierdzeniu podziału nieruchomości, w celu ustalenia opłaty adiacenckiej - w związku z art. 98a ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami oraz opinii dotyczących braku wzrostu wartości nieruchomości powstałych w wyniku podziału..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie w 2012 r. operatów szacunkowych w sprawie określenia wzrostu wartości nieruchomości spowodowanego wydaniem decyzji o zatwierdzeniu podziału nieruchomości, w celu ustalenia opłaty adiacenckiej - w związku z art. 98a ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami oraz opinii dotyczących braku wzrostu wartości nieruchomości powstałych w wyniku podziału..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.30.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TURKU
- Świadczenie usług przez jednego asystenta osoby starszej dla uczestników projektu pn.: "Wielkopolskie telecentrum opieki"
- ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK
- PROWADZENIE W 2026 ROKU SCHRONISKA DLA BEZDOMNYCH ZWIERZĄT Z TERENU GMINY MIEJSKIEJ TUREK
więcej: przetargi w Turku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi polegającej na administrowaniu nieruchomościami należącymi do PCI Sp. z o.o.
- Usługa administrowania lokalami, będącymi własnością Gminy Miasto Lublin znajdującymi się w budynkach wspólnot mieszkaniowych wraz z utrzymaniem przyległych terenów zielonych i utwardzonych.
- Wycena majątku będącego we władaniu ANR Oddział Terenowy w Olsztynie w latach 2006-2008.
więcej: Obsługa nieruchomości realizowana na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





