eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraPrzeglądy budynków - roczne, pięcioletnie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-22

Zielona Góra: Przeglądy budynków - roczne, pięcioletnie
Numer ogłoszenia: 161618 - 2009; data zamieszczenia: 22.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej , Aleja Zjednoczenia 110, 65-005 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. (068) 322-91-86, faks (068) 322-91-84.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkim.zgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeglądy budynków - roczne, pięcioletnie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie przeglądów rocznych i pięcioletnich budynków - zgodnie z art. 62 ustawy z dnia 7 lipca 1994r - Prawo Budowlane z wyłączeniem przeglądu instalacji gazowej i przeglądu przewodów kominowych (przy czym przegląd instalacji elektrycznej na terenie ABM-ów należy wykonać na częściach wspólnych, oraz w mieszkaniach lokatorskich i powinien być zakończony protokołem dla każdego budynku, a w przypadku instalacji elektrycznej oddzielnym protokołem dla części wspólnej oraz dla każdego lokalu mieszkalnego, natomiast przegląd instalacji elektrycznej na terenie ZWM-ów należy wykonać tylko na częściach wspólnych) w budynkach zarządzanych i administrowanych przez ZGKiM na terenie rejonu ZWM nr 1, 2 i 3 oraz ABM nr 1 i 2 w Zielonej Górze. Wykazy budynków zawarto w załączniku nr 1 do siwz, z zaznaczeniem adresów budynków, oraz powierzchni. Zamówienie podzielone zostało na 5 zadań: - przeglądy roczne i pięcioletnie na obszarze ZWM 1 - 223 budynki do przeglądu jednorocznego, oraz 106 budynków do przeglądu pięcioletniego; - przeglądy roczne i pięcioletnie na obszarze ZWM 2 - 147 budynków do przeglądu jednorocznego, oraz 140 budynków do przeglądu pięcioletniego; - przeglądy roczne i pięcioletnie na obszarze ZWM 3 - 241 budynków do przeglądu jednorocznego, oraz 241 budynków do przeglądu pięcioletniego; - przeglądy roczne i pięcioletnie na obszarze ABM 1 - 147 budynków do przeglądu jednorocznego, oraz 50 budynków do przeglądu pięcioletniego; - przeglądy roczne i pięcioletnie na obszarze ABM 2 - 127 budynków do przeglądu jednorocznego, oraz 24 budynki do przeglądu pięcioletniego;.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00 - Usługi kontroli technicznej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Przystępując do złożenia oferty, każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości - 6.000zł (słownie: sześć tysięcy złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej siwz oraz w art. 22 ustawy Pzp, a także nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp; 2) wykonawca musi przedstawić cenę oferty w oparciu o wypełnione formularze cenowe; 3) wykonawca winien wykazać się realizacją wykonania 1 usługi w zakresie której wykonywano przeglądy roczne i pięcioletnie o wartości łącznej w ramach jednego kontraktu min. 100.000 złotych, lub wykażą się realizacją wykonania 2 usług w zakresie których wykonywano przeglądy roczne i pięcioletnie o wartości każdej usługi w ramach jednego kontraktu min. 50.000 złotych; 4) należy podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami, lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści; 5) wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie oświadczenia oraz załączniki wymagane w siwz; 6) wykonawca musi posiadać polisę ubezpieczeniową odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia co najmniej 80.000 zł; 7) wykonawca winien dysponować, lub przedstawić oświadczenie że będzie dysponować min. 1 pracownikiem posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) uprawniające do kontrolowania stanu technicznego budynków, min. 1 pracownikiem posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) uprawniające do oceniania i badania stanu technicznego w zakresie sieci wodociągowych, kanalizacyjnych, min.1 pracownikiem posiadającym kwalifikacje przy wykonywaniu dozoru nad eksploatacją urządzeń, instalacji oraz sieci energetycznych. 8) wykonawca powinien wnieść przewidziane w postępowaniu wadium; Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustawy Pzp i nie podleganiu wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy Pzp, wedle wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do formularza oferty (w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się o zamówienia wspólnie ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie); 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się o zamówienia wspólnie ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie); 3) polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 4) cenę oferty wyliczoną dla przedmiotu zamówienia, w oparciu o wypełnione załączone formularze cenowe; 5) wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z załącznikami, zawierającymi oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu opisanych w pkt 4 siwz, (wypełnionymi i uzupełnionymi lub sporządzonymi zgodnie z ich treścią); 6) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i odbiorców oraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie; 7) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia; W przypadku gdy wykonawca nie dysponuje niezbędnymi osobami, a będzie dysponował, wówczas wykonawca składa: 7 a) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia; 8) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane kwalifikacje;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkim.zgora.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Al. Zjednoczenia 110, pokój 101.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2009 godzina 08:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Zielonej Górze, al. Zjednoczenia 110a, nr pokoju 101, nie później niż do 01.06.2009 r. do godz. 8.00..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.