eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinRealizacja działań promocyjnych w projektach unijnych realizowanych przez Uniwersytet Medyczny w Lublinie; nr sprawy UM-ZP-262-72/15

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-05

Lublin: Realizacja działań promocyjnych w projektach unijnych realizowanych przez Uniwersytet Medyczny w Lublinie; nr sprawy UM-ZP-262-72/15
Numer ogłoszenia: 161593 - 2015; data zamieszczenia: 05.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny w Lublinie , Al. Racławickie 1, 20-059 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 4485200, faks 81 4485201.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umlub.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja działań promocyjnych w projektach unijnych realizowanych przez Uniwersytet Medyczny w Lublinie; nr sprawy UM-ZP-262-72/15.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja działań promocyjnych (zwanych dalej także przedmiotem zamówienia) w ramach projektu Strategic approach in financing R&D in V4 countries. Workshops for Medical Universities realizowanego przez Uniwersytet Medyczny w Lublinie współfinansowanego ze środków Międzynarodowego Funduszu Wyszehradzkiego, określonych w 3 (słownie: trzech) zadaniach (ofertach częściowych) następująco: Zadanie nr 1: a) Usługa obejmująca opracowanie i umieszczenie na portalu internetowym (tj. internetowym serwisie informacyjnym) artykułu sponsorowanego w ramach projektu Strategic approach In financing R&D in V4 countries. Workshops for Medical Universities współfinansowanego ze środków Międzynarodowego Funduszu Wyszehradzkiego. b) Oferowana przez Wykonawców usługa musi spełniać wymagania zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. c) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji 79970000-4 - Usługi publikacji Zadanie nr 2: a) Usługa obejmująca opracowanie, produkcję i emisję radiowego spotu reklamowego promującego działania Międzynarodowego Funduszu Wyszehradzkiego i popularyzującego ideę projektu Strategic approach In financing R&D in V4 countries. Workshops for Medical Universities współfinansowanego ze środków Międzynarodowego Funduszu Wyszehradzkiego. b) Oferowana przez Wykonawców usługa musi spełniać wymagania zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. c) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji 79970000-4 - Usługi publikacji Zadanie nr 3: a) Usługa obejmująca wykonanie i dostarczenie 30 biurowych zestawów materiałów promocyjnych dla uczestników warsztatów organizowanych w ramach projektu Strategic approach in financing R&D in V4 countries. Workshops for Medical Universities współfinansowanego ze środków Międzynarodowego Funduszu Wyszehradzkiego. b) Oferowana przez Wykonawców usługa musi spełniać wymagania zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ c) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji 79830000-9 - Usługi drukowania i dostawy 79971100-2 - Usługi introligatorskie.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00-5, 79.97.00.00-4, 79.83.00.00-9, 79.97.11.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.02.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu - aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Przepis pkt 5 stosuje się odpowiednio. 4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 5. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonywania zamówienia. 5.1. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin wykonania przedmiotu zamówienia - 4

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić, w formie pisemnego aneksu, w następujących przypadkach: 1.1. Zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego; 1.2. Zaistnienia okoliczności (technicznych, gospodarczych itp.), których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 1.3. Zmiany stawki podatku od towarów i usług, wartość umowy ulenie zmniejszeniu w przypadku obniżenia stawki podatku od towarów i usług lub powiększeniu w przypadku podwyższenia stawki podatku od towarów i usług; 1.4. Gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację umowy, w ramach którego realizowane jest zamówienie; 1.5. Rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony 1.6. Wystąpienia zdarzeń siły wyższej, jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia; 1.7. Konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez Strony (zmiana nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty Wykonawcy); 1.8. Gdy z przyczyn niezależnych od obu stron, w celu zapewnienia realizacji umowy konieczna będzie modyfikacja harmonogramu działań projektu; 1.9. Wprowadzenia nowej technologii lub innych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny przedmiotu umowy, Wykonawca może ją odpowiednio obniżyć; 1.10. Wprowadzenia nowej technologii produktu objętego umową, wówczas Zamawiający dopuszcza jego zastąpienie jedynie produktem równoważnym lub o wyższych parametrach jakościowych, funkcjonalnych itp., o cenie nie wyższej niż w umowie (jeśli dotyczy). 2. Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania umowy zawierające uzasadnienie proponowanych zmian. 3. Zmiany osób i adresów, o których mowa w §7, potwierdzone na piśmie przez drugą Stronę nie stanowią zmiany umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umlub.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Strona internetowa jw. Osoba do kontaktu: Magdalena Kacprzyk faks (81) 448-52-71/81, adres e-mail: magdalena.kacprzyk@umlub.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2015 godzina 11:30, miejsce: Kancelaria Ogólna Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, Al Racławickie 1, 20-059 Lublin (pokój 8).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Strategic approach in financing R&D in V4 countries. Workshops for Medical Universities współfinansowany ze środków Międzynarodowego Funduszu Wyszehradzkiego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa obejmująca opracowanie i umieszczenie na portalu internetowym (tj. internetowym serwisie informacyjnym) artykułu sponsorowanego w ramach projektu Strategic approach In financing R&D in V4 countries. Workshops for Medical Universities współfinansowanego ze środków Międzynarodowego Funduszu Wyszehradzkiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1: a) Usługa obejmująca opracowanie i umieszczenie na portalu internetowym (tj. internetowym serwisie informacyjnym) artykułu sponsorowanego w ramach projektu Strategic approach In financing R&D in V4 countries. Workshops for Medical Universities współfinansowanego ze środków Międzynarodowego Funduszu Wyszehradzkiego. b) Oferowana przez Wykonawców usługa musi spełniać wymagania zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00-5, 79.97.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.02.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia - 4

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa obejmująca opracowanie, produkcję i emisję radiowego spotu reklamowego promującego działania Międzynarodowego Funduszu Wyszehradzkiego i popularyzującego ideę projektu Strategic approach In financing R&D in V4 countries. Workshops for Medical Universities współfinansowanego ze środków Międzynarodowego Funduszu Wyszehradzkiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2: a) Usługa obejmująca opracowanie, produkcję i emisję radiowego spotu reklamowego promującego działania Międzynarodowego Funduszu Wyszehradzkiego i popularyzującego ideę projektu Strategic approach In financing R&D in V4 countries. Workshops for Medical Universities współfinansowanego ze środków Międzynarodowego Funduszu Wyszehradzkiego. b) Oferowana przez Wykonawców usługa musi spełniać wymagania zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00-5, 79.97.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.02.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia - 4

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługa obejmująca wykonanie i dostarczenie 30 biurowych zestawów materiałów promocyjnych dla uczestników warsztatów organizowanych w ramach projektu Strategic approach in financing R&D in V4 countries. Workshops for Medical Universities współfinansowanego ze środków Międzynarodowego Funduszu Wyszehradzkiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3: a) Usługa obejmująca wykonanie i dostarczenie 30 biurowych zestawów materiałów promocyjnych dla uczestników warsztatów organizowanych w ramach projektu Strategic approach in financing R&D in V4 countries. Workshops for Medical Universities współfinansowanego ze środków Międzynarodowego Funduszu Wyszehradzkiego. b) Oferowana przez Wykonawców usługa musi spełniać wymagania zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00-5, 79.83.00.00-9, 79.97.11.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia - 4

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.