Ogłoszenie z dnia 2025-06-27
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja Oddziału Nefrologii i Nadciśnienia Tętniczego z utworzeniem miejsc dializacyjnych w WSS SP ZOZ w Lublinie w ramach zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431018940
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Kraśnicka 100
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-718
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpital.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpital.lublin.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samodzielny Publiczny Zakłąd Opieki Zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja Oddziału Nefrologii i Nadciśnienia Tętniczego z utworzeniem miejsc dializacyjnych w WSS SP ZOZ w Lublinie w ramach zadania
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c40a630a-ec1f-4dfd-88fe-913b6bf4ae9a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00297670
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00033719/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Adaptacja pomieszczeń byłej Apteki szpitalnej w budynku B w celu utworzenia stacji dializ
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://szpital-lublin.eb2b.com.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szpital-lublin.eb2b.com.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w
języku polskim za pośrednictwem Platformy Zakupowej (dalej jako„Platforma", „System”) pod adresem: https://szpitallublin.
eb2b.com.pl/, pod numerem postępowania na danym przez Zamawiającego.2. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest
bezpłatne.3.Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się: w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, wg zasad wskazanych w ustawie Pzp oraz aktach wykonawczych do tej
ustawy. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków,zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wczytania do Systemu.W
przypadku wprowadzenia w Platformie innych treści niż określone w instrukcji korzystania z Platformy, Zamawiający uzna za
wiążące te informacje, które zostały złożone w formie i na zasadach określonych w SWZ.4. Oferty,oświadczenia i dokumenty w
przedmiotowym postępowaniu składa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w formie elektronicznej lub w postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych określa rozdział XXIII SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje dotyczące ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych określa rozdział XXIII SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WSS SP ZOZ DZP 3924.92.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja Oddziału Nefrologii i Nadciśnienia Tętniczego z utworzeniem miejsc dializacyjnych w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego SP ZOZ w Lublinie w ramach zadania: Modernizacja Oddziału Nefrologii i Nadciśnienia Tętniczego z utworzeniem miejsc dializacyjnych w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego SP ZOZ w Lublinie"
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
33100000-1 - Urządzenia medyczne
45422100-2 - Stolarka drewniana
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Na podstawie określonych kryteriów oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na roboty budowlane wraz z dostarczonym i zamontowanym wyposażeniem i urządzeniami z wyłączeniem pkt. 3)
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: 3) Okres gwarancji na kompletną stację uzdatniania wody wraz z dedykowaną pętlą
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
1.3. uprawnień sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
1.4 zdolność techniczna lub zawodowa
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał:
L.p. SZCZEGÓŁOWY OPIS WARUNKU
1 - 2 realizacje, których przedmiotem było wykonanie prac budowlano instalacyjnych związanych z wykonaniem nowych lub dostosowaniem istniejących pomieszczeń w obiekcie ochrony zdrowia (przez obiekt ochrony zdrowia Zamawiający rozumie budynki zakwalifikowane do klasy 1264 wg Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych - Budynki szpitali i zakładów opieki medycznej), o łącznej wartości prac budowlanych minimum 1 000 000,00 PLN brutto każda (jeden milion złotych 00/100), oraz załączy dowody potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.
Lub
- 1 realizację, której przedmiotem było wykonanie prac budowlano instalacyjnych związanych z wykonaniem nowych lub dostosowaniem istniejących pomieszczeń w obiekcie ochrony zdrowia (przez obiekt ochrony zdrowia Zamawiający rozumie budynki zakwalifikowane do klasy 1264 wg Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych - Budynki szpitali i zakładów opieki medycznej), o łącznej wartości prac budowlanych minimum 2 000 000,00 PLN brutto (dwa miliony złotych 00/100), oraz załączy dowody potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.
UWAGA:
Na podstawie art. 3 pkt 1 ustawy z dnia z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2024 r, poz. 725 z późn. zmianami), przez obiekt budowlany, rozumie się: budynek, budowlę bądź obiekt małej architektury, wraz z instalacjami zapewniającymi możliwość użytkowania obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem, wzniesiony z użyciem wyrobów budowlanych.
Polska Klasyfikacja Obiektów Budowlanych:
Klasa 1264 – Budynki szpitali i zakładów opieki medycznej – obejmuje: Budynki instytucji świadczących usługi medyczne i chirurgiczne oraz pielęgnacyjne dla ludzi, Sanatoria, szpitale długoterminowego lecznictwa, szpitale psychiatryczne, przychodnie, poradnie, żłobki, ośrodki pomocy społecznej dla matki i dziecka; Szpitale kliniczne, Szpitale więzienne i wojskowe, Budynki przeznaczone do termoterapii, wodolecznictwa, rehabilitacji, stacje krwiodawstwa, laktaria, kliniki weterynaryjne, itp., Budynki instytucji ochrony zdrowia świadczące usługi zakwaterowania, z opieką lekarską i pielęgniarską dla ludzi starszych, niepełnosprawnych, itp.
Przy ocenie spełniania warunku udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) dokumenty składa co najmniej jeden z tych Wykonawców lub wszyscy Wykonawcy wspólnie. Sumowaniu nie podlegają wielkości stanowiące o spełnieniu warunku, tj. wartość roboty budowlanej oraz wielkość powierzchni całkowitej roboty budowlanej. Sumowana będzie liczba robót budowlanych z dokumentów składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga, aby co najmniej dwie roboty budowlane potwierdzające spełnienie przedmiotowego warunku zostały wykonane przez tego z Wykonawców wspólnie ubiegających się, który wykona roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia tego warunku udziału polega na zdolnościach innego podmiotu, Zamawiający wymaga, aby co najmniej dwie roboty budowlane potwierdzające spełnienie przedmiotowego warunku zostały wykonane przez ten podmiot, który wykona roboty budowlane do realizacji, których te zdolności są wymagane.
W przypadku, gdy wartość wykonywanych robót budowlanych przedstawiona w poświadczeniach lub innych dokumentach wskazana została w obcej walucie, należy wpisać w wykazie robót, przeliczoną wartość robót na polską walutę (PLN) według średniego kursu NBP obowiązującego na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu.
b) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. co najmniej osobami posiadającymi następującą wiedzę, doświadczenie i kwalifikacje:
Wykonawca spełni warunek jeżeli skieruje do realizacji zamówienia publicznego osoby posiadające następujące kwalifikacje:
L.p. Funkcja Kwalifikacje
1. Kierownik budowy posiada co najmniej 60-miesięczne doświadczenie zawodowe w wykonawstwie robót lub nadzorze jako kierownik robót lub inspektor nadzoru, po uzyskaniu uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń - w rozumieniu przepisów Prawa budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów bądź odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jednolity – Dz. U. z 2023 r., poz. 334);
2. Kierownik robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych posiada co najmniej 60-miesięczne doświadczenie zawodowe w wykonawstwie robót lub nadzorze jako kierownik robót lub inspektor nadzoru, po uzyskaniu uprawnień budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów bądź odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jednolity – Dz. U. z 2023 r., poz. 334);
3. Kierownik robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych posiada co najmniej 60-miesięczne doświadczenie zawodowe w wykonawstwie robót lub nadzorze jako kierownik robót lub inspektor nadzoru, po uzyskaniu uprawnień budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t .j.: Dz.U. z 2021 r., poz. 2351 ze zm.) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów bądź odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jednolity – Dz. U. z 2023 r., poz. 334);
UWAGA:
⎯ ilekroć w SWZ mowa jest o uprawnieniach budowlanych do kierowania robotami budowlanymi, należy przez to rozumieć uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w rozumieniu przepisów Prawa budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 831, ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów bądź odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), których odpowiednie kwalifikacje zostały uznane na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j.: – Dz.U. z 2023 r., poz. 334);
⎯ jeżeli wymiar wymaganego doświadczenia, które muszą posiadać osoby skierowane do realizacji przedmiotowego zamówienia, został w powyższej tabeli określony w miesiącach, należy przez to rozumieć pełne miesiące.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2) W celu potwierdzenia
braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
a) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ. Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, i tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe o ile są wymagane
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:
1) W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć na wezwanie Zamawiającego następujące dokumenty:
a. W zakresie warunku określonego w Rozdz. IX ust. 1 pkt. 4 lit. a) Wykonawca złoży:
- wykaz robót budowlanych wykonanych, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty zostały wykonane lub są wykonywane należycie - sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ.
Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
b. W zakresie warunku określonego w Rozdz. IX ust. 1 pkt. 4 lit. b) Wykonawca złoży:
- wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ);
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:1) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia i spełniania warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 1 do SWZ;
2) Prawidłowo wypełniony Formularz oferty, sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ;
3) Prawidłowo uzupełniony Załącznik nr 3 do SWZ – Zbiorcze zestawienia kosztów
4) Prawidłowo uzupełniony załącznik Parametry techniczne urządzeń (kompletnej stacji uzdatniania wody wraz z dedykowaną pętlą)– sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SWZ.
5) Prawidłowo uzupełniony Załącznik nr 9 do SWZ - Warunki gwarancji urządzeń (kompletnej stacji
uzdatniania wody wraz z dedykowaną pętlą)
6) Dowód wpłacenia wadium.
7) Pełnomocnictwo określające zakres umocowania oraz podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli Wykonawcę ubiegającego się o udzielenie zamówienia reprezentuje pełnomocnik;
8) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – o ile dotyczy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 30 000,00zł (trzydzieści tysięcy złotych 00/100).2. Wadium może być wniesione w następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości;
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
PKO BP S.A. XVII DOKK. 52 1440 1101 0000 0000 0939 4028,
tytuł przelewu: „Wadium - WSS SP ZOZ DZP 3924.92.2025”
5. Do oferty należy dołączyć dowód wniesienia wadium. Na poleceniu przelewu powinien być umieszczony tytuł:
„Wadium do przetargu Nr postępowania WSS SP ZOZ DZP 3924.92.2025”
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiająpełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w
Rozdziale XI ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz
spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w
postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia podają tę informację w Formularzu ofertowym – Załącznik
nr 2 do SWZ.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może
żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-17 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa Zamawiającego https://szpital-lublin.eb2b.com.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-17 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
24. Wizja lokalnaZamawiający wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej terenu, na którym planowana jest inwestycja oraz części budynków, które będą połączone z inwestycją w celu zapoznania się ze stanem terenu oraz w/w budynków, ewentualnymi utrudnieniami i uwarunkowaniami organizacyjno - logistycznym celem uwzględnienia powyższych w projekcie. Osobą upoważnioną do kontaktów jest Pan Zbigniew Gajda – Koordynator ds. Inwestycji, tel. (81) 537-41-11, 513 018 176 i Pan Grzegorz Dźwierzyński- Inspektor branży budowlanej tel. (81) 537-41-11. Wizja lokalna odbędzie się w dwóch terminach, tj. 04. 07.2025r. oraz 10. 07 .2025 r. o godzinie 10:00. Zainteresowani Wykonawcy proszeni są o zgłoszenie się w wybranym terminie do pokoju nr 103 w bloku H szpitala. Potwierdzeniem odbycia wizji lokalnej będzie potwierdzenie obecności na liście wyłożonej przez Zamawiającego w dniu jej odbycia. Zgodnie z art. 131 ust. 2 pkt. 1) ustawy Pzp, Zamawiający wymaga złożenia oferty po odbyciu przez Wykonawcę wizji lokalnej. Zamawiający informuje, iż odrzuci ofertę Wykonawcy w oparciu o art. 226 ust. 1 pkt. 18 ustawy PZP, jeżeli złoży on ofertę bez odbycia wizji lokalnej.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Świadczenie usług w zakresie przeglądów, konserwacji i czyszczenia instalacji i urządzeń ochrony środowiska dla UMCS w Lublinie
- Dostawa zestawów do ozn. wybranych parame. metodą ELISA kompatybilnych z hybrydowym, wielodetekcyjnym czytnikiem mikropłytkowym Synergy H1 wraz z dzierżawą wytrząsarki do mikropłytek na okres 36 m-cy.
- usługa kontroli, utrzymania, naprawy i konserwacji wyposażenia placów zabaw, siłowni zewnętrznych oraz urządzeń gimnastycznych należących do Gminy Lublin w rejonie I
- Remont pomieszczeń na Wydziale Prawa i Administracji UMCS w Lublinie
- Sukcesywne dostawy kaszy jęczmiennej, kaszy gryczanej, kaszy pęczak, kaszy manny, płatków owsianych i ryżu do jednostek penitencjarnych okręgu lubelskiego.
- Dostawa plastikowego sprzętu laboratoryjnego, laboratoryjnych wyrobów szklanych i drobnego osprzętu laboratoryjnego dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 13 części.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Poprawa dostępności do edukacji szkolnej w Mieście i Gminie Buk. Szkoła podstawowa, ul. Szkolna 64, 64-320 Dakowy Suche
- Naprawa ubytków nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych na terenie powiatu obornickiego
- Wykonanie oznaczenia schodów wg systemu FON oraz remont sal w Szkole Podstawowej w Dobieżynie
- Przebudowa parkingu w Skale wraz z utworzeniem przejścia dla pieszych oraz utwardzenie terenu - wykonanie miejsc postojowych przy arboretum w Wądrożu Wielkim
- Utworzenie zielonych terenów rekreacyjnych przy Zespole Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich we Wronkach
- Budowa infrastruktury elektroenergetycznej 15/0,4kV zasilającej ładowarki mobilne do zasilania autobusów elektrycznych - w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.