eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławNadzór nad robotami budowlanymi w trakcie realizacji zadania p.t.Przebudowa wiaduktu n/PKP w m.STRZELIN droga krajowa nr 39, km 17+187 wraz z przebudową dojazdów na odcinku od km 16+954,25 do km 17+443



Ogłoszenie z dnia 2008-01-23

Wrocław: Nadzór nad robotami budowlanymi w trakcie realizacji zadania p.t.: Przebudowa wiaduktu n/PKP w m.STRZELIN droga krajowa nr 39, km 17+187 wraz z przebudową dojazdów na odcinku od km 16+954,25 do km 17+443
Numer ogłoszenia: 16156 - 2008; data zamieszczenia: 23.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu, ul. Powstańców Śląskich 186, 53-139 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3347370, fax 071 334 73 63, 367 17 69.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl Oddział we Wrocławiu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór nad robotami budowlanymi w trakcie realizacji zadania p.t.: Przebudowa wiaduktu n/PKP w m.STRZELIN droga krajowa nr 39, km 17+187 wraz z przebudową dojazdów na odcinku od km 16+954,25 do km 17+443.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowy Nadzór Inwestorski nad robotami budowlanymi w trakcie realizacji zadania p.t.: Przebudowa wiaduktu n/PKP w m.STRZELIN droga krajowa nr 39, km 17+187 wraz z przebudową dojazdów na odcinku od km 16+954,25 do km 17+443 Skrócony opis planowanego zamierzenia budowlanego: Przewidziany do przebudowy wiadukt to obiekt 2-przęsłowy z kamiennymi, sklepionymi łukami rozpiętości po 8m, o nawierzchni z kostki kamiennej, wybudowany w okresie międzywojennym XX wieku. Planuje się budowę nowego obiektu mostowego, obok istniejącego, korektę przebiegu drogi nr 39 z przebudową dojazdów do wiaduktu i rozbiórkę istniejącego obiektu po przełożeniu ruchu na nowy obiekt. Długość przebudowywanego odcinka drogi wynosi 488,75m. Zaprojektowano budowę wiaduktu łukowego (łuki stalowe) z jazdą dołem ze stalowym rusztem zespolonym z żelbetową płytą pomostu. Posadowienie bezpośrednie na przyczółkach żelbetowych ze skrzydłami. Szerokość całkowita mostu po przebudowie 16,14m, długość 33,83m., klasa nośności A (50T) wg PN-85/S-10030. W ramach przebudowy dojazdów zostanie przebudowane skrzyżowanie z ulicą Borowską (droga powiatowa). Skrzyżowanie z ulicą Borowską zaprojektowano jako skrzyżowanie skanalizowane. Na drodze krajowej nr 39 wydzielono pas dla pojazdów skręcających w ulicę Borowską. Zostanie wykonana kanalizacja deszczowa z urządzeniami podczyszczającymi, oświetlenie odcinka ulicy i nasadzenia rekompensacyjne. Ze względu na korektę przebieg drogi przełożone zostanie istniejące uzbrojenie terenu - kable energetyczne, teletechniczne i telekomunikacyjne, sieć wodociągowa i gazowa. Ze względu na podniesienie niwelety drogi zostanie wykonana korekta wysokościowa zjazdów na drogę gminną i do posesji z wykonaniem elementów małej architektury. Roboty prowadzone będą wg zatwierdzonej organizacji ruchu. Planowany okres realizacji robót: 2 lata - 2008/2009

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.26.20.00 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 20.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie wyłącznie kryterium ceny. Oceny dokonywać będą członkowie Komisji przetargowej, stosując zasadę, iż oferta nie odrzucona, zawierająca najniższą cenę jest ofertą najkorzystniejszą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać: 1) średni przychód z ostatnich trzech lat obrotowych 2004 - 2006, lub w okresie krótszym odpowiednio do działalności przedsiębiorstwa (na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów w wysokości nie mniejszej niż 200 000,00 zł 2) dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 20 000,00 zł, 3) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunki określone w pkt. 1), 2) i 3) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone. 1. Inspektor Nadzoru - Koordynator , na pełen okres umowy - wymagana liczba osób - 1, doświadczenie w realizacji podobnych usług w latach - 8, minimalne doświadczenie na proponowanym stanowisku w latach - 3; 2. Inspektor Nadzoru robót mostowych, na pełen okres umowy - wymagana liczba osób - 1, doświadczenie w realizacji podobnych usług w latach - 8, minimalne doświadczenie na proponowanym stanowisku w latach - 5; 3. Inspektor Nadzoru robót drogowych, na pełen okres umowy - wymagana liczba osób - 1, doświadczenie w realizacji podobnych usług w latach - 5, minimalne doświadczenie na proponowanym stanowisku w latach - 3; 4. Inspektor Nadzoru robót geodezyjnych, na pełen okres umowy - wymagana liczba osób - 1, doświadczenie w realizacji podobnych usług w latach - 5, minimalne doświadczenie na proponowanym stanowisku w latach - 3; Inspektorzy Nadzoru robót branżowych: 5. energetyka - wymagana liczba osób - 1, doświadczenie w realizacji podobnych usług w latach - 5, minimalne doświadczenie na proponowanym stanowisku w latach - 3; 6. telekomunikacja - wymagana liczba osób - 1, doświadczenie w realizacji podobnych usług w latach - 5, minimalne doświadczenie na proponowanym stanowisku w latach - 3; 7. wodociągi - wymagana liczba osób - 1, doświadczenie w realizacji podobnych usług w latach - 5, minimalne doświadczenie na proponowanym stanowisku w latach - 3; 8. gazociągi - wymagana liczba osób - 1, doświadczenie w realizacji podobnych usług w latach - 5, minimalne doświadczenie na proponowanym stanowisku w latach - 3; 9. kanalizacja drogowa - wymagana liczba osób - 1, doświadczenie w realizacji podobnych usług w latach - 5, minimalne doświadczenie na proponowanym stanowisku w latach - 3; 10. urządzenia kolejowe - wymagana liczba osób - 1, doświadczenie w realizacji podobnych usług w latach - 5, minimalne doświadczenie na proponowanym stanowisku w latach - 3; Przez min.doświadczenie w realizacji podobnych usług rozumie się ogólny staż pracy przy usługach jak proponowane Przez minim.doświadczenie na danym stanowisku rozumie się lata przepracowane na stanowisku jak proponowane 1.Osoby wskazane na stanowiska 1-3 powinny posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w odpowiedniej specjalności drogowej/mostowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 1. Osoby wskazane na stanowiska 1-3 powinny posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w odpowiedniej specjalności drogowej lub mostowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. a) Inspektor Nadzoru - Koordynator posiada udokumentowane doświadczenie, że prowadził i ukończył co najmniej 2 zadania drogowe lub mostowe (budowa lub przebudowa) na drogach klasy min.G o wartości min. 10 mln każde, b) Inspektor Nadzoru robót mostowych posiada udokumentowane doświadczenie, że prowadził i ukończył budowę lub przebudowę z wymianą ustroju nośnego, co najmniej 2 obiektów mostowych (most, wiadukt) o konstrukcji stalowej i rozpiętości przęsła powyżej 21,0 m, c) Inspektor Nadzoru robót drogowych posiada udokumentowane doświadczenie, że prowadził i ukończył co najmniej 2 zadania drogowe polegających na budowie lub przebudowie dróg klasy min.G o długości odcinka min 0,5km każdy, Zamawiający nie dopuszcza jednoczesnego pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru - Koordynatora i Inspektora nadzoru robót przez jedną osobę. 2. Osoba wskazana na stanowisko Inspektor Nadzoru robót geodezyjnych powinna posiadać kwalifikacje zawodowe w zakresie geodezyjnych pomiarów realizacyjnych i inwentaryzacyjnych dla robót drogowych, kategoria 4 w zakresie geodezyjnej obsługi inwestycji przy budowie/przebudowie dróg klasy min.G, 3. Osoby wskazane na stanowiska 5-10 Inspektorzy Nadzoru robót branżowych powinny posiadać uprawnienia branżowe wymagane zakresem robót opisanym w Dokumentacji (PB i PW) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają określony warunek. Potencjał techniczny nie dotyczy Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał jako strona umowy co najmniej 2 zdania w każdej z wymienionych poniżej usług, polegające na nadzorowaniu: - Budowy/przebudowy z wymianą przęsła obiektów mostowych o rozpiętości przęsła min 35,0m w ciągu dróg co najmniej klasy G - robót drogowych w zakresie przebudowy, rozbudowy lub budowy na drogach co najmniej klasy G o długości po minimum 1,0 km i wartości robót co najmniej po 5 000 000,00 zł każde. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają określony warunek. 8. DOKUMENTY WYMAGANE DLA POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW PRZEZ WYKONAWCÓW 8.1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków formalnych, określonych w Instrukcji dla Wykonawców, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 8.1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Pzp, zgodne z treścią Formularza 1.1. 8.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.1.3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.1.4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.1.5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.2.Na potwierdzenie spełniania warunków merytorycznych opisanych w Instrukcji dla Wykonawców, Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 8.2.1 Oświadczenie o spełnieniu wymagań określonych w pkt. 7.2.1 a, b) zgodnie z treścią Formularza 1.2. 8.2.2 Informację banku, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą, że posiadane środki finansowe i (lub) zdolność kredytowa Wykonawcy są nie mniejsze od określonych w Instrukcji dla Wykonawców. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.2.3 Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 8.2.4 Informację o osobach, które będą kierować wykonaniem przedmiotu zamówienia (Potencjał kadrowy), na formularzu zgodnym z treścią Formularza 1.3. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji i doświadczenia wskazanych osób oraz życiorysy zawodowe o treści wymaganej wzorem dołączonym do Formularza 1.3., potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i dokument potwierdzający przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa). 8.2.5 Informację o posiadanym sprzęcie i środkach transportu (Potencjał techniczny) Załącznik 1.4 - nie dotyczy. 8.2.6 Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), na formularzu zgodnym z treścią Formularza 1.5. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji usługi zostały wykonane należycie. 8.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa 1) w pkt 8.1.2, 8.1.4 i 8.1.5 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu; 2) w pkt. 8.1.3. - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Pzp. 8.4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8.3. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8.5. Dokumenty, o których mowa w pkt. 8.3 i 8.4. winny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt. 8.1.2. - 8.1.5. 8.6. Dokumenty wymagana dla potwierdzenia spełniania przez Wykonawców warunków są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 8.7. W celu potwierdzenia spełniania warunków wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę: a) oświadczenia wymieniony w pkt 8.1.1. winno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców, b) dokumenty wymienione w pkt 8.1.2.- 8.1.5. albo odpowiadające im określone w pkt. 8.3. i 8.4., winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę, c) dokumenty wymienione w pkt. 8.2. winien złożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu i uczestniczyć będą w realizacji zamówienia w zakresie odpowiadającym postawionym warunkom.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov. pl Oddział we Wrocławiu

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Oddziału Wydział Mostów, pokój 217..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2008 godzina 09:30, miejsce: siedziba Oddziału, pokój nr 106 - sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.