eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-BiałaWykonanie okresowej kontroli stanu technicznego instalacji gazowych wewnętrznych w budynkach mieszkalnych i usługowych znajdujących się w zarządzie ZGM w Bielsku-Białej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-16

Bielsko-Biała: Wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego instalacji gazowych wewnętrznych w budynkach mieszkalnych i usługowych znajdujących się w zarządzie ZGM w Bielsku-Białej.
Numer ogłoszenia: 161558 - 2008; data zamieszczenia: 16.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Lipnicka 26/33, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 8162790, fax 033 8145931.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgmbielsko.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: http://www.bip.zgm.eu/index.php?n=i&sort=1&menu=46&menur=27

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego instalacji gazowych wewnętrznych w budynkach mieszkalnych i usługowych znajdujących się w zarządzie ZGM w Bielsku-Białej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy budynków zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku-Białej ul. Lipnicka 26 z podziałem na jednostki administracyjne tj.: Administracja Domów Mieszkalnych nr 2 Bielsko-Biała, ul. Żywiecka 54 Administracja Domów Mieszkalnych nr 3/4 Bielsko-Biała, ul. Krasińskiego 5 Administracja Domów Mieszkalnych nr 5 Bielsko-Biała, ul. Partyzantów 59a Administracja Domów Mieszkalnych nr 6 Bielsko-Biała, ul. Sobieskiego 66 Przedmiotem zamówienia jest : Wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego instalacji gazowych wewnętrznych w budynkach mieszkalnych i usługowych w Bielsku-Białej. Zakres prac obejmuje : - sporządzenie harmonogramu prowadzonych kontroli - wywieszenie zawiadomienia na dany budynek o terminie - przeprowadzanych kontroli z kilkudniowym wyprzedzeniem - sprawdzenie kurków głównych - sprawdzenie odcinków instalacji na poziomie piwnic - sprawdzenie pionów gazowych - sprawdzenie odcinków instalacji od gazomierzy do urządzeń gazowych oraz sprawdzenie urządzeń gazowych - sprawdzenie szczelności przewodów wewnętrznej instalacji gazowej - sprawdzenie prawidłowości podłączeń urządzeń gazowych do kanałów spalinowych - usuwanie stwierdzonych drobnych nieszczelności /na dwuzłączkach i długich gwintach/ - awaryjne rozplombowanie i zaplombowanie gazomierzy po wcześniejszym zgłoszeniu tego faktu do Rejonu Gazowniczego w Bielsku-Białej oraz zgłoszenie uszkodzeń liczników gazu do ich wymiany - sporządzenie protokołów z przeprowadzonej okresowej kontroli dla każdego lokalu i budynku - dokonanie kontrolnych odczytów liczników wody w mieszkaniach i sprawdzenie sprawności technicznej wodomierzy oraz czy posiadają one aktualne i prawidłowe plomby .

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w SIWZ działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a/ wykonawcy muszą wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) zrealizowali z należytą starannością, minimum 2 zadania o zakresie i wartości zbliżonej do zakresu i wartości niniejszego zamówienia, b/ wykonawcy powinni posiadać minimum dwa przyrządy pomiarowe mające certyfikat na znak B, o progu czułości 0,01 % zawartości paliwa gazowego w powietrzu i zakresie pomiarowym 0 - 100% DGW posiadające odpowiednią aprobatę techniczną lub inny dokument potwierdzający, że urządzenia mogą być stosowane do wykonywania prób szczelności instalacji gazowej, c/ wykonawcy muszą dysponować osobami mającym kwalifikacje dla wykonania zamówienia: każdy z pracowników musi posiadać aktualne uprawnienia w zakresie wykonywania prób szczelności instalacji gazowych E- min 2 osoby dla prac wykonywanych w jednej z Administracji oraz 1 osobę posiadającą świadectwo kwalifikacyjne D / obsługa , konserwacja, remonty instalacji i urządzeń gazowych / w zakresie nadzorowania prac. d/ w przypadku zamiaru powierzenia przez Wykonawców części zamówienia opisanego w części I Podwykonawcy, Wykonawcy zobowiązani są do wskazania części zamówienia, którą zamierzają podzlecić (załącznik nr 2 do siwz). 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawcy muszą znajdować się w takiej sytuacji finansowej, która zapewnia nieprzerwaną realizację zamówienia. 4. Posiadają aktualną polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności w zakresie prowadzonej działalności. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004r - Prawo zamówień publicznych z późniejszymi zmianami. 6. Udzielą minimum 12 miesięcy gwarancji na wykonane roboty. UWAGA: 7.W przypadku składania oferty przez kilku Wykonawców (oferta wspólna): a/ przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców występujących wspólnie, b/Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE OD WYKONAWCÓW. 1.Wypełniony i podpisany formularz oferty przetargowej (załącznik nr 1 do specyfikacji). 2.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004r - Prawo zamówień publicznych z późniejszymi zmianami - załącznik nr 2 do siwz. W przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców (oferta wspólna) lub Wykonawca prowadzący działalność w formie spółki cywilnej - dotyczy to każdego z Wykonawców lub każdego podmiotu gospodarczego działającego w ramach spółki cywilnej. 3.Aktualny dokument uprawniający Wykonawcę do obrotu prawnego (odpis z rejestru prowadzonego przez sąd lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej) wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców (oferta wspólna) lub Wykonawca prowadzący działalność w formie spółki cywilnej - dotyczy to każdego z Wykonawców lub każdego podmiotu gospodarczego działającego w ramach spółki cywilnej. 4.Zaświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z obowiązkowymi składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, albo o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej dotyczy to każdego z nich. W przypadku, gdy kilku Wykonawców ubiega się wspólnie o udzielenie zamówienia - dotyczy to każdego z nich. 5.Zaświadczenie Wykonawcy o braku zaległości podatkowych, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej dotyczy to każdego z nich. W przypadku, gdy kilku Wykonawców ubiega się wspólnie o udzielenie zamówienia - dotyczy to każdego z nich. 6. Oświadczenie Wykonawcy, że posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie, a także dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia / załącznik nr 2 do siwz /. kopia uprawnień instalacji gazowych E wszystkich pracowników wykonujących zamówienie oraz przynajmniej 1 osoby nadzorującej prace wykonania kontroli stanu technicznego instalacji gazowych uprawnienia D. 7. Aktualne zaświadczenie kalibracyjne, że przyrządy pomiarowe są sprawne pod względem technicznym i metrologicznym /kserokopia aktualnego zaświadczenia/. 8.Kserokopia aktualnej aprobaty potwierdzającej, że przyrządy są dopuszczone do przeprowadzania prób szczelności zgodnie z obowiązującymi przepisami i wymaganiami zamawiającego. 9.Wykaz wykonywanych w ciągu ostatnich 3 lat prac o wartości i zakresie zbliżonym do wartości i zakresu niniejszego zamówienia - min. 2 zadania ( załącznik nr 5 do siwz) wraz z potwierdzeniem należytego wykonania usługi, ( referencje lub inny dokument). 10. Aktualną (tj. taką, której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień składania ofert) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 11. Oświadczenie Wykonawcy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zadania - załącznik nr 2 do siwz. 12.Oryginał pełnomocnictw, o których mowa w cz. XI pkt. 7 niniejszej specyfikacji, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika. 13.Oświadczenie o akceptacji warunków umowy - załącznik nr 2 do siwz (projekt umowy - załącznik nr 4 do siwz). 14.Oświadczenie Wykonawcy o zamiarze powierzenia lub niepowierzenia części zamówienia podwykonawcom - załącznik nr 2 do siwz. 15. Oświadczenie Wykonawcy, że będzie związany ofertą do czasu wyłonienia Wykonawcy - max 30 dni - załącznik nr 2 do siwz. 16. Wykonany na podstawie przedmiaru robót kosztorys ofertowy zawierający ceny jednostkowe poszczególnych robót w kolejności ujętej w przedmiarze. Wykonawca powinien sporządzić kosztorysy ofertowe w oparciu o przedmiar robót ( zał. nr 3 ) . 17. Wymagana gwarancja - 12 m-cy ( formularz oferty oraz zał. nr 2 do siwz). Uwaga! W przypadku składania ofert przez Wykonawców zamieszkałych poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymaganych w punktach 2 do 12 Wykonawcy dostarczają dokumenty równoważne, odpowiadajace polskim dokumentom wymaganym przez Zamawiającego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.zgm.eu/index.php?n=i&sort=1&menu=46&menur=27

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZGM ADM-2 43-300 Bielsko-Biała, ul. Żywiecka 54.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2008 godzina 09:30, miejsce: ZGM ADM-2 43-300 Bielsko-Biała, ul. Żywiecka 54.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego instalacji gazowych wewnętrznych w budynkach mieszkalnych i usługowych znajdujących się w zarządzie poszczególnych ADM-ów w Bielsku-Białej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego instalacji gazowych wewnętrznych w budynkach mieszkalnych i usługowych znajdujących się w zarządzie poszczególnych ADM-ów: - ADM-2 - ADM-3/4 - ADM-5 - ADM-6.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.30.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.