eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinREMONT SANITARIATÓW Z PRZYSTOSOWANIEM DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, WYMIANA DRZWI WEJŚCIOWYCH ZEWNĘTRZNYCH I WEWNĘTRZNYCH NA DRZWI PRZYSTOSOWANE DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH ORAZ WYKONANIE PODJAZDÓW DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W WOJSKOWEJ SPECJALISTYCZNEJ PRZYCHODNI LEKARSKIEJ SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ PRZY UL. ZWYCIĘSTWA 204A W KOSZALINIE.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-13

Koszalin: REMONT SANITARIATÓW Z PRZYSTOSOWANIEM DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, WYMIANA DRZWI WEJŚCIOWYCH ZEWNĘTRZNYCH I WEWNĘTRZNYCH NA DRZWI PRZYSTOSOWANE DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH ORAZ WYKONANIE PODJAZDÓW DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W WOJSKOWEJ SPECJALISTYCZNEJ PRZYCHODNI LEKARSKIEJ SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ PRZY UL. ZWYCIĘSTWA 204A W KOSZALINIE.
Numer ogłoszenia: 161394 - 2014; data zamieszczenia: 13.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Zwycięstwa 204A, 75-640 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0943456825, faks 094 3456102.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wspl.koszalin.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.wspl.koszalin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT SANITARIATÓW Z PRZYSTOSOWANIEM DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, WYMIANA DRZWI WEJŚCIOWYCH ZEWNĘTRZNYCH I WEWNĘTRZNYCH NA DRZWI PRZYSTOSOWANE DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH ORAZ WYKONANIE PODJAZDÓW DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W WOJSKOWEJ SPECJALISTYCZNEJ PRZYCHODNI LEKARSKIEJ SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ PRZY UL. ZWYCIĘSTWA 204A W KOSZALINIE..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia jest Remont sanitariatów z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych, wymiana drzwi wejściowych zewnętrznych i wewnętrznych na drzwi przystosowane dla osób niepełnosprawnych oraz wykonanie podjazdów dla osób niepełnosprawnych w Wojskowej Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej przy ul. Zwycięstwa 204A w Koszalinie w oparciu o Specyfikację Techniczną wykonania i odbioru robót oraz dokumentację rysunkową, które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ. 2)Zakres robót remontowych obejmuje: I.Część I a)Remont sanitariatów z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych. -remont sanitariatu na paterze przy rejestracji, remont sanitariatów na paterze - w pediatrii, remont sanitariatu męskiego na I piętrze, - remont sanitariatu damskiego na I piętrze, - remont sanitariatu męskiego na II piętrze, - remont sanitariatu damskiego na II piętrze, - remont sanitariatu męskiego na III piętrze,- remont sanitariatu damskiego na III piętrze, - remont sanitariatu męskiego na IV piętrze, - remont sanitariatu damskiego na IV piętrze, b)Wymiana drzwi wejściowych zewnętrznych na drzwi przystosowane dla osób niepełnosprawnych. -wymiana 3 szt. drzwi wejściowych zewnętrznych od strony ul. Zwycięstwa, -wymiana 1 szt. drzwi wejściowych zewnętrznych od strony parkingu, - wymiana 3szt. drzwi wejściowych zewnętrznych do pediatrii, c)Roboty towarzyszące:- roboty posadzkarskie, - roboty okładzinowe, - roboty tynkarskie, - roboty murarskie, roboty malarskie, d) Wymiana drzwi wewnętrznych na drzwi przystosowane dla osób niepełnosprawnych: -wymiana 2 szt. drzwi wewnętrznych do Pediatrii na parterze, -wymiana 4 szt. drzwi wewnętrznych wejściowych na parterze, - wymiana 1 szt. drzwi wewnętrznych do sanitariatu na parterze, - wymiana 1 szt. drzwi wewnętrznych do apteki na parterze, - wymiana 1 szt. drzwi wewnętrznych do laboratorium na I piętrze, - wymiana 3 szt. drzwi wewnętrznych do sanitariatów pediatrii. -wymiana 2 szt. drzwi wewnętrznych do sanitariatów na I piętrze. - wymiana 2 szt. drzwi wewnętrznych do sanitariatów na II piętrze, - wymiana 2 szt. drzwi wewnętrznych do sanitariatów na III piętrze. e)Wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych od strony parkingu. f)Wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych od strony ulicy Zwycięstwa II.Część II a)Remont sanitariatów z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych: -remont sanitariatu męskiego na IV piętrze,- remont sanitariatu damskiego na IV piętrze, b)Roboty towarzyszące: - roboty posadzkarskie, -roboty okładzinowe, - roboty tynkarskie, -roboty murarskie, -roboty malarskie, c)Wymiana drzwi wewnętrznych na drzwi przystosowane dla osób niepełnosprawnych: - wymiana 2 szt. drzwi wewnętrznych do sanitariatów na IV piętrze. 3)Szczegółowy zakres i sposób wykonania oraz cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia określone zostały w następujących załącznikach stanowiących integralną część niniejszej SIWZ: a)Załącznik nr 1 - Przedmiar robót. b)Załącznik nr 2 - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. c)Załącznik nr 3 - Dokumentacja rysunkowa. 4)Wykonawca powinien wykonać przedmiot zamówienia w oparciu o zestawienie robót określonych w załącznikach do niniejszej SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.42.11.11 - Instalowanie framug drzwiowych 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 45.43.12.00 - Kładzenie glazury 45.43.11.11 - 45.43.11.11 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie - 7.100,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia wymaganych warunków będzie dokonywana na podstawie analizy i badania złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w części VIII SIWZ, na zasadzie:spełnia lub nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia wymaganych warunków będzie dokonywana na podstawie analizy i badania złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w części VIII SIWZ, na zasadzie:spełnia lub nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia wymaganych warunków będzie dokonywana na podstawie analizy i badania złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w części VIII SIWZ, na zasadzie:spełnia lub nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia wymaganych warunków będzie dokonywana na podstawie analizy i badania złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w części VIII SIWZ, na zasadzie:spełnia lub nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia wymaganych warunków będzie dokonywana na podstawie analizy i badania złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w części VIII SIWZ, na zasadzie:spełnia lub nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wspl.koszalin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska SP ZOZ w Koszalinie ul. Zwycięstwa 204A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2014 godzina 13:00, miejsce: Ofertę należy przesłać/złożyć w siedzibie w Sekretariacie,na IV piętro WSPL SP ZOZ w Koszalinie ul. Zwycięstwa 204A.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.