Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-21
Katowice: Wykonanie remontu instalacji elektrycznej z malowaniem, remontu elewacji segment wejście oraz remontu instalacji p.poż. w Szkole Podstawowej nr 12 w Katowicach przy ul. Paderewskiego 46
Numer ogłoszenia: 161392 - 2009; data zamieszczenia: 21.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Jednostek Oświatowych , ul. Mariacka 23 23, 40-014 Katowice, woj. śląskie.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu instalacji elektrycznej z malowaniem, remontu elewacji segment wejście oraz remontu instalacji p.poż. w Szkole Podstawowej nr 12 w Katowicach przy ul. Paderewskiego 46.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: a) Część I - Remont instalacji elektrycznej z malowaniem. Zamówienie obejmuje roboty polegające na remoncie instalacji elektrycznej w korytarzu na parterze szkoły obejmujące swym zakresem montaż nowej instalacji elektrycznej, opraw oświetleniowych, wykonanie pomiarów instalacji elektrycznej z późniejszym malowaniem po robotach elektrycznych. b)Część II - Remont elewacji segment wejście. Zamówienie obejmuje remont części elewacji wejścia głównego do szkoły polegający na odbiciu tynku z zaprawy cementowo-wapiennej i wykonaniu nowego na powierzchni balkonów około 71 m2, wykonaniu ocieplenia ścian płytami styropianowymi gr. 1 cm, klejonymi do podłoża w technologii STO Therm Classic wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej (około 178 m2) oraz na wykonaniu instalacji odgromowej. c) Część III - Remont instalacji p.poż. Zamówienie obejmuje demontaż rurociągu, a następnie wykonanie nowego rurociągu z rur stalowych ocynkowanych oraz z rur polipropylenowych, montaż zaworów przelotowych kulowych, wykonaniu podejść dopływowych z rur polipropylenowych, wykonanie obejścia z rur stalowych ocynkowanych oraz wykonanie próby szczelności instalacji wodociągowych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.23.10 - Ochrona odgromowa 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania warunków na podstawie załączonych dokumentów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert - dla części I i II. 4. Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert - dla części I i II. 5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, co najmniej dwóch robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, co najmniej dwóch robót budowlanych w tym okresie; odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania - w przypadku składania oferty na jedną lub więcej części osobno dla każdej z części. Za roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia należy rozumieć zamówienia o podobnej skali przedsięwzięcia, charakterze i stopniu złożoności. Osoba poprzedniego inwestora nie ma wpływu na podobieństwo zamówienia. 6. Dokumenty potwierdzające, że zamówienia przedstawione w wykazie, o którym mowa wyżej, zostały wykonane należycie (listy referencyjne, protokoły odbiorów końcowych lub inne dokumenty stwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Gwarancja na roboty - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zojo.katowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego - Katowice, ul. Mariacka 23, pok. 403.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Katowice, ul. Mariacka 23, kancelaria pok.2.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont instalacji elektrycznej z malowaniem.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje roboty polegające na remoncie instalacji elektrycznej w korytarzu na parterze szkoły obejmujące swym zakresem montaż nowej instalacji elektrycznej, opraw oświetleniowych, wykonanie pomiarów instalacji elektrycznej z późniejszym malowaniem po robotach elektrycznych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.00.00-3, 45.44.21.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Gwarancja na roboty - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont elewacji segment wejście.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje remont części elewacji wejścia głównego do szkoły polegający na odbiciu tynku z zaprawy cementowo-wapiennej i wykonaniu nowego na powierzchni balkonów około 71 m2, wykonaniu ocieplenia ścian płytami styropianowymi gr. 1 cm, klejonymi do podłoża w technologii STO Therm Classic wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej (około 178 m2) oraz na wykonaniu instalacji odgromowej..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.31.23.10-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Gwarancja na roboty - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont instalacji p.poż.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje demontaż rurociągu, a następnie wykonanie nowego rurociągu z rur stalowych ocynkowanych oraz z rur polipropylenowych, montaż zaworów przelotowych kulowych, wykonaniu podejść dopływowych z rur polipropylenowych, wykonanie obejścia z rur stalowych ocynkowanych oraz wykonanie próby szczelności instalacji wodociągowych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Gwarancja na roboty - 10
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Kurs SEP z egzaminem G1E oraz G1D dla nauczycieli i uczniów w Zespole Szkół nr 2 im. J. Iwaszkiewicza - CKZiU w Katowicach w ramach projektu pn.: "Z nami zostaniesz zawodowcem"
- Mycie zewnętrzne karoserii pojazdów służbowych typu Furgon jednostek Policji na terenie garnizonu śląskiego
- KONSERWACJA URZĄDZEŃ WCHODZĄCYCH W SKŁAD WYPOSAŻENIA TECHNICZNEGO TUNELU KATOWICKIEGO I W KOPULE NAD RONDEM
- Przeprowadzenie kursu "CCNA CISCO" w ramach projektu pn.: "W pogoni za technologią - nowoczesne kształcenie zawodowe odpowiedzią na przyszłe potrzeby"
- Dostawa notebooka
- Usługa transportu próbek do badań dla Głównego Instytutu Górnictwa Państwowego Instytutu Badawczego.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa biblioteki z magazynem eksponatów na działce w Krzyżewie nr 148/22 w ramach projektu "Utworzenie Europejskiego Centrum Copernicus we Fromborku" - zadanie I
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU MIESZKALNEGO LEŚNICTWA WYPALANKI POSTĘPOWANIE II
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Bachowie, w ramach projektu "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej - świetlica wiejska w Bachowie"
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na wykonanie remontu istniejącego pokrycia dachu budynku w miejscowości Konary, gmina Mogilany
- Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynków usługowych na żłobek.
- "Przebudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami wodociągowymi w msc. Wolica i Solec" oraz "Budowa odcinka sieci wodociągowej wraz z przyłączem wodociągowym w miejscowości Wolica"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





