eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przasnysz › POPRAWA UKŁADU POŁĄCZEŃ DROGOWYCH DLA OBSŁUGI PRZASNYSKIEJ STERY GOSPODARCZEJ POPRZEZ PRZEBUDOWĘ DRÓG GMINNYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-21

Przasnysz: POPRAWA UKŁADU POŁĄCZEŃ DROGOWYCH DLA OBSŁUGI PRZASNYSKIEJ STERY GOSPODARCZEJ POPRZEZ PRZEBUDOWĘ DRÓG GMINNYCH
Numer ogłoszenia: 161190 - 2009; data zamieszczenia: 21.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Przasnysz , ul. Św. St. Kostki 5, 06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie, tel. 029 7522709, faks 029 7522709.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.przasnysz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: POPRAWA UKŁADU POŁĄCZEŃ DROGOWYCH DLA OBSŁUGI PRZASNYSKIEJ STERY GOSPODARCZEJ POPRZEZ PRZEBUDOWĘ DRÓG GMINNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne pn. Poprawa układu połączeń drogowych dla obsługi Przasnyskiej Strefy Gospodarczej poprzez przebudowę dróg gminnych. Na przedmiot zamówienia składa się wykonanie przebudowy następujących odcinków dróg gminnych: 1. Droga Dobrzankowo - Leszno na odcinku od km 0 + 003 do km 2 + 2.646 długości 2,643 km 2. Droga Karwacz - Dobrzankowo na odcinku od km 0 + 000 do km 2 + 2.866 długości 2,866 km 3. Ciąg dróg gminnych Zawadki - Mchówko na odcinku od 0 + 000 do km 5 + 800 o długości 5,800 km. Zadanie inwestycyjne zostało podzielone na dwa etapy: Etap I obejmuje wykonanie przebudowy następujących odcinków dróg gminnych: 1. Droga Dobrzankowo - Leszno na odcinku od km 0 + 003 do km 2 + 2.646 długości 2,643 km 2. Droga Karwacz - Dobrzankowo na odcinku od km 0 + 000 do km 2 + 2.866 długości 2,866 km Zakończenie realizacji I etapu do 30 listopada 2009 roku. Etap II obejmuje wykonanie: 1. Ciąg dróg gminnych Zawadki - Mchówko na odcinku od 0 + 000 do km 5 + 800 o długości 5,800 km Realizacja II etapu robót od dnia 1 kwietnia 2010 roku do 31 maja 2010 roku. Szczegółowy zakres prac określony został w przedmiarze robót stanowiącym załącznik do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.10 - Roboty w zakresie budowy autostrad .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 40.000,00 złotych. Słownie: czterdzieści tysięcy złotych. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni od terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zgodnie z art. 46 ust. 1 ustawy, wadium zostanie zwrócone niezwłocznie, jeżeli: 1) upłynie termin związania ofertą; 2) zawarta zostanie umowa w sprawie zamówienia publicznego i wniesione zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; 3) zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynie termin do ich wnoszenia Zgodnie z art. 46 ust. 2 ustawy, wadium zostanie niezwłocznie zwrócone na wniosek wykonawcy: 1) który wycofa ofertę przed upływem terminu do składania ofert; 2) który zostanie wykluczony; 3) którego oferta zostanie odrzucona. Zgodnie z art. 46 ust. 3 ustawy, zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ust. , jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynności wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy, wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz zamawiającego, w przypadku gdy: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie. 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w SIWZ; 3) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca musi też spełniać następujący warunek (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia art. 24 Prawa Zamówień Publicznych, 2) wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: dwiema robotami budowlanymi polegającymi na budowie lub przebudowie dróg wykonanymi w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 3) w przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w pkt 1. b-c niniejszego rozdziału. 4) Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów przez zastosowanie formuły spełnia-nie spełnia. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: a) wypełniony formularz ofertowy - Załącznik Nr 1 b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 2 i Załącznik Nr 3. e) doświadczenie zawodowe tj. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na budowie lub przebudowie dróg, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania- Załącznik nr 4 - oraz załączeniem dokumentów potwierdzających przez zamawiających, że roboty te zostały wykonane należycie, f) wykaz kierownictwa robót i kluczowych pracowników przewidzianych do wykonania przedmiotowego zamówienia - Załącznik nr 5, Wykonawca musi wykazać kierownictwo robót posiadające uprawnienia budowlane wymagane przepisami Prawo Budowlane. Wykonawca musi obowiązkowo załączyć do oferty uprawnienia proponowanego przez wykonawcę kierownictwa robót budowlanych, do kierowania i nadzorowania robót drogowych oraz aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawca musi przedstawić także pozostały, podstawowy personel (kluczowych pracowników) przewidziany do realizacji przedmiotowego zamówienia, taki jak np.: robotnicy wykwalifikowani i niewykwalifikowani (ilość robotników), itp. g) wykaz sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia - Załącznik nr 6 h) kosztorysy ofertowe przebudowy następujących odcinków dróg gminnych- Załącznik nr 7a. Droga Dobrzankowo - Leszno na odcinku od km 0 + 003 do km 2 + 2.646 długości 2,643 km 7b.Droga Karwacz - Dobrzankowo na odcinku od km 0 + 000 do km 2 + 2.866 długości 2,866 km 7c. Ciąg dróg gminnych Zawadki - Mchówko na odcinku od 0 + 000 do km 5 + 800 o długości 5,800 km. Dokumenty należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.przasnysz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy 06-300 Przasnysz ul. Św. Stanisława Kostki 5.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy 06-300 Przasnysz ul. Św. Stanisława Kostki 5.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt znajduje sie na liście rankingowej projektów pozytywnie ocenionych pod względem merytorycznym w ramach RPO WM 2007-2013, Priorytet III - Regionalny system transportowy, Działanie 3.1. Infrastruktura drogowa.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.