To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-06-21
Wieluń: Zakup sprzętu i aparatury medycznej w ramach projektu pn. Wzrost jakości świadczonych usług medycznych i poprawa bezpieczeństwa mieszkańców regionu poprzez przebudowę Szpitala w Wieluniu oraz zakup sprzętu i aparatury medycznej
Numer ogłoszenia: 160641 - 2010; data zamieszczenia: 21.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 121404 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Wieluniu, Pl. Kazimierza Wielkiego 2, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. 043 8434280, faks 043 8434263.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu i aparatury medycznej w ramach projektu pn. Wzrost jakości świadczonych usług medycznych i poprawa bezpieczeństwa mieszkańców regionu poprzez przebudowę Szpitala w Wieluniu oraz zakup sprzętu i aparatury medycznej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia dotyczącego realizacji projektu pn. Wzrost jakości świadczonych usług medycznych i poprawa bezpieczeństwa mieszkańców regionu poprzez przebudowę Szpitala w Wieluniu oraz zakup sprzętu i aparatury medycznej, zwanego dalej projektem, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013, Działanie V.1 Infrastruktura ochrony zdrowia, jest dostawa sprzętu i aparatury medycznej dla Szpitala w Wieluniu, zgodnie zestawieniem granicznych parametrów technicznych będącym załącznikiem do specyfikacji.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.74.00 - Medyczna aparatura oddechowa 33.19.51.00 - Monitory 33.18.21.00 - Defibrylatory 33.18.11.00 - Urządzenia do hemodializy 33.16.81.00 - Endoskopy 33.19.22.30 - Stoły operacyjne 33.16.70.00 - Lampy chirurgiczne 33.16.10.00 - Urządzenia elektrochirurgiczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa respiratorów stacjonarnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PROMED S.A., ul. Krajewskiego 1b, 01-520 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 196261,68 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 208449,91
Oferta z najniższą ceną: 208449,91 / Oferta z najwyższą ceną: 208449,91
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa kardiomonitorów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PROMED S.A., ul. Krajewskiego 1b, 01-520 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 112149,53 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 95946,90
Oferta z najniższą ceną: 95946,90 / Oferta z najwyższą ceną: 95946,90
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa defibrylatorów stacjonarnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PROMED S.A., ul. Krajewskiego 1b, 01-520 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 84112,15 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 86282,66
Oferta z najniższą ceną: 86282,66 / Oferta z najwyższą ceną: 86282,66
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Dostawa aparatu do hemodializy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GAMBRO Poland sp. z o.o., ul.Cylichowska 13/15, 04-769 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65420,56 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 64200,00
Oferta z najniższą ceną: 64200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 64200,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Dostawa lampy operacyjne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KENDROMED SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
KENDROMED SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
- KENDROMED sp. z o.o., ul.Sołtysowicka 25a, 51-168 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28037,38 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 26429,00
Oferta z najniższą ceną: 26429,00 / Oferta z najwyższą ceną: 26429,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WIELUNIA
- Modernizacja elewacji budynku Warsztatów Gastronomicznych przy Zespole Szkół nr 1 w Wieluniu
- "Zakup i dostarczanie papieru biurowego dla jednostek organizacyjnych Powiatu Wieluńskiego i powiatowych osób prawnych."
- Rozbudowa ul. Kolejowej i ul. Dobrej Zad.1.Rozbudowa dróg gminnych ul. Kolejowej w Wieluniu i ul. Dobrej w Dąbrowie Zad.2. Budowa sieci wodociągowej ul. Kolejowa w Wieluniu
- Usługi w zakresie przygotowania, dostaw i dystrybucji posiłków dla pacjentów
- Usługi w zakresie serwisu oprogramowania AMMS i Infomedica producenta Asseco Poland S.A.
- Doposażenie pracowni kształcenia zawodowego w zawodzie Kierowca-Mechanik w Szkole Branżowej I stopnia poprzez zakup samochodu osobowego, samochodu ciężarowego, wózka widłowego i przyczepy lekkiej "
więcej: przetargi w Wieluniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa endoskopu w ramach realizacji zadania "Doposażenie Pracowni Endoskopii Przewodu Pokarmowego"
- Dostawa i instalacja kompleksowego systemu informatycznego do obsługi badań patomorfologicznych.
- Zakup monitora poziomu bólu i pomp infuzyjnych w 4 pakietach
- Dostawa projektorów oraz monitorów w podziale na 2 części
- Zakup i dostawa wieży laparoskopowej 4K dla Centralnego Bloku Operacyjnego
- ZAKUP APARATURY MEDYCZNEJ DLA CENTRUM CHORÓB PŁUC I PNEUMONOLOGII INTERWENCYJNEJ Z PODDZIAŁEM REHABILITACJI PNEUMONOLOGICZNEJ ORAZ BLOKU OPERACYJNEGO DO LOKALIZACJI W WEJHEROWIE
więcej: Medyczna aparatura oddechowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.