eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławKompleksowa obsługa połączeń wieloetapowych w podróżach zagranicznych oraz przelotów międzynarodowych w ramach podróży służbowych pracowników Urzędu Miejskiego Wrocławia i Radnych Rady Miejskiej Wrocławia w zakresie rezerwacji, zakupu i dostarczania biletów oraz organizacja zakwaterowania w podróżach zagranicznych pracowników Urzędu Miejskiego Wrocławia i Radnych Rady Miejskiej Wrocławia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-17

Wrocław: Kompleksowa obsługa połączeń wieloetapowych w podróżach zagranicznych oraz przelotów międzynarodowych w ramach podróży służbowych pracowników Urzędu Miejskiego Wrocławia i Radnych Rady Miejskiej Wrocławia w zakresie rezerwacji, zakupu i dostarczania biletów oraz organizacja zakwaterowania w podróżach zagranicznych pracowników Urzędu Miejskiego Wrocławia i Radnych Rady Miejskiej Wrocławia
Numer ogłoszenia: 160588 - 2012; data zamieszczenia: 17.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia , pl. Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 7779230, 7779231, faks 71 7779229.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.wroc.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa obsługa połączeń wieloetapowych w podróżach zagranicznych oraz przelotów międzynarodowych w ramach podróży służbowych pracowników Urzędu Miejskiego Wrocławia i Radnych Rady Miejskiej Wrocławia w zakresie rezerwacji, zakupu i dostarczania biletów oraz organizacja zakwaterowania w podróżach zagranicznych pracowników Urzędu Miejskiego Wrocławia i Radnych Rady Miejskiej Wrocławia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie podzielone jest na pięć zadań: - zad. nr 1 - kompleksowa obsługa połączeń wieloetapowych w podróżach zagranicznych pracowników Urzędu Miejskiego Wrocławia w zakresie rezerwacji, zakupu i dostarczania biletów na te połączenia; - zad. nr 2 - organizacja zakwaterowania w zagranicznych podróżach służbowych pracowników Urzędu Miejskiego Wrocławia; - zad. nr 3 - rezerwacja, zakup i dostawa biletów lotniczych na międzynarodowe przewozy lotnicze w ramach zagranicznych podróży służbowych pracowników Urzędu Miejskiego Wrocławia; - zad. nr 4 - kompleksowa obsługa połączeń wieloetapowych w podróżach zagranicznych Radnych Rady Miejskiej Wrocławia w zakresie rezerwacji, zakupu i dostarczania biletów na te połączenia; - zad. nr 5 - organizacja zakwaterowania w zagranicznych podróżach służbowych Radnych Rady Miejskiej Wrocławia;.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje mozliwość udzielenia zamówień uzupełniajacych w rozumieniu art 67 ust 1 pkt 6 ustawy Pzp

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.60.00-9, 63.51.00.00-7, 55.10.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w następującej wysokości: - dla zadań nr 1 i 4 łącznie: 6.750 zł (słownie: sześć tysięcy siedemset pięćdziesiąt złotych i 00/100), - dla zadań nr 2 i 5 łącznie: 2.100 zł(słownie: dwa tysiące sto złotych i 00/100), - dla zadania nr 3: 1.500 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych i 00/100),

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej jedną usługę związaną swoim rodzajem z usługą stanowiącą przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 140.000 zł brutto - dla zadania nr 1 i 4, 50.000 zł brutto - dla zadania nr 2 i 5, 50.000 zł brutto - dla zadania nr 3; (w przypadku, jeżeli wartość usługi została w umowie wyrażona w walucie obcej - równowartość podanych w złotych kwot brutto wg średniego kursu NBP z dnia wykonania zamówienia)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 160.000 zł w przypadku składania oferty na zadania nr 1 i 4, 50.000 zł w przypadku składania oferty na zadania nr 2 i 5, 30.000 zł w przypadku składania oferty na zadanie nr 3, a dla wykonawców składających ofertę na większą liczbę zadań na kwotę stanowiącą sumę wymaganego ubezpieczenia dla tych zadań.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) wnioskodawca przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku zmiany unormowań prawnych powszechnie obowiązujących np. zmiana urzędowej stawki podatku VAT. W przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę różnicy w kwocie podatku VAT, 2) w innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mających charakter zmian nieistotnych tj. nie odnoszących się do warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielania zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innej oferty niż ta, która została pierwotnie dopuszczona, 3) zmiany unormowań prawnych powszechnie obowiązujących, które będą miały wpływ na realizację umowy, 4) gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wrocław al. Kromera 44 pokój 132.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Wrocław al. Kromera 44 pokój 132.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z zastrzeżeniem: - na cześć 1 składają się zadania nr 1 i 4 - na część 2 składają się zadania nr 2 i 5 - na cześć 3 składa się zadanie nr 3, Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na dowolną liczbę części uwzględniając powyższe zastrzeżenie. Nie spełnienie powyższego zapisu skutkować będzie odrzuceniem oferty..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zad. nr 1 - kompleksowa obsługa połączeń wieloetapowych w podróżach zagranicznych pracowników Urzędu Miejskiego Wrocławia w zakresie rezerwacji, zakupu i dostarczania biletów na te połączenia- zad. nr 4 - kompleksowa obsługa połączeń wieloetapowych w podróżach zagranicznych Radnych Rady Miejskiej Wrocławia w zakresie rezerwacji, zakupu i dostarczania biletów na te połączenia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kompleksowa obsługa połączeń wieloetapowych w podróżach zagranicznych pracowników Urzędu Miejskiego Wrocławia oraz Radnych Rady Miejskiej Wrocławia;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.60.00-9, 55.10.00.00-1, 63.51.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. średnia wysokość ceny brutto za wystawienie innych biletów niż lotnicze - 5
    • 3. cena brutto opłaty za rezerwację samochodu lub inych środków transportu - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zad. nr 2 - organizacja zakwaterowania w zagranicznych podróżach służbowych pracowników Urzędu Miejskiego Wrocławia zad. nr 5 - organizacja zakwaterowania w zagranicznych podróżach służbowych Radnych Rady Miejskiej Wrocławia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja zakwaterowania w zagranicznych podróżach służbowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.60.00-9, 63.51.00.00-7, 55.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: - zad. nr 3 - rezerwacja, zakup i dostawa biletów lotniczych na międzynarodowe przewozy lotnicze w ramach zagranicznych podróży służbowych pracowników Urzędu Miejskiego Wrocławia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rezerwacja, zakup i dostawa biletów lotniczych na międzynarodowe przewozy lotnicze w ramach zagranicznych podróży służbowych pracowników Urzędu Miejskiego Wrocławia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.60.00-9, 63.51.00.00-7, 55.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.