eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarne › Dostawa mebli przeznaczonych do urządzenia gabinetów pracowniczych na II piętrze Sądu Rejonowego w Kędzierzynie Koźlu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-16

Czarne: Dostawa mebli przeznaczonych do urządzenia gabinetów pracowniczych na II piętrze Sądu Rejonowego w Kędzierzynie Koźlu
Numer ogłoszenia: 160430 - 2011; data zamieszczenia: 16.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorska Instytucja Gospodarki Budżetowej "POMERANIA", ul. Pomorska 1, 77-330 Czarne, woj. pomorskie, tel. 59 833 36 79, faks 59 833 24 30.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli przeznaczonych do urządzenia gabinetów pracowniczych na II piętrze Sądu Rejonowego w Kędzierzynie Koźlu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę n/w asortymentu meblowego: - stół sędziowski - 1 szt.; - stół dla stron - 3 szt.; - stół protokolanta - 1 szt.; - mównica dla świadka - 1 szt.; - ława dla stron / publiczności - 8 szt.; - fotel sędziego wysoki - 1 szt.; - fotel sędziego niski - 2 szt.; - krzesło protokolanta - 1 szt.; - biurko gabinetowe 180x90x75 - 2 szt.; - szafka - 2 szt.; - stolik - 1 szt.; - witryna - 1 szt.; - fotel obrotowy - 2 szt.; - krzesło dostawne Tap. skóra - 2 szt.; - biurko gabinetowe 180x90x75 - 2 szt.; - szafka - 2 szt.; - stolik - 1 szt.; - witryna - 1 szt.; - fotel obrotowy - 2 szt.; - krzesło dostawne Tap. skóra - 2 szt.; - biurko gabinetowe 180x90x75 - 2 szt.; - kontener - 2 szt.; - szafa - 2 szt.; - fotel obrotowy - 2 szt.; - biurko gabinetowe 180x90x75 - 2 szt.; - kontener - 2 szt.; - szafa - 1 szt.; - fotel obrotowy - 2 szt.; - biurko gabinetowe 180x90x75 - 2 szt.; - szafka - 2 szt.; - szafa - 1 szt.; - szafa ubraniowa - 1 szt.; - fotel obrotowy - 2 szt.; - biurko gabinetowe 180x90x74 - 1 szt.; - przystawka - 1 szt.; - kontener - 1 szt.; - szafa aktowa - 1 szt.; - witryna - 1 szt.; - szafa ubraniowa - 1 szt.; - wieniec górny - 1 szt.; - szafka z lodówką - 1 szt.; - stolik - 1 szt.; - fotel obrotowy - 1 szt.; - fotel - 1 szt.; - sofa - 1 szt.; - szafki dolne (komplet) - 1 szt.; - lodówka - 1 szt.; - zmywarka - 1 szt.; - zlewozmywak - 1 szt.; - bateria - 1 szt.; - stół - 1 szt.; - krzesło - 3 szt.; - zestaw siedzisk 3-os. - 9 szt.; - biurko proste 120x80x72 - 1 szt.; - zestaw siedzisk 3-os. - 3 szt.; - krzesło obrotowe - 1 szt.; - biurko gabinetowe 180x90x75 - 1 szt.; - kontener - 1 szt.; - stolik - 1 szt.; - szafa - 1 szt.; - fotel obrotowy - 1 szt.; - krzesło dostawne Tap. skóra - 2 szt.; - biurko kształtowe - 1 szt.; - osłona czołowa - 1 szt.; - szafka wisząca - 3 szt.; - kontener mobilny - 2 szt.; -biurko proste - 1 szt.; - szafa aktowa - 2 szt.; - szafka żaluzjowa - 1 szt.; - krzesło obrotowe - 2 szt.; - stół sędziowski - 1 szt.; - stół dla stron - 2 szt.; - stół protokolanta - 1 szt.; - mównica dla świadka - 1 szt.; - ława dla stron - 8 szt.; - fotel sędziego wysoki - 1 szt.; - fotel sędziego niski - 2 szt.; - krzesło protokolanta - 1 szt.; - stół sędziowski - 1 szt.; - stół dla stron - 2 szt.; - stół protokolanta - 1 szt.; - mównica dla świadka - 1 szt.; - ława dla stron - 3 szt.; - fotel sędziego wysoki - 1 szt.; - fotel sędziego niski - 2 szt.; -krzesło protokolanta - 1 szt.; - stół sędziowski - 1 szt.; - stół dla stron - 2 szt.; - stół protokolanta - 1 szt.; - mównica dla świadka - 1 szt.; - ława dla stron - 6 szt.; - fotel sędziego wysoki - 1 szt.; - fotel sędziego niski - 2 szt.; - krzesło protokolanta - 1 szt.;.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.13.21.00 - Szafy na akta 39.12.10.00 - Biurka i stoły 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SIGMA Sp. z o.o., ul. Niemodlińska 87, 45-864 Opole, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 424543,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 483441,66

  • Oferta z najniższą ceną: 483441,66 / Oferta z najwyższą ceną: 517854,23

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego przeprowadzono na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) - Prawo zamówień publicznych, który brzmi: Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Przedmiotem zamówienia jest powszechnie dostępna dostawa o ustalonych standardach jakościowych, a wartość szacunkowa przedmiotu zamówienia wynosi 110 586,96 euro, czyli jest mniejsza od kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 cytowanej w/w ustawy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.