eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipsko › Przebudowa (modernizacja) mostu (JNI 01016077) na rzece Krępiance wraz z dojazdami do mostu w ciągu drogi powiatowej nr 3536W Odechów- Kowalków- Sienno- Sarnówek na odcinku od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 747 do miejscowości Rzeczniów Kolonia w km 18+720 - 21+270 długość odcinka 2550 mb.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-17

Lipsko: Przebudowa (modernizacja) mostu (JNI 01016077) na rzece Krępiance wraz z dojazdami do mostu w ciągu drogi powiatowej nr 3536W Odechów- Kowalków- Sienno- Sarnówek na odcinku od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 747 do miejscowości Rzeczniów Kolonia w km 18+720 - 21+270 długość odcinka 2550 mb.
Numer ogłoszenia: 160370 - 2012; data zamieszczenia: 17.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Lipsku , ul. Spacerowa 24, 27-300 Lipsko, woj. mazowieckie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdpl.republika.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa (modernizacja) mostu (JNI 01016077) na rzece Krępiance wraz z dojazdami do mostu w ciągu drogi powiatowej nr 3536W Odechów- Kowalków- Sienno- Sarnówek na odcinku od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 747 do miejscowości Rzeczniów Kolonia w km 18+720 - 21+270 długość odcinka 2550 mb..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót: I. Roboty mostowe: 1. Roboty uzupełniające i towarzyszące przy przebudowie obiektów mostowych: 1) Rozebranie poręczy ochronnych z rur i kątowników - 40,0 m 2) Ustawienie krawężników betonowych 15x30 cm wraz z wykonaniem ławy z oporem z betonu B10 - 40,0 m 3) Wykonanie chodników z kostki betonowej, brukowej (szarej) gr. 6cm na podsypce cementowo- piaskowej - 60,0 m2 4) Montaż bariero- poręczy typ I podatne przekładkowe - 40,0 m 5) Montaż barier drogowych SP-06 (wbijanych) - 80,0 m 6) Umocnienie skarp i stożków przyczółkowych płytami ażurowymi - 100,0 m2 7) Wykonanie powłok o gr. warstwy 2mm z żywic epoksydowych - 200,0 m2 II. Dojazdy do mostu w ciągu drogi powiatowej: 1. Roboty przygotowawcze. 1) Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych rowach ziemnych (drogi) w terenie równinnym - 2,55 km, 2) Karczowanie krzaków - 0,6 ha, 3) Zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości warstwy śr. 20 cm do późniejszego wykorzystania - 1419,0 m3, 4) Rozebranie chodników i zjazdów do posesji z kostki brukowej betonowej ułożonej na podsypce cementowo-piaskowej - 137,0 m2 5) Rozebranie krawężników i obrzeży betonowych, ułożonych na podsypce cementowo-piaskowej - 184,0 m 6) Rozebranie ścianek czołowych istniejących fundamentów przepustu z betonu z wywiezieniem materiałów z rozbiórki - 4,0 m3 2. Roboty ziemne. 1) Wykopy oraz przekopy wykonywane na odkład koparkami wraz z zagęszczeniem gruntu w nasypie - 370,27 m3 2) Roboty ziemne poprzeczne na przerzut wykonane ręcznie z wbudowaniem ziemi w nasyp oraz zwilżenie wodą i zagęszczenie warstwy - 41,14 m3 3) Wykonanie wykopów mechanicznie z transportem urobku na nasyp wraz z formowaniem i zagęszczeniem nasypu (poszerzenia, przepusty, zatoki autobusowe, zjazdy indywidualne, zjazdy publiczne) - 3247,7 m3 3. Odwodnienie korpusu drogowego. 1) Wykonanie części przelotowej przepustów drogowych rurowych jednootworowych, która składa się z ławy fundamentowej z betonu, rur żelbetowych śr. 100 cm, wraz z wykonaniem zbrojenia i izolacji ścian lepikiem - 2,0 m 2) Wykonanie ścianek czołowych z betonu dla przepustów śr. 100 cm wraz z wykonaniem zbrojenia i izolacji ścian lepikiem - 3,72 m3 3) Regulacja pionowa studzienek rewizyjnych - 17 szt. 4) Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych - 4 szt. 4. Podbudowy 1) Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonane mechanicznie (poszerzenia jezdni, zatoki autobusowe, zjazdy, pobocza) - 9114,50 m2 2) Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonane ręcznie (pod korytka żelbetowe, pod chodnik i perony przy zatokach autobusowych)-845,0m2 3) Wykonanie i zagęszczenie warstwy z piasku mechanicznie, grubość warstwy 15 cm (poszerzenia jezdni, zatoki autobusowe, zjazdy indywidualne o nawierzchni tłuczniowej, zjazdy publiczne o nawierzchni bitumicznej) - 4228,5m2 4) Wykonanie i zagęszczenie warstwy z piasku mechanicznie, grubość warstwy 10 cm (zjazdy indywidualne z kostki betonowej, pod korytka żelbetowe) - 971,0 m2 5) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego- warstwa dolna, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm (poszerzenia jezdni, zatoki autobusowe, zjazdy indywidualne o nawierzchni tłuczniowej, zjazdy publiczne o nawierzchni bitumicznej) - 4228,5 m2 6) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego- warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm (zjazdy indywidualne z kostki betonowej, pobocza utwardzone) - 4886,0 m2 7) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego- warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm (poszerzenia jezdni, zatoki autobusowe, zjazdy indywidualne o nawierzchni tłuczniowej, zjazdy publiczne o nawierzchni bitumicznej) - 4228,5 m2 8) Wykonanie ścianek czołowych przepustu pod zjazdami z elementów prefabrykowanych O50 cm (zjazdy indywidualne o nawierzchni tłuczniowej, z kostki betonowej, zjazdy publiczne o nawierzchni bitumicznej) - 32,0 m3 (32 szt.) 9)Wykonanie przepustu pod zjazdami z rur betonowych O50 cm na ławie fundamentowej żwirowej lub pospółki grubości 25 cm (zjazdy indywidualne o nawierzchni tłuczniowej, z kostki betonowej, zjazdy publiczne o nawierzchni bitumicznej) - 160,0 m 10) Wykonanie chodników (zjazdów) z kostki betonowej (kolor) 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej - 126,0m2 11) Ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo- piaskowej - 60,0 m 12) Wykonanie frezowania nawierzchni asfaltowej na zimno, średnia grubość 5cm - 200,0 m2 13) Oczyszczenie warstw konstrukcyjnych mechanicznie - 16956,0 m2 14) Mechaniczne skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową w ilości 0,3 kg/m2 - 16956,0 m2 15) Mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową, grysową, grubość warstwy średnio 4cm - 1649,63 t 5. Nawierzchnie. 1) Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej, grysowej, grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 4 cm - 16 477,0 m2 6. Roboty wykończeniowe. 1) Umocnienie dna rowu korytkami żelbetowymi - 290,0 m 2) Umocnienie skarp rowów płytami ażurowymi 60x40x10 cm, wypełnienie wolnych przestrzeni gruntem humusem i obsianie trawą na podsypce piaskowej 5cm - 336,0 m2 7. Oznakowanie dróg i urządzeń bezpieczeństwa ruchu. 1) Oznakowanie poziome jezdni farbą akrylową białą linie segregacyjne i krawędzie ciągłe wykonane mechanicznie (linie P-4) - 78,48 m2 2) Oznakowanie poziome jezdni farbą akrylową białą linie segregacyjne i krawędzie przerywane wykonane mechanicznie - 134,82 m2 3) Oznakowanie poziome jezdni farbą akrylową białą linie na skrzyżowaniu i przejściach dla pieszych wykonane mechanicznie - 18,85 m2 4) Ustawienie znaków ostrzegawczych typ A (8szt.), nakazu i zakazu typ C (2 szt.), informacyjnych typ D (18 szt.) na słupkach dużych średnicy 50 mm - 28 szt. 5) Ustawienie ogrodzeń ochronnych łańcuchowych (podwójnie) o rozstawie słupków z rur stalowych co 1,5m w m. Rzeczniów Kolonia - 358,0 m 8. Elementy ulic 1) Ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 15x30 cm wraz z wykonaniem ławy z oporem z betonu B-10 (zatoki autobusowe, chodniki) - 460,0 m 2) Wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej szarej grubości 6 cm, na podsypce cementowo-piaskowej, (zatoki autobusowe, chodniki) - 700,0 m2 3) Ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo- piaskowej - 480,0 m 9. Oznakowanie dróg i urządzeń bezpieczeństwa ruchu. 1) Wykonanie projektu organizacji ruchu na czas budowy - 1 kpl..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.11 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla przedmiotu zamówienia w wysokości: 25 000,00 zł , słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji co najmniej dwóch robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wymienione roboty w swoim zakresie rzeczowym muszą łącznie zawierać: 1) budowę lub przebudowę drogi o długości co najmniej 2,5 km i o wartości nie mniejszej niż 1,5 mln PLN, 2) remont lub budowę jednego obiektu mostowego (mostu, wiaduktu). Dopuszcza się w przypadku budowy lub przebudowy ulic wykazanie robót o długości co najmniej 1,5 km.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę: W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym w zakresie następującego sprzętu i urządzeń spełniających minimalne wymagania sprzętowe i ilościowe: - Frezarka - 1 szt. - Walec statyczny samojezdny (min. 10 t) - 1 szt. - Walec statyczny samojezdny ogumiony (8,5 t) - 1 szt. - Rozkładarka mas bitumicznych (sterowanie elektroniczne, szer. układania min.6 m) - 1szt. - Równiarka - 1 szt. - Samochód samowyładowczy (ładowność min. 5 ton) - 4 szt. - Wytwórnia mas bitumicznych o wydajności roboczej min. 30 Mg/h - 1 szt. - Ładowarka - 1 szt. - Koparka - 1 szt. - Skrapiarka - 1 szt.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie dysponowania osobami, Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: 1. Kierownikiem Budowy: z minimum 5 letnim doświadczeniem zawodowym w pełnieniu funkcji kierownika budowy; - musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej i mostowej, - wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym terminem ważności.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę spełnianie następujących warunków: 1. Posiada opłaconą polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 1 500 000,00 złotych. 2. Posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1 500 000,00 złotych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Informacje o posiadanym laboratorium drogowym. W przypadku braku laboratorium drogowego, informacja o podmiocie wykonującym badania drogowe na zlecenie wykonawcy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 2) Kosztorys ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę z cenami jednostkowymi i wartościami robót 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych 4) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych 5) Wykaz osób do kontaktów z Zamawiającym odpowiedzialnych za wykonanie zobowiązań umowy 6) Wzór umowy - parafowany przez wykonawcę 7) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 8) Dowód wniesienia wadium.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: 1) zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy; 2) zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy; 3) wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. Zmiany o których mowa dopuszczone będą pod warunkiem złożenia wniosku przez Wykonawcę i po akceptacji przez Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdpl.republika.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: zamawiającegol adres jak w p.1. Na wniosek wykonawcy zamawiajacy prześle SIWZ za zaliczeniem pocztowym. Opłata za udostępnienie specyfikacji wynosi 50 zł.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2012 godzina 09:45, miejsce: w siedzibie Zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Lipsku, ul. Spacerowa 24, 27-300 Lipsko. Pokój nr 2..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.