eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GostkówDostawa Swieżego mięsa i produktów mięsnych dla Domu Pomocy Społecznej w Gostkowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-04-23

Gostków: Dostawa Swieżego mięsa i produktów mięsnych dla Domu Pomocy Społecznej w Gostkowie
Numer ogłoszenia: 160290 - 2013; data zamieszczenia: 23.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 128000 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, Gostków 41, 99-220 Gostków, woj. łódzkie, tel. 0-43 678 51 85, faks 0-43 678 50 27.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Dom Pomocy Społecznej w Gostkowie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa Swieżego mięsa i produktów mięsnych dla Domu Pomocy Społecznej w Gostkowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa świeżego mięsa i produktów mięsnych dla Domu Pomocy Społecznej w Gostkowie 3.2 Dostawy realizowane będą od poniedziałku do piątku przez okres 12 m-cy od daty zawarcia umowy. 3.3 Szczegółowy opis asortymentu określono w formularzu cenowym stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ. 3.4 Podane w załączniku nr 2 do SIWZ formularzu cenowym ilości mięsa i produktów mięsnych określają maksymalne zapotrzebowanie zamawiającego w okresie 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Oznacza to, że Zamawiający nie jest zobowiązany do realizacji pełnego zakresu przedmiotu zamówienia. 3.5 Szczegółowe zamówienia dostaw będą zgłaszane przez DPS z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem w formie telefonicznej. DPS będzie miał możliwość korekty zamówienia w dniu poprzedzającym dostawę. 3.6 Dostarczone produkty muszą mieć czytelną datę ważności w miejscu łatwo dostępnym, być świeże, odpowiadać obowiązującym wymaganiom jakościowym, posiadać odpowiedni smak, zapach, kolor i konsystencję dla poszczególnego produktu. 3.7 Zamawiający dopuszcza dostawę towarów równoważnych. Pod pojęciem towaru równoważnego Zamawiający rozumie produkt o parametrach nie niższych, niż wskazane w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr.2 do SIWZ - towar równoważny pod względem jakości i właściwości organoleptycznych (kolor, konsystencja, zapach, smak). 3.8 Na wykonawcy będzie ciążył obowiązek udowodnienia, że oferowany produkt-inny niż wskazany przez zamawiającego jest produktem równoważnym. 3.9 Ilość zamawianych produktów podawane będą Wykonawcy telefonicznie lub faksem w dni robocze z góry, z wyszczególnieniem ilości i asortymentu. 3.10 Transport zamówionych dostaw odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy. 3.11 Dostawy powinny odbywać się starannie, w odpowiednich, czystych pojemnikach, zapewniających zabezpieczenie przedmiotu dostawy przed wpływem jakichkolwiek szkodliwych czynników. 3.12 Mięso i produkty mięsne będą odpowiadać polskim normom. 3.13 Dostawy w godzinach od 7.30 - 8.30 mogą występować codziennie z wyjątkiem niedziel i świąt. Podane godziny i terminy dostaw muszą być zachowane pod rygorem rozwiązania umowy. 3.14 Zamawiający zastrzega sobie możliwość reklamacji towaru. Wykonawca zagwarantuje szybką wymianę zakwestionowanych produktów od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego w ciągu 2 (dwóch) godzin. 3.15 Środek transportu, którym będzie dowożony przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi sanitarno- epidemiologiczne do przewozu produktów (HACCP). amawiający każdorazowo będzie kontrolował warunki, w jakich przewożone są produkty. W razie stwierdzenia uchybień, Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy odbioru produktów. 3.16 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3.17 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.18 Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających. 3.19 Zamawiający nie zawiera umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów oraz nie stosuje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Rzeźniczo-Wędliniarski, Stanisław Katusza, 99-220 Wartkowice, 99-220 Biała Góra 58, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 121708,41 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 129744,51

  • Oferta z najniższą ceną: 129744,51 / Oferta z najwyższą ceną: 129744,51

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.