eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rypin › Zakup,dostawa,montaż i uruchomienie sprzętu medycznego z podziałem na 10 zadań dla SP ZOZ w Rypinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-23

Rypin: Zakup,dostawa,montaż i uruchomienie sprzętu medycznego z podziałem na 10 zadań dla SP ZOZ w Rypinie
Numer ogłoszenia: 160263 - 2012; data zamieszczenia: 23.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. 3 Maja 2, 87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 28054-53 do 55, faks 054 2805922.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozrypin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup,dostawa,montaż i uruchomienie sprzętu medycznego z podziałem na 10 zadań dla SP ZOZ w Rypinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup,dostawa,montaż i uruchomienie sprzętu medycznego z podziałem na 10 zadań dla SP ZOZ w Rypinie; 1.Respirator wysokiej klasy - sztuk 2 2.Koncentrator tlenu - sztuk 1 3.Centrala monitorująca + 5 kardiomonitorów (EKG, RESP, NIBP,Sp02) 4.Centrala monitorująca + 3 kardiomonitory 5.Defibrylator - sztuk 1 6.Inkubator do podstawowej opieki nad noworodkiem - sztuk 1 7.Łóżko ortopedyczne z wyposażeniem - sztuk 5, (w skład wyposażenia wchodzą m. in. 5 szafek przyłóżkowych) 8.Łóżko do intensywnej terapii, kardiologiczne i na salę wybudzeń z wyposażeniem - sztuk 10, ( w skład wyposażenia wchodzi m.in. + 5 szafek przyłóżkowych z blatem bocznym, + 5 szafek przyłóżkowych bez blatu bocznego) 9.Diatermia - sztuk 1 10. Stół operacyjno - zabiegowy - sztuk 1.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.61.12.00-8, 33.18.21.00-0, 33.12.32.10-3, 33.15.20.00-0, 33.19.21.10-6, 33.19.21.20-9, 33.19.22.30-3, 33.10.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca, zobowiązany jest załączyć wykaz zrealizowanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie . Zamawiający uzna za spełnienie ww warunku gdy Wykonawca zrealizował w ww okresie co najmniej dwie dostawy sprzętu medycznego o podanej minimalnej wartości ,wymienionego w poszczególnych zadaniach tj. Zadanie I - dwóch respiratorów o wartości minimum 70.000,- zł brutto Zadanie II - dwóch koncentratorów tlenu o wartości min. 5.000- zł brutto Zadanie III i IV -dwóch central z monitorami o wartości min. 80.000,- zł brutto Zadanie V - dwóch defibrylatorów o wartości min.30.000,-zł brutto Zadanie VI - dwóch inkubatorów o wartości min.70.000,- zł brutto Zadanie VII - dwóch łóżek ortopedycznych z wyposażeniem o wartości min. 6.000,- zł Zadanie VIII -dwóch łóżek ; do intensywnej terapii - 1 szt, kardiologiczne - 1 szt o wartości min. 9.000,- zł brutto Zadanie IX - dwóch diatermii o wartości min. 48.000,- zł brutto Zadanie X - dwóch stołów operacyjno-zabiegowych o wartości min. 6.000,-zł brutto Należy załączyć dokument potwierdzający dostawę co najmniej dwóch dostaw oraz, że zostały wykonane należycie .

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku .

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku .

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku .

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Kolorowe foldery , katalogi proponowanego urządzenia, potwierdzające zgodność oferowanej aparatury z dokumentacją 2)Zestawienie parametrów technicznych i gwarancyjnych 3)Deklarację zgodności CE na oferowany model , wystawiona przez producenta lub autoryzowanego przedstawiciela, potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. Wykonawca może złożyć równoważny dokument wystawiony przez podmiot mający siedzibę w innych państwach członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego 4)Dokumenty potwierdzające dokonanie zgłoszenia wyrobu do rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania (zgłoszenie lub wpis)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozrypin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ RYPIN ul. 3 Maja 2, pokój nr 27..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Rypinie, 87 -500, przy ulicy3 Maja 2, w sekretariacie, pokój Nr 12. Otwarcie o godzinie: 10:15 w pokoju Nr 27.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zakup współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2007 - 2013, Oś priorytetowa 3, Rozwój infrastruktury społecznej. Działanie 3.2 Rozwój infrastruktury ochrony zdrowia i pomocy społecznej. Wniosek pn. Rozbudowa Szpitala Powiatowego w Rypinie w celu dostosowania do wymogów programu dostosowawczego oraz zakup sprzętu medycznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Respirator wysokiej klasy- sztuk 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Respirator wysokiej klasy - sztuk 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.61.12.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Koncentrator tlenu - sztuk 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koncentrator tlenu - sztuk 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Centrala monitorująca + 5 kardiomonitorów(EKG,RESP, NIBP, SpO2).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Centrala monitorująca + 5 kardiomonitorów (EKG, RESP, NIBP, SpO2).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Centrala monitorująca + 3 kardiomonitory.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Centrala monitorująca+ 3 kardiomonitory.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Defibrylator - sztuk 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Defibrylator - sztuk 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.21.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Inkubator do podstawowej opieki nad noworodkiem - sztuk 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inkubator do podstawowej opieki nad noworodkiem - sztuk 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.20.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Łóżko ortopedyczne z wyposażeniem - sztuk 5 (w skład wyposażenia wchodzi m.in. 5 szafek przyłóżkowych).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łóżko ortopedyczne z wyposażeniem - sztuk 5 (w skład wyposażenia wchodzi m.in. 5 szafek przyłóżkowych).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Łóżko do intensywnej terapii, kardiologiczne i na salę wybudzeń - sztuk 10 ( w skład wyposażenia wchodzi m. in. 10 szafek przyłóżkowych).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łóżko do intensywnej terapii, kardiologiczne i na salę wybudzeń - sztuk 10 ( w skład wyposażenia wchodzi m. in. 10 szafek przyłóżkowych).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Diatermia - sztuk 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Diatermia - sztuk 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Stół operacyjno - zabiegowy - sztuk 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stół operacyjno - zabiegowy - sztuk 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.22.30-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.