To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-04-23
Ełk: Dostawa wyposażenia niezbędnego do przeprowadzenia kursów w ramach projektu
Lepszy start w przyszłość edukacyjno / zawodową uczniów/uczennic zespołu Szkół nr 6 im. Macieja Rataja w Ełku
Numer ogłoszenia: 160254 - 2013; data zamieszczenia: 23.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 77558 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Ełcki, ul. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6218300, faks 087 6218339.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia niezbędnego do przeprowadzenia kursów w ramach projektu Lepszy start w przyszłość edukacyjno / zawodową uczniów/uczennic zespołu Szkół nr 6 im. Macieja Rataja w Ełku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych niezbędnych do przeprowadzenia profesjonalnych kursów z zakresu gastronomii i hotelarstwa dla uczestników projektu Lepszy start w przyszłość edukacyjno - zawodową uczniów/uczennic Zespołu Szkół nr 6 im. Macieja Rataja w Ełku realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamówienie dzielone na 7 części. Część I - Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych niezbędnego do przeprowadzenia kursu z aranżacji wnętrz, zgodnie z wykazem znajdującym się w załączniku nr 2 do SIWZ. Część II - Dostawa i montaż lady recepcyjnej niezbędnej do przeprowadzenia kursu recepcja hotelowa i standardy obsługi gościa hotelowego zgodnie z załącznikiem nr 3 i 4 do SIWZ. Część III - Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych niezbędnych do przeprowadzenia kursu recepcja hotelowa i standardy obsługi gościa hotelowego zgodnie z wykazem znajdującym się w załączniku nr 5 do SIWZ. Część IV - Dostawa pomocy dydaktycznych niezbędnych do przeprowadzenia kursu nowoczesne trendy w dekorowaniu ciast, ciasteczek oraz tortów zgodnie z wykazem znajdującym się w załączniku nr 6 do SIWZ. Część V - Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych niezbędnych do przeprowadzenia kursów barmana i baristy zgodnie z wykazem znajdującym się w załączniku nr 7 do SIWZ. Część VI - Dostawa sprzętu komputerowego i elektronicznego do wyposażenia lady recepcyjnej niezbędnej do przeprowadzenia kursu recepcja hotelowa i standardy obsługi gościa hotelowego zgodnie z wykazem znajdującym się w załączniku nr 8 do SIWZ. Część VII - Dostawa strojów uczniowskich niezbędnych uczniom biorącym udział w kursach zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.00.00 - Wyposażenie różne 39.31.30.00 - Wyposażenie hotelowe 32.54.10.00 - Wyposażenie centrali 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 31.71.00.00 - Sprzęt elektroniczny 18.11.00.00 - Odzież branżowa .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych niezbędnego do przeprowadzenia kursu z aranżacji wnętrz, zgodnie z wykazem znajdującym się w załączniku nr 2 do SIWZ.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.H.U AS POMORZANKA Andrzej Szarmach, ul. Prusa 7, 83-220 Skórcz, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5337,02
Oferta z najniższą ceną: 5337,02 / Oferta z najwyższą ceną: 5672,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa i montaż lady recepcyjnej niezbędnej do przeprowadzenia kursu recepcja hotelowa i standardy obsługi gościa hotelowego zgodnie z załącznikiem nr 3 i 4 do SIWZ.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.H.U AS POMORZANKA Andrzej Szarmach, ul. Prusa 7, 83-220 Skórcz, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7011,00
Oferta z najniższą ceną: 7011,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14084,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych niezbędnych do przeprowadzenia kursu recepcja hotelowa i standardy obsługi gościa hotelowego zgodnie z wykazem znajdującym się w załączniku nr 5 do SIWZ.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.H.U AS POMORZANKA Andrzej Szarmach, ul. Prusa 7, 83-220 Skórcz, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 700,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 670,35
Oferta z najniższą ceną: 670,35 / Oferta z najwyższą ceną: 670,35
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Dostawa pomocy dydaktycznych niezbędnych do przeprowadzenia kursu nowoczesne trendy w dekorowaniu ciast, ciasteczek oraz tortów zgodnie z wykazem znajdującym się w załączniku nr 6 do SIWZ.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- W&W Design Katarzyna Kaczmarczyk, ul. Pokoju 8A/7, 40-859 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1975,00
Oferta z najniższą ceną: 1975,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2188,17
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych niezbędnych do przeprowadzenia kursów barmana i baristy zgodnie z wykazem znajdującym się w załączniku nr 7 do SIWZ.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MIG Import - Eksport Głowacki Spółka Jawna, ul. Elewatorska 29A, 15-620 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8050,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8031,80
Oferta z najniższą ceną: 8031,80 / Oferta z najwyższą ceną: 13113,50
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Dostawa sprzętu komputerowego i elektronicznego do wyposażenia lady recepcyjnej niezbędnej do przeprowadzenia kursu recepcja hotelowa i standardy obsługi gościa hotelowego zgodnie z wykazem znajdującym się w załączniku nr 8 do SIWZ.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.H.U AS POMORZANKA Andrzej Szarmach, ul. Prusa 7, 83-220 Skórcz, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14391,00
Oferta z najniższą ceną: 14391,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15375,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Dostawa strojów uczniowskich niezbędnych uczniom biorącym udział w kursach zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.H.U AS POMORZANKA Andrzej Szarmach, ul. Prusa 7, 83-220 Skórcz, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11057,70
Oferta z najniższą ceną: 11057,70 / Oferta z najwyższą ceną: 14348,82
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- Remont kominów i elewacji wraz z dociepleniem komunalnych budynków mieszkalnych nr 16 i 18 przy ul. Orzeszkowej w Ełku
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkoleniowo- Wypoczynkowego Malinówka
- Dowóz dzieci do szkół na terenie Gm. Ełk na podst. zakup. biletów ze spraw. opieki w czasie przewozu oraz dowóz dziecka niepełnosprawnego do Specj. Ośrodka Szkolno-Wychow. w Olecku w r. szk.2025/2026
- Sukcesywna dostawa leków i wyrobów medycznych
- Świąteczna i nocna opieka weterynaryjna na terenie miasta Ełku
- BUDOWA KOLUMBARIUM W STREFIE CMENTARZA KOMUNALNEGO NR 1 W EŁKU
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych i edukacyjnych dla Szkoły Podstawowej w Tęgoborzy wraz z przeprowadzeniem szkoleń dla kadr"
- Dostawa i montaż wyposażenia dydaktycznego i technicznego Żłobka Myszki Miki w Drewnicy
- Dostawa sprzętu IT dla Gminy Nowosolna
- IR.ZP.271.17.2025 Zakup i montaż wyposażenia do żłobka w miejscowości Florynka, Gmina Grybów, w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029
- Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz wykonanie robót budowlanych - utworzenie szatni i pomieszczeń higieniczno-sanitarnych dla studentów.
- Dostawa wyposażenia do Żłobka Samorządowego w Czempiniu.
więcej: Odzież branżowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.