eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Wybór kadry zarządzającej projektem nr WND-POKL.09.02.00-18-049/09 pt. Szkoła wysokich lotów - kurs szybowcowy dla młodzieży Zespołu Szkół Mechanicznych w Rzeszowie, realizowanym przez Gminę Miasto Rzeszów/Zespół Szkół Mechanicznych, w okresie od 1 maja 2010 r. do 30 września 2012 r., współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-21

Rzeszów: Wybór kadry zarządzającej projektem nr WND-POKL.09.02.00-18-049/09 pt. Szkoła wysokich lotów - kurs szybowcowy dla młodzieży Zespołu Szkół Mechanicznych w Rzeszowie, realizowanym przez Gminę Miasto Rzeszów/Zespół Szkół Mechanicznych, w okresie od 1 maja 2010 r. do 30 września 2012 r., współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 160237 - 2010; data zamieszczenia: 21.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Mechnicznych im. Gen. Władysława Andersa , ul. Hetmańska 45A, 35-078 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 748 22 50, faks 17 748 22 74.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zsm.resman.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór kadry zarządzającej projektem nr WND-POKL.09.02.00-18-049/09 pt. Szkoła wysokich lotów - kurs szybowcowy dla młodzieży Zespołu Szkół Mechanicznych w Rzeszowie, realizowanym przez Gminę Miasto Rzeszów/Zespół Szkół Mechanicznych, w okresie od 1 maja 2010 r. do 30 września 2012 r., współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Wybór kadry zarządzającej projektem nr WND-POKL.09.02.00-18-049/09 pt. Szkoła wysokich lotów - kurs szybowcowy dla młodzieży Zespołu Szkół Mechanicznych w Rzeszowie, realizowanym przez Gminę Miasto Rzeszów/Zespół Szkół Mechanicznych, w okresie od 1 maja 2010 r. do 30 września 2012 r., współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV): 79421000-1 Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robót budowlanych 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Postępowanie ma na celu powierzenie obowiązków: Kierownika projektu (część 1), Asystenta Kierownika projektu (część 2), Administratora strony internetowej (część 3), Administratora platformy edukacyjnej (część 4), stanowiących kadrę zarządzającą projektem określonym w ust. 1. 1). Dane dotyczące projektu: a). cel Projektu: Projekt pt. Szkoła wysokich lotów - kurs szybowcowy dla młodzieży Zespołu Szkół Mechanicznych w Rzeszowie będzie dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL), Priorytet IX, Działanie 9.2. Projekt zakłada wdrożenie Programu Rozwoju Szkoły w zakresie kierunków lotniczych i obejmuje m.in.: - dodatkowe zajęcia specjalistyczne w postaci kursów szybowcowych dla 60 uczniów i uczennic Zespołu Szkół Mechanicznych, - dodatkowe zajęcia pozalekcyjne w postaci kursów frazeologii lotniczej w języku angielskim dla 40 uczniów i uczennic Zespołu Szkół Mechanicznych, - wyposażenie szkoły w nowoczesne narzędzia dydaktyczne w postaci e-learningowej platformy edukacyjnej, tablicy interaktywnej i specjalistycznych podręczników lotniczych w języku angielskim. Wymienione działania będą służyły osiągnięciu celu głównego projektu, którym jest Podniesienie jakości oferty edukacyjnej Zespół Szkół Mechanicznych w Rzeszowie. b). miejsce realizacji projektu: województwo podkarpackie c). biuro projektu: Zespół Szkół Mechanicznych w Rzeszowie, ul. Hetmańska 45a, pokój nr 3. d). termin realizacji projektu: od dnia 01.05.2010 do 30.09.2012 r., e). wartość projektu: 817 771,00 złotych. 2). Zamówienie obejmuje usługi zarządzania projektem określonym w rozdziale I ust. 1 na podstawie umowy-zlecenia i zostało podzielone na cztery części, tj.: Część 1 - Kierownik projektu Część 2 - Asystent Kierownika projektu Część 3 - Administrator strony internetowej Część 4 - Administrator platformy edukacyjnej. Część 1 - Zakres usług świadczonych przez Kierownika projektu (40 godz./miesiąc): Kierowanie wykonaniem projektu w formie nadzoru merytorycznego i finansowego zgodnie z harmonogramem realizacji projektu. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji niżej wymienionych zadań zapewniających wykonanie projektu: a). nadzór nad całością prac związanych z realizacją projektu, ich jakością i terminowością oraz nad personelem projektu, b). bieżący kontakt z Instytucją Pośredniczącą i innymi organizacjami lub instytucjami zaangażowanymi bezpośrednio przy realizacji projektu, c). komunikacja z personelem, d). opracowanie Regulaminu rekrutacji i uczestnictwa w projekcie wraz z załącznikami, e). odbiór wykonywanej pracy przez innych Wykonawców, f). zarządzanie planowanymi działaniami projektowymi, g). przygotowanie wniosków o płatność, h). kontakt z mediami, i). prowadzenie dokumentacji projektowej w oparciu o obowiązujące zapisy, j). organizacja i monitoring zadań wynikających z wniosku i harmonogramu projektu, k). organizacja dodatkowych elementów związanych z realizacją zajęć przewidzianych w ramach projektu, l). nadzór nad bieżącą dokumentacją projektu, m). dokonywanie systematycznej kontroli pracy i uzyskanych efektów, n). wprowadzanie zmian do projektu w oparciu o obowiązujące zapisy zawarte w dokumentacji konkursowej, umowie o dofinansowanie projektu, dokumentacji programowych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL), o). reprezentacja projektu na zewnątrz, p). kontrola i nadzór nad monitoringiem realizacji projektu oraz sprawozdawczością (kontrola terminów) w oparciu o obowiązujące zapisy w dokumentach programowych POKL, q). prowadzenie indywidualnej karty pracy do rozliczeń miesięcznej liczby godzin przypisanej do stanowiska, r). codzienna obecność w siedzibie jednostki realizującej (Zespół Szkół Mechanicznych w Rzeszowie). Wykonywanie zleconych zadań odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego przez czas trwania umowy, w dni robocze tygodnia z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. W przypadku kolizji świadczeń, świadczenia na rzecz Zamawiającego posiadają pierwszeństwo przed świadczeniami na rzecz osób trzecich. Zamawiający zapewnia Wykonawcy: pomieszczenie biurowe, podstawowy sprzęt biurowy (komputer, drukarka, kopiarka, telefon), dostęp do internetu, podstawowe materiały biurowe do druku i korespondencji. Część 2 - Zakres usług świadczonych przez Asystenta Kierownika projektu (40 godz./miesiąc): a). prowadzenie biura projektu, b). opracowanie, wspólnie z Kierownikiem projektu regulaminów rekrutacji i uczestnictwa w projekcie, c). wykonywanie zadań składających się na proces rekrutacji BO, d). wprowadzenie informacji do bazy danych uczestników projektu (PEFS), e). przygotowywanie wniosków o płatność, f). zamawianie i zakup sprzętu i materiałów, g). przeprowadzanie monitoringu i ewaluacji, h). sporządzanie bieżącej dokumentacji projektu, i). archiwizacja dokumentów projektowych, j). dystrybucja materiałów promocyjnych, k). prowadzenie indywidualnej karty pracy do rozliczeń miesięcznej liczby godzin przypisanej do stanowiska. Wykonywanie zleconych zadań odbywać się będzie przez czas trwania umowy, w dni robocze tygodnia z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. W przypadku kolizji świadczeń, świadczenia na rzecz Zamawiającego posiadają pierwszeństwo przed świadczeniami na rzecz osób trzecich. Zamawiający zapewnia Wykonawcy: pomieszczenie biurowe, podstawowy sprzęt biurowy (komputer, drukarka, kopiarka, telefon), dostęp do internetu, podstawowe materiały biurowe do druku i korespondencji. Część 3 - Zakres usług świadczonych przez Administratora strony internetowej (20 godz./miesiąc): a). dbałość o promocję projektu, b). dodawanie produktów i artykułów do serwisu, c). dbanie o metatagi i wygląd estetyczny serwisu, d). administrowanie stroną internetową projektu, e). prowadzenie indywidualnej karty pracy do rozliczeń miesięcznej liczby godzin przypisanej do stanowiska. Wykonywanie zleconych zadań odbywać się będzie przez czas trwania umowy, w dni robocze tygodnia z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. W przypadku kolizji świadczeń, świadczenia na rzecz Zamawiającego posiadają pierwszeństwo przed świadczeniami na rzecz osób trzecich. Zamawiający zapewnia Wykonawcy: pomieszczenie biurowe, podstawowy sprzęt biurowy (komputer, drukarka, kopiarka, telefon), dostęp do internetu, podstawowe materiały biurowe do druku i korespondencji. Część 4 - Zakres usług świadczonych przez Administratora platformy edukacyjnej (30 godz./miesiąc): a). uruchomienie platformy e-learningowej, b). zarządzanie użytkownikami platformy, c). tworzenie i modyfikacja słowników systemowych, d). tworzenie formularzy, e). organizowanie baz danych, f). prowadzenie indywidualnej karty pracy do rozliczeń miesięcznej liczby godzin przypisanej do stanowiska. Wykonywanie zleconych zadań odbywać się będzie przez czas trwania umowy, w dni robocze tygodnia z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. W przypadku kolizji świadczeń, świadczenia na rzecz Zamawiającego posiadają pierwszeństwo przed świadczeniami na rzecz osób trzecich. Zamawiający zapewnia Wykonawcy: pomieszczenie biurowe, podstawowy sprzęt biurowy (komputer, drukarka, kopiarka, telefon), dostęp do internetu, podstawowe materiały biurowe do druku i korespondencji. 3). Wymagania stawiane Wykonawcy: a). należyta staranność przy realizacji umowy, b). zdobycie wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty, c). sprawdzenie i zweryfikowanie dostarczonych materiałów, d). niezwłoczne informowanie Zamawiającego o ewentualnych błędach lub przeoczeniach. Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania zamówienia zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1). posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2). posiadania wiedzy i doświadczenia, 3). dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4). sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą złożyć oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu z powodu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w ust. 1, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami o niżej wymienionym wykształceniu, doświadczeniu, kompetencjach i umiejętnościach: 1). W zakresie części 1 - Kierownik projektu: a). wykształcenie wyższe, b). kwalifikacje do zajmowania stanowisk kierowniczych w szkole lub placówce oświatowej potwierdzone świadectwem kursu kwalifikacyjnego lub dyplomem studiów podyplomowych, c). pełnienie w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia funkcji kierownika lub koordynatora w conajmniej jednym projekcie o wartości min. 250 000,00 złotych, dofinansowanym z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach POKL, z zastrzeżeniem, że usługa została wykonana należycie, d). ukończony conajmniej jeden kurs/szkolenie z zakresu zarządzania projektami. 2). W zakresie części 2 - Asystent kierownika projektu: a). wykształcenie wyższe, b). pełnienie w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia funkcji kierownika lub asystenta kierownika, w conajmniej jednym projekcie o wartości min. 200 000,00 złotych dofinansowanym z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach POKL, z zastrzeżeniem, że usługa została wykonana należycie. c). ukończony conajmnie jeden kurs/szkolenie w zakresie pracy z generatorem wniosków płatniczych. 3). W zakresie części 3 - Administrator strony internetowej: a). wykształcenie co najmniej średnie o kierunku/specjalności informatycznej, b). minimum roczne doświadczenie w administrowaniu stroną internetową. 4). W zakresie części 4 - Administrator platformy edukacyjnej: a). wykształcenie conajmniej średnie o kierunku/specjalności informatycznej. 4. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, a w wykazie wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował, to musi złożyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdziale V SIWZ - metodą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdziale V SIWZ - metodą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdziale V SIWZ - metodą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdziale V SIWZ - metodą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdziale V SIWZ - metodą spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy każdy z Wykonawców złoży w ofercie: 1). Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ - w zakresie części od 1 do 4 2). W zakresie części 1 - Kierownik projektu: a). kserokopie dyplomów, świadectw i certyfikatów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje i umiejętności zawodowe, b). wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, usług zarządzania projektem dofinansowanym w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS) z podaniem tytułu projektu, stanowiska/funkcji w projekcie, wartości projektu, daty wykonania, danych odbiorcy -beneficjenta wg załącznika nr 5 oraz oświadczenie, że usługa została wykonana należycie. W razie wątpliwości co do należytości wykonania usługi Zamawiający może żądać stosownych referencji. W przypadku rozliczeń za wykonane usługi w walucie innej niż PLN należy przeliczyć wartość tych usług na PLN stosując kurs ustalony i publikowany przez NBP z dnia zawarcia umowy ze zlecającym, c). wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6/1. 3). W zakresie części 2 - Asystent kierownika projektu: a). kserokopie dyplomów, świadectw i certyfikatów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje i umiejętności zawodowe, b). wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, usług zarządzania projektem dofinansowanym w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS) z podaniem tytułu projektu, stanowiska/funkcji w projekcie, wartości projektu, daty wykonania, danych odbiorcy -beneficjenta wg załącznika nr 5 oraz oświadczenie, że usługa została wykonana należycie. W razie wątpliwości co do należytości wykonania usługi Zamawiający może żądać stosownych referencji. W przypadku rozliczeń za wykonane usługi w walucie innej niż PLN należy przeliczyć wartość tych usług na PLN stosując kurs ustalony i publikowany przez NBP z dnia zawarcia umowy ze zlecającym, c). wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6/2. 4). W zakresie części 3 - Administrator strony internetowej: a). kserokopie dyplomów, świadectw i certyfikatów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje i umiejętności zawodowe, b). oświadczenie o minimum rocznym doświadczeniu w administrowaniu stroną internetową. W razie wątpliwości Zamawiający może żądać stosownych zaświadczeń. c). wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6/3. 5). W zakresie części 4 - Administrator platformy edukacyjnej: a). kserokopie dyplomów, świadectw i certyfikatów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje i umiejętności zawodowe, b). wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6/4. 2. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca, wskazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polegał będzie na zasobach tych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy - w zakresie części od 1 do 4. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 1). Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, 2). Oferta winna zawierać oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale V ust.1 pkt 1). wypełnione dla każdego partnera oddzielnie, a pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 3). Spółka cywilna jest traktowana jako Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 4. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których w art. 24 ust. 1 ustawy każdy z Wykonawców złoży z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1). Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ - w zakresie części od 1 do 4 2). Aktualny odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ - w zakresie części od 1 do 4 3). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku gdy w miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejscu zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejscu zamieszkania. Termin ważności dokumentów zawierających oświadczenie stosuje się jak wyżej.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zsm.resman.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Mechanicznych; 35-078 Rzeszów, ul. Hetmańska 45A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2010 godzina 12:00, miejsce: Zespół Szkół Mechanicznych w Rzeszowie, ul Hetmańska 45A, sekretariat - pokój nr 2..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie w ramach projektu nr WND-POKL.09.02.00-18-049/09 pt. Szkoła wysokich lotów - kurs szybowcowy dla młodzieży Zespołu Szkół Mechanicznych w Rzeszowie, realizowanym przez Gminę Miasto Rzeszów/Zespół Szkół Mechanicznych, w okresie od 1 maja 2010 r. do 30 września 2012 r., współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.