Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-23
Ruda Śląska: Utrzymanie i zarządzanie cmentarzami komunalnymi w Rudzie Śląskiej
Numer ogłoszenia: 16022 - 2008; data zamieszczenia: 23.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ruda Śląska, Plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2486281 do 9, w. 1291, fax 032 248 7348.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie i zarządzanie cmentarzami komunalnymi w Rudzie Śląskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie i zarządzanie cmentarzami komunalnymi w Rudzie Śląskiej ( cztery zadania - cztery cmentarze ).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.71.11.10 - Usługi utrzymania cmentarzy Kod CPV wg słownika 2008: 98.37.11.11 - Usługi utrzymania cmentarzy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: zadanie nr I 500,00 zł zadanie nr II 1100,00 zł zadanie nr III 3500,00 zł zadanie nr IV 2200,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca musi wykazać, że w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania( a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie ) wykonał usługę polegającą na utrzymywaniu i zarządzaniu cmentarzami: zadanie nr I pow. cmentarza min. 2,0 ha i kwota 15.000,00 zł brutto zadanie nr II pow. cementarza min. 3,0 ha i kwota 30.000,00 zł brutto zadanie nr III pow. cmentarza min. 5,5 ha i kwota 100.000,00 zł brutto zadanie nr III pow. cmentarza min. 2,0 ha i kwota 60.000,00 zł brutto Przy składaniu ofert na więcej niż dwa zadania pow. 8,5 ha i kwota 130.000 zl brutto. Wykaz osó niezbędnych do wykonania zamówienia: zadanie nr I : pracownicy posiadający przygotowanie zawodowe w zakresie robót na terenach zieleni parkowej ( szkoła zawod., średnia, wyższa, ogrodnicza lub rolnicza ) - 1 , pracownicy posiadający kurs pilarza - 1, pracownicy posiadający licencję zarządcy nieruchomości - 1, pracownicy do wykonywania prac fizycznych - 2, zadanie nr II :pracownicy posiadający przygotowanie zawodowe w zakresie robót na terenach zieleni parkowej ( szkoła zawod., średnia, wyższa, ogrodnicza lub rolnicza ) -1, pracownicy posiadający kurs pilarza - 1, pracownicy posiadający licencję zarządcy nieruchomości - 1, pracownicy do wykonywania prac fizycznych - 2, zadanie nr III pracownicy posiadający przygotowanie zawodowe w zakresie robót na terenach zieleni prakowej ( szkoła zawod., średnia, wyższa, ogrodnicza lub rolnicza ) -1, pracownicy posiadający kurs pilarza - 1, pracownicy posiadający licencję zarządcy nieruchomości - 1, pracownicy do wykonywania prac fizycznych - 4, zadanie nr IV pracownicy posiadający przygotowanie zawodowe w zakresie robót na terenach zieleni prakowej ( szkoła zawod., średnia, wyższa, ogrodnicza lub rolnicza ) -1, pracownicy posiadający licencję zarządcy nieruchomości - 1, pracownicy do wykonywania prac fizycznych - 2. Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedno zadanie musi dysponować łaczną liczbą pracowników dla poszczególnych zadań z tym, że przynajmniej jedna osoba musi posiadajać przgotowanie zawodowe w zakresie robót na terenach zieleni prakowej i jedna osoba musi posiadać licencję zarządcy nieruchomości. Wykaz niezbędnego sprzętu: zadanie nr I :szkotka mechaniczna 1 szt., kosiarka spalinowa - 2 szt., samochód ciężarowy przystosowany do wywozu odpadów lub ciągnik z przyczepą dłużycową - 1 szt., urządzenie ssąco/zbierające - 1 szt., młot wyburzeniowy z agregatem lub koparko-ładowarka 1 szt., piła spalinowa - 2 szt. Zadanie nr II: szczotka mechaniczna - 1 szt., kosiarka spalinowa - 2 szt., samochód ciężarowy przystosowany do wywozu odpadów lub ciągnik z przyczepą dłużycową - 1 szt., urządzenie ssąco/zbierające - 1 szt., młot wyburzeniowy z agregatem lub koparko-ładowarka 1 szt., piła spalinowa - 2 szt. Zadanie nr III :szczotka mechaniczna - 1 szt., kosiarka spalinowa - 2 szt., samochód ciężarowy przystosowany do wywozu odpadów lub ciągnik z przyczepą dłużycową - 1 szt., urządzenie ssąco/zbierające - 1 szt., młot wyburzeniowy z agregatem lub koparko-ładowarka 1 szt., piła spalinowa - 2 szt. Zadanie nr IV: szczotka mechaniczna - 1 szt., kosiarka spalinowa - 2 szt., samochód ciężarowy przystosowany do wywozu odpadów lub ciągnik z przyczepą dłużycową - 1 szt., urządzenie ssąco/zbierające - 1 szt., młot wyburzeniowy z agregatem lub koparko-ładowarka 1 szt. Wykonawca, który złoży ofertę na więcej niż jedno zadanie: musi dysponować ilością sprzętu odpowiadającą sumie poszczególnych jednostek sprzętu z tym,że; musi posiadać 2 szt. urządzeń ssąco/ zbierających oraz koparko- ładowarkę. Wykonawca musi zapewnić całodobowy kontakt z zamawiającym. Musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Nie może podlegać wykluczeniu z postepowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Oświadczenie w trybie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp, Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wykaz wykonanych/wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wsczęcia postepowania odpowiadających swoim rodzajem i warością usługom stanowiącym przedmiot zamowienia ( podaniem ich wartości,przedmiotu, datwykonania i odbiorców), referencje, wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wyk. zamówienia wraz z inormacjami na temat ich kwalifikacji, doświadczenia i wykształcenia, zakresu wykonywanych przez nich czynności, wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, oświadczenie o całodobowej dyspozycji.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudaslaska.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ruda Śląska pl. Jana Pawła II 6 pok. 129.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2008 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta Ruda Śląska pl. Jana Pawła II 6 pok. 129.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 05.03.2008.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Utrzymanie i zarządzanie cmentarzem komunalnym wraz z budynkiem, ogrodzeniem i innymi urządzeniami położonymi w Rudzie Śląskiej przy ul. 1-go Maja w dzielnicy Halemba.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i bieżące utrzymanie, zarządzanie cmentarzem, roboty remontowo - naprawcze. pow. cmentarza 2,26 ha.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.71.11.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Utrzymanie i zarządzanie cmentarzem komunalnym wraz z budynkiem, ogrodzeniem i innymi urządzeniami położonymi w Rudzie Śląskiej - Orzegowie, przy ul. Kard. Hlonda oraz przy ul. Huloka.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: konserwacja i bieżące utrzymanie, zarządzanie cmentarzem, roboty remontowo- naprawcze pow. cmentarza - 2,73 ha..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.71.11.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Utrzymanie i zarządzanie 2 cmentarzami komunalnymi wraz z budynkiem, ogrodzeniem i innymi urządzeniami polożonymi w Rudzie Śląskiej - Nowy Bytom przy ul. Chorzowskiej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacaja i bieżące utrzymanie, zarządzanie cmentarzami, roboty remontowo- naprawcze. pow. cmentarza 4,43 ha.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.71.11.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Utrzymanie i zarządzanie cmentarzem komunalnym wraz z budynkiem, ogrodzeniem i innymi urządzeniami położonymi w Rudzie Śląskiej, przy ul. Porebskiej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i bieżace utrzymanie zarządzanie cmentarzem, roboty remontoow - naprawcze. pow. cmentarza 2,24 ha.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.71.11.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- "Murki kultowe - jak nowe. Modernizacja małej architektury znajdującej się przy alei pieszo - rowerowej w Bykowinie i w jej otoczeniu"
- Usługa pralnicza dla Domu Pomocy Społecznej "SENIOR" w Rudzie Śląskiej w drugim półroczu 2024 r.
- Aktualizacja dokumentacji projektowej wraz z prowadzeniem nadzoru autorskiego przy realizacji zadania pn. "Drogi dojazdowe do zbytych nieruchomości mieszkalnych" (3 części).
- Eksperymentalny plac zabaw z interaktywnymi stanowiskami na terenie Szkoły Podstawowej nr 21 ul. Tunkla 125 w Rudzie Śląskiej
- Świadczenie usług medycznych w Izbie Wytrzeźwień w Rudzie Śląskiej
- Zakup i dostawa dwumonitorowych zestawów komputerowych
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.