eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont części budynku CMKP przy ul. Marymonckiej 99/103 w Warszawie.



Ogłoszenie z dnia 2007-09-07

Warszawa: Remont części budynku CMKP przy ul. Marymonckiej 99/103 w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 160146 - 2007; data zamieszczenia: 07.09.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 129989 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego, ul. Marymoncka, 01-813 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5693700, fax 022 5693712.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont części budynku CMKP przy ul. Marymonckiej 99/103 w Warszawie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest remont pomieszczeń laboratoryjnych i biurowych w budynku CMKP przy ul. Marymonckiej 99/103 w Warszawie. Zakres prac obejmuje: a) Remont i modernizację pomieszczeń laboratoryjnych i chłodni, o pow. ponad 100 m2, na II piętrze segmentu oznaczonego w dokumentacji literą B. b) Remont i modernizację pomieszczeń laboratoryjnych, o pow. ponad 100 m2, na III piętrze segmentu oznaczonego w dokumentacji literą B. c) Remont i adaptację istniejącego archiwum na salę wykładową, o pow. ok. 100 m2 na niskim parterze segmentu oznaczonego w dokumentacji literą B. d) Remont i adaptację istniejącego pomieszczenia piwnicy na archiwum, o pow. ok. 70 m2 w piwnicy segmentu oznaczonego w dokumentacji literą A. Remont obejmować będzie następujące branże i czynności: a) architektoniczną: - remont, budowa i przebudowa części ścian wewnętrznych - remont stropów w pomieszczeniach i klatkach schodowych - wymiana stolarki wewnętrznej drzwiowej - zabudowa świetlików nad drzwiami wewnętrznymi - demontaż istniejących i budowa nowych stropów podwieszanych w korytarzach - wymiana drzwi do szachtów instalacyjnych - wymiana wykładzin podłogowych - wymiana wewnętrznych parapetów podokiennych b) sanitarną: - wymiana istniejących stalowych rur instalacyjnych z.w i c.w. wraz z całkowitymi pionami - wymiana armatury - wymiana kanalizacji sanitarnej wraz z całkowitymi pionami c) elektryczną: - montaż w korytarzach koryt metalowych - wykonanie obwodów oświetleniowych - wykonanie obwodów gniazd ogólnego stosowania - wykonanie wydzielonych obwodów zasilania komputerów - wymiana rozdzielni elektrycznych piętrowych - wymiana opraw oświetleniowych - wymiana osprzętu elektrycznego - technologia laboratoriów - wymiana WLZ d) teletechniczną i telekomunikacyjną - wymiana i budowa instalacji telefonicznej - montaż przełącznic na piętrach - wykonanie rurarzu dla instalacji wykrywania i sygnalizacji pożaru - wymiana i rozbudowa instalacji logicznej komputerowej na instalacje kat.6 e) wentylacyjnej - wymiana i budowa wentylacji mechanicznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik nr 6 do SIWZ. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) - co najmniej 3 lata. Wymagany okres gwarancji na regały archiwalne - na warunkach producenta, co najmniej 1 rok. Ponadto w ramach niniejszego zamówienia do zadań oraz czynności Wykonawcy należeć będzie w szczególności: a) Wykonanie prac określonych w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. b) Zabezpieczenie robót pod względem bhp oraz bezpieczeństwa osób trzecich. c) Zapewnienie ciągłości pracy w budynku CMKP poprzez wykonywanie robót w taki sposób aby: - parce powodujące nadmierny hałas po godzinach pracy Centrum lub w dni wolne od pracy dla pracowników CMKP, - brak dostawy energii elektrycznej dla budynku występował, co najwyżej w soboty i niedziele, w taki sposób, - brak ciepłej wody w budynku istniał, co najwyżej przez trzy dni i po uzgodnieniu terminu z zamawiającym. d) Wbudowywanie materiałów posiadających udokumentowane świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie lub certyfikaty. e) Spowodowanie dokonania odbioru wykonanych prac przez odpowiednie instancje w tym dostawcę medium grzewczego i zainstalowanie przez dostawców mediów systemów pomiarowych i sterujących dla dostarczanych przez nich mediów (w tym SPEC, STOEN, MPWiK), jeśli realizacja przedmiotu umowy wymaga demontażu tych systemów. f) Wywóz oraz w przypadkach wymaganych przepisami, utylizacja wszystkich zdemontowanych materiałów (z wyjątkiem wskazanych przez Zamawiającego materiałów do przekazania Zamawiającemu). g) Wykonywanie przedmiotu umowy z zachowaniem jak największej staranności, zasad rzetelnej wiedzy technicznej, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz zachowanie wymagań obowiązujących przepisów technicznych, a w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. nr 106 z 2000r., poz. 1126 z późn. zm.) i przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie, rozporządzenia MSWiA z dnia 16.02.2003r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. nr 121 poz. 1138), przepisów wykonawczych wydanych na podstawie art. 23715 kodeksu pracy. h) Wykonywanie obowiązków Gwaranta w okresie uzgodnionym w umowie. i) Ponoszenie wobec Zamawiającego pełnej odpowiedzialności za realizację przedmiotu umowy. j) Ponoszenie skutków prawnych oraz finansowych za istotne zmiany wprowadzone z własnej inicjatywy w trakcie realizacji inwestycji bez akceptacji Zamawiającego. Przedmiotowe zamówienie realizowane jest w częściach, z których każda stanowi odrębne postępowanie. Wartość realizowanej części zamówienia ustalona została na kwotę 1.290.000 PLN.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.31.11.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego Oryginalny kod CPV: 45.31.12.00 - Roboty w zakresie opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Oryginalny kod CPV: 45.31.57.00 - Instalowanie rozdzielni elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych Oryginalny kod CPV: 45.33.12.00 - Instalacja cieplna, wentylacyjna i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.33.20.00 - Kładzenie upustów hydraulicznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 2140000 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.09.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółdzielnia Rzemieślnicza Robót Budowlanych i Instalacyjnych CECHMISTRZ, ul. Ciołka 35/66, 01-445 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 948400.00
  • Oferta z najniższą ceną: 948400.00 / oferta z najwyższą ceną: 948400.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.