eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TykocinDostawa oleju napędowego i benzyny bezołowiowej do pojazdów i urządzeń będących w dyspozycji Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Tykocinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-15

Tykocin: Dostawa oleju napędowego i benzyny bezołowiowej do pojazdów i urządzeń będących w dyspozycji Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Tykocinie
Numer ogłoszenia: 160021 - 2008; data zamieszczenia: 15.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Tykocinie, ul. Browarna 2, 16-080 Tykocin, woj. podlaskie, tel. 085 7187711, fax 085 7187711.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju napędowego i benzyny bezołowiowej do pojazdów i urządzeń będących w dyspozycji Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Tykocinie.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw w niżej wymienionych szacunkowych ilościach dla potrzeb GZGKiM w Tykocinie : 1. Etylina Pb 95 - 250 litrów 2.Olej napędowy - 38 500 litrów Wspólny Słownik Zamówień CPV: 23.11.12.00-0 - benzyna bezołowiowa 23.12.11.00-2 olej napędowy Zakup paliwa odbywał się będzie sukcesywnie ( nawet codziennie) poprzez tankowanie pojazdów i urządzeń będących w dyspozycji Zamawiającego.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.11.12.00-0, 23.12.11.00-2.

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w postępowaniu dopuszczeni będą wyłącznie Wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę ze wszystkimi załącznikami wymienionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełniają wszystkie wymagane przez ustawę Prawo zamówień publicznych warunki tj.: Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp tj.: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Przedłożą koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem. Stacja paliw Wykonawcy znajduje się w granicach administracyjnych Gminy Tykocin, a w przypadku gdy wykonawca nie posiada stacji na terenie gminy Tykocin wówczas musi zapewnić sobie zdolności techniczne umożliwiające bezpośrednie zatankowanie( z tzw. dystrybutora objazdowego) samochodów Zamawiającego w granicach administracyjnych gminy Tykocin ( W przypadku gdy oferent posiada dwie lub więcej stacji paliw zlokalizowanych w granicach administracyjnych gminy Tykocin Zamawiający będzie korzystał ze stacji paliw położonej najbliżej siedziby Zamawiającego) Czas pracy stacji paliw Wykonawcy powinien być co najmniej w godzinach 7.00-17.00, w dni robocze . Wykonawca jest zobowiązany wystawić Zamawiającemu zbiorcze faktury VAT za zakupione paliwo dwa razy w miesiącu w okresie od 1 do 15 -tego i od 16- tego do ostatniego dnia miesiąca. Do faktury zbiorczej Wykonawca dołączy dokument Wz stwierdzający każdorazowe tankowanie. Dokument Wz musi zawierać następujące informacje: datę zakupu nr karty drogowej nazwisko i imię kierowcy oraz podpis ilość zakupionego paliwa wraz z dzienną jednostkową ceną sprzedaży i łączną wartością netto oraz brutto. (Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania transakcji bezgotówkowych przy użyciu kart paliwowych stosowanych przez danego oferenta, który spełni podstawowe wymogi rozliczeniowe stawiane przez Zamawiającego w takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany wystawić Zamawiającemu zbiorcze faktury VAT za zakupione paliwa dwa razy w miesiącu w okresie od 1 dnia do 15 i od 16 do ostatniego dnia miesiąca. Do faktury zbiorczej Wykonawca dołączy załącznik oraz raport elektroniczny. Załącznik do faktury powinien zawierać: numer karty flotowej, numer rejestracyjny pojazdu, ilość i rodzaj pobranego produktu, miejscowość - numer stacji w której odbyła się transakcja, cena jednostkowa, wartość netto, brutto i po upuście. Dodatkowo raport elektroniczny będzie zawierał dokładną datę transakcji) Dodatkowo Zamawiający będzie wymagał potwierdzenia tankowania na karcie drogowej, poprzez: wpisanie ilości zakupionego paliwa podpis osoby Wykonawcy pieczęci Wykonawcy potwierdzającej tankowanie. Jakość oferowanych paliw powinna odpowiadać warunkom Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 października 2005 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2005 r. Nr 216, poz. 1825 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2006 r. Nr 167 poz. 1185). Akceptują14 dniowy termin płatności . Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie oferty z załącznikami w wyznaczonym terminie oraz spełnienie warunków i innych wymogów określonych w niniejszej specyfikacji. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów, oświadczeń i zaświadczeń wymaganych postanowieniami specyfikacji, wg formuły -spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Składana oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich odpisy lub kserokopie: Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg załączonego wzoru (zał nr 1), Podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do oferty, Podpisane oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymogów w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do oferty, Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Projekt umowy, parafowany przez umocowanego przedstawiciela Wykonawcy - wg załączonego wzoru - załącznik nr 5 do oferty, Oświadczenie o terminie płatności i sposobie zapłaty tj. 14 dni w formie przelewu na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do oferty, Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem. Wszystkie dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Brak powyższych dokumentów, oświadczeń i zaświadczeń spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub odrzucenie oferty. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w dziale VI pkt 1 ppkt 1.4 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w dziale VI pkt 3 ppkt a, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy Prawo zamówień publicznych, potencjał ekonomiczny, techniczny, finansowy i kadrowy Wykonawców w sumie musi spełniać wymagane warunki, Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego, wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem, wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Jeżeli oferta Wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.tykocin.wrotapodlasia.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie zamawiającego tj. Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej w Tykocinie ul. Browarna 2, 16-080 Tykocin, na pisemny wniosek..

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2008 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Urządu Miejskiego w Tykocinie ul. Złota 2,16-080 Tykocin pok. nr 7 (sekretariat).

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.