eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsk Podlaski › Rozbudowa drogi wraz z przebudową mostu położonego w ciągu drogi powiatowej Nr 1654B w miejscowości Orla

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-06-30

Bielsk Podlaski: Rozbudowa drogi wraz z przebudową mostu położonego w ciągu drogi powiatowej Nr 1654B w miejscowości Orla
Numer ogłoszenia: 159852 - 2015; data zamieszczenia: 30.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 130252 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Sportowa 4, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel. 85 8332684, faks 85 8332685.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zarządzanie drogami powiatowymi.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa drogi wraz z przebudową mostu położonego w ciągu drogi powiatowej Nr 1654B w miejscowości Orla.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Stan istniejący Istniejąca droga i most znajdują się w ciągu drogi powiatowej Nr 1654B na odcinku prostoliniowym o przekroju ulicznym. Początek trasy przyjęto w km roboczym 0+000,0 przed mostem w osi istniejącej nawierzchni bitumicznej, a koniec trasy przyjęto w km roboczym 0+037,1 za mostem w osi istniejącej nawierzchni bitumicznej w kierunku do Orli. Dojazdy do mostu bitumiczne o przekroju ulicznym z chodnikiem usytuowanym po lewej stronie. Obiekt położony w terenie zabudowanym. Ruch pojazdów i pieszych jest mały. Jest to droga klasy technicznej Z. Istniejący most żelbetowy jednoprzęsłowy o ustroju nośnym żebrowym opartym na masywnych przyczółkach betonowych posadowionych w ściance szczelnej na palach drewnianych. Most jest długości całkowitej 16,30 m, szerokości przęsła 8,90. Światło poziome - 15 m, światło pionowe około 1,76 m. Most ma szerokość jezdni 6,0m i obustronne chodniki po 1,2m. Odwodnienie jezdni mostu odbywa się metodą powierzchniowego spływu wód opadowych przez wpusty usytuowane w konstrukcji obiektu na przyległy teren. Odwodnienie dojazdów poprzez wpusty drogowe, studnie i przykanaliki na umocnione powierzchnie w okolicy stożków mostu i dalej do naturalnych cieków. Skrzydła żelbetowe podwieszane do konstrukcji przyczółków długości ok. 3,9m, grubość skrzydeł 28 cm. Skrzydła wyposażone w kapinosy 12 cm stanowiące ciągłość z kapinosami na płycie pomostu. Balustrady mostu wykonane ze słupków żelbetowych z przeciągami z rur stalowych. 2. Rodzaj prac do wykonania na moście Wprowadzenie czasowej organizacji ruchu wg projektu opracowanego przez Wykonawcę i na jego koszt; Przebudowa i zabezpieczenie urządzeń telekomunikacyjnych kolidujących z projektowaną rozbudową mostu zgodnie z opracowanym już projektem; Rozbiórka wyposażenia, nawierzchni, skucie wsporników; Oczyszczenie powierzchni betonowych z luźnych elementów; Skucie istniejącej ścianki zaplecznej wraz ze skrzydełkami do poziomu ławy podłożyskowej; Skucie ławy podłożyskowej pomiędzy dźwigarami na około 5 cm; Wykonanie rozbiórek i odbudowy studni wraz z przykanalikami; Na wszystkich powierzchniach wkleić pręty fi 10 o dł. 12 cm w siatce 20x20 cm; Wykonanie zbrojenia na ławie podłożyskowej i w miejscu projektowanych płaszczy z prętów fi 12 w siatce 15x15cm; Wykonanie dodatkowego zbrojenia dźwigarów a następnie warstwy torkretu na dźwigarach od spodu płyty, wykonanie nowej części przyczółków; Wykonanie nadbetonu płyty pomostu, Wykonanie płyt przejściowych i zasypek; Wykonanie kap chodnikowych, izolacji, nawierzchni; Montaż elementów bezpieczeństwa, Roboty wykończeniowe. 3. Rodzaj prac do wykonania na drodze Droga o przekroju ulicznym z jezdnią bitumiczną o szerokości 6 m, przy moście nawiązać się do szerokości jezdni w stanie istniejącym - ok. 6m. Po lewej stronie drogi wykonać chodnik z dowiązaniem do istniejącego chodnika. Po stronie lewej wykonać krawężnik o długości 8,5 m przed mostem i długości 7,75m za mostem. Po stronie prawej 8,50m przed mostem i 9,15m za mostem. Konstrukcja nawierzchni - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S 50/70 wg WT-2 z2010r. grub. 5cm; podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego AC 16P 50/70 wg WT-2 z 2010 r. grubości 7 cm; podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości 20 cm. Odbudowa odwodnienia (wpusty i przykanaliki). 4. Wykonawstwo i odbiory. Projekt wykonawczy zakłada całkowite zamknięcie mostu. Obiekt położony jest w terenie zabudowanym i w związku z tym Zamawiający wymaga, aby Wykonawca opracowując projekt organizacji ruchu na czas budowy przewidział możliwość ruchu pieszego bez żadnych przerw. Powstające odpady przy robotach rozbiórkowych Wykonawca zagospodaruje zgodnie z ustawą o odpadach, a zdjęty humus odwiezie w miejsce wskazane przez Wójta Gminy Orla. Szczegóły dotyczące wykonania robót zawarto w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych oraz dokumentacji projektowej. Pomiary i badania niezbędne do przeprowadzenia odbioru robót zgodnie z wymogami SST. Jedynie dla elementów betonowych wymagających badania mrozoodporności betonu, które jest czasochłonne, brak tego badania nie jest przeszkodą do przeprowadzenia czynności odbiorowych, w sytuacji gdy wszystkie inne badania świadczą o właściwej jakości tego elementu. Do chwili uzupełnienia dokumentów odbiorowych o właściwy wynik mrozoodporności należy wstrzymać zapłatę 50% wartości elementu. Gdyby jednak nie uzyskano odpowiedniej mrozoodporności postępować zgodnie z SST w zakresie potrąceń za wady. Wykaz załączników do opisu przedmiotu zamówienia: Kosztorys ofertowy - załącznik Nr 2 Przedmiar robót - załącznik Nr 3 Szczegółowe specyfikacje techniczne - załącznik Nr 4 Projekt wykonawczy - załącznik Nr 12 Projekt wykonawczy-telekomunikacja - załącznik Nr 13 Stała organizacja ruchu - załącznik Nr 14.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.22.11.11 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hydrobud Kielczyk Sp.j., ul. Kombatantów 4, 15-102 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 975809,76 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 853373,74

  • Oferta z najniższą ceną: 853373,74 / Oferta z najwyższą ceną: 955860,55

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.