eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłomnikiProwadzenie zajęć dodatkowych w szkołach podstawowych na terenie Gminy Słomniki w ramach projektu Indywidualizacja nauczania i wychowania w szkołach, dla których organem prowadzącym jest Gmina Słomniki z podziałem na zadania .

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-22

Słomniki: Prowadzenie zajęć dodatkowych w szkołach podstawowych na terenie Gminy Słomniki w ramach projektu Indywidualizacja nauczania i wychowania w szkołach, dla których organem prowadzącym jest Gmina Słomniki z podziałem na zadania .
Numer ogłoszenia: 159636 - 2013; data zamieszczenia: 22.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Słomnikach , ul. Kościuszki 64, 32-090 Słomniki, woj. małopolskie, tel. 0-12 388 11 02, faks 0-12 388 21 02.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slomniki.pl/www
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie zajęć dodatkowych w szkołach podstawowych na terenie Gminy Słomniki w ramach projektu Indywidualizacja nauczania i wychowania w szkołach, dla których organem prowadzącym jest Gmina Słomniki z podziałem na zadania ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług związanych z prowadzeniem zajęć dodatkowych w szkołach podstawowych na terenie Gminy Słomniki w ramach projektu Indywidualizacja nauczania i wychowania w szkołach, dla których organem prowadzącym jest Gmina Słomniki z podziałem na zadania. 1.Zamówienie realizowane jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój kompetencji i wykształcenia w regionach, Działanie 9.1 - Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 - Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. nr umowy POKL.09.01.02-12-087 11 2.Zajęcia będą prowadzone w grupach maksymalnie 8-mio osobowych. W grupach będą uczestniczyć uczniowie z jednej dwóch lub trzech klas. 3.Zajęcia odbywać się będą w dniach: poniedziałek - soboty w godzinach 8.00-17.00 na terenie szkół podstawowych. Prowadzący zajęcia musi być dyspozycyjny i w pełni dostosować czas zajęć do podziału godzin uczniów z danej szkoły według harmonogramu opracowanego przez Koordynatora Gminnego wynikającego m.in. z organizacji przewozu uczniów do miejsc zamieszkania (dostosowany do możliwości, jakie będą posiadać uczniowie oraz warunków organizacyjnych szkoły zapewniający bezpieczny pobyt dzieci na jego terenie i ograniczający do niezbędnego minimum czas oczekiwania na zajęcia projektowe, ze względu na brak możliwości organizacji dodatkowej opieki). 4Prowadzenie zajęć dodatkowych w Szkole Podstawowej w Kacicach z podziałem na zadania: Zadanie 1 Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych dla 1 grupy w Szkole Podstawowej w Kacicach -30 godz. zajęć -od podpisania umowy do 28.06.2013r. -Czas trwania jednej godz. zajęć 45 minut Zadanie 2 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych dla 4 grupy w Szkole Podstawowej w Zespole Szkół im. Tadeusza Kościuszki w Niedźwiedziu -30 godz. zajęć- od podpisania umowy do 28.06.2013r.- Czas trwania jednej godz. zajęć 45 minut Zadanie 3 Prowadzenie zajęć rozwijających czytanie i pisanie dla 1 grupy w Szkole Podstawowej im. Św. Jadwigi Królowej w Prandocinie - 30 godz. zajęć- od podpisania umowy do 28.06.2013r.- Czas trwania jednej godz. zajęć 45 minut Zadanie 4 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania artystyczne dla 1 grupy w Szkole Podstawowej w Zespole Szkół im. Jana Pawła II w Smrokowie - 30 godz. zajęć- od podpisania umowy do 28.06.2013r.- Czas trwania jednej godz. zajęć 45 minut Zadanie 5 Prowadzenie zajęć wyrównawczych doskonalących umiejętność czytania ze zrozumieniem dla 1 grupy w Szkole Podstawowej w Zespole Szkół im. Stanisława Wyspiańskiego w Waganowicach - 15 godz. zajęć- od podpisania umowy do 28.06.2013r.- Czas trwania jednej godz. zajęć 45 minut Zadanie 6 Prowadzenie zajęć wyrównawczych doskonalących umiejętność czytania ze zrozumieniem dla 1 grupy w Szkole Podstawowej w Zespole Szkół im. Stanisława Wyspiańskiego w Waganowicach- 15 godz. zajęć- od podpisania umowy do 28.06.2013r.- Czas trwania jednej godz. zajęć 45 minut 5.Wykonawca zobowiązuje się do 1.Prowadzenia zająć dodatkowych w poszczególnych szkołach biorących udział w projekcie. 2.Umieszczania obowiązujących logotypów oraz informacji o projekcie w ramach którego organizowane są zajęcia- na dokumentach dotyczących realizacji przedmiotu zamówienia. 3.Przygotowania planu zajęć podlegającego zatwierdzeniu przez Koordynatora Gminnego (do 7 dni od dnia podpisania umowy), który winien zawierać cele, zakres treści z rozbiciem na poszczególne jednostki lekcyjne ilościowo odpowiadające specyfikacji w danym rodzaju zajęć oraz rezultaty, jakie będą osiągnięte w trakcie realizacji. Plan powinien odpowiadać założeniom projektowym wskazanym w specyfikacji oraz odpowiadać na potrzeby uczniów zrekrutowanych do określonych zajęć, na które została złożona oferta. 4.Przeprowadzenia zajęć pozalekcyjnych w liczbie określonej w SIWZ z częstotliwością dwóch trzech godzin tygodniowo, w szczególnych przypadkach po uzgodnieniu z Koordynatorem częstotliwość może być zmieniona (z dołożeniem wszelkich starań w celu osiągnięcia określonych rezultatów zapisanych w planie zajęć) 5.Prowadzenia dokumentacji merytorycznej, między innymi dzienników zajęć, kart opisujących postępy uczniów, testów kompetencyjnych oraz na prośbę Koordynatora Gminnego projektu złożenie przedmiotowej dokumentacji w biurze projektowym w określonym terminie, 6.Dostarczenie comiesięcznych kart czasu pracy, zgodnych z zapisami dzienników (nie później niż do 3 dni roboczych po upływie miesiąca), 7.Ustalenie Harmonogramu zajęć w porozumieniu z Koordynatorem podlegającego ocenie i zatwierdzeniu przez Koordynatora (w przypadku wprowadzenia jakichkolwiek zmian w Harmonogramie niezwłoczne poinformowanie Koordynatora o zaistniałej zmianie); 8.Współpraca przy promocji i monitoringu projektu, 9.Inne czynności zlecone przez Koordynatora projekty związane ściśle z prowadzeniem zajęć, a wynikłe w trakcie realizacji projektu. 10.Wykonawca zobowiązuje się do przechowywania dokumentacji związanej z realizacją zamówienia zgodnie z wymogami ustawowymi w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz do informowania Zamawiającego o miejscu archiwizacji dokumentów związanych z realizacją zamówienia. 11.W przypadku zmiany adresu archiwizacji dokumentów oraz w przypadku zawieszenia lub zaprzestania przez Wykonawcę działalności. Wykonawca zobowiązuje się poinformować o miejscu archiwizacji dokumentów związanych z realizacją zamówienia. 12.Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 13.Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 14.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne- z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne- z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontroli jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami w tym: ( załącznik 6 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontroli jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami w tym: ( załącznik 6 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne- z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian do umowy w szczególności zmiany treści i warunków umowy mogą nastąpić w przypadku: a)Zmiany personelu odpowiedzialnego za wykonanie zamówienia zarówno po stronie Wykonawcy jak i Zamawiającego. b)Zmiany ilości przewidzianych zajęć w zależności od potrzeb szkolnych. c)Zawieszenia przez Zamawiającego wykonywania zamówienia, d)Siły wyższej - za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia; e)Rezygnacji z części zamówienia przez Zamawiającego. Każdorazowo wniosek o zmianę umowy składany przez Wykonawcę Zamawiającego musi wpłynąć do Zamawiającego Wykonawcy w formie pisemnej przed planowanym wprowadzeniem zmian. We wniosku o zmianę warunków umowy należy podać czego zmiana dotyczy, dlaczego jest konieczna oraz proponowany termin wprowadzenia zmiany, Zmiany do umowy muszą być wprowadzane aneksem w formie pisemnej po wcześniejszym zaakceptowaniu przez Zamawiającego/Wykonawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slomniki.pl/www
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Ekonomiczno Administracyjny Szkół w Słomnikach Ulica Kościuszki 64 Kod 32-090 Słomniki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.05.2013 godzina 11:00, miejsce: Zespół Ekonomiczno Administracyjny Szkół w Słomnikach Ulica Kościuszki 64 Kod 32-090 Słomniki dziennik podawczy Urzędu Miejskiego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Zamówienie realizowane jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój kompetencji i wykształcenia w regionach, Działanie 9.1 - Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 - Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. nr umowy POKL.09.01.02-12-087 11.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych dla 1 grupy w Szkole Podstawowej w Kacicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych dla 1 grupy w Szkole Podstawowej w Kacicach - Liczba godzin 30 godz. zajęć - Okres prowadzenia zajęć od podpisania umowy do 28.06.2013r. - Czas trwania jednej godz. zajęć 45 minut..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych dla 4 grupy w Szkole Podstawowej w Zespole Szkół im. Tadeusza Kościuszki w Niedźwiedziu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych dla 4 grupy w Szkole Podstawowej w Zespole Szkół im. Tadeusza Kościuszki w Niedźwiedziu - Liczba godzin 30 godz. zajęć- Okres prowadzenia zajęć od podpisania umowy do 28.06.2013r.- Czas trwania jednej godz. zajęć 45 minut.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 Prowadzenie zajęć rozwijających czytanie i pisanie dla 1 grupy w Szkole Podstawowej im. Św. Jadwigi Królowej w Prandocinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 3 Prowadzenie zajęć rozwijających czytanie i pisanie dla 1 grupy w Szkole Podstawowej im. Św. Jadwigi Królowej w Prandocinie - Liczba godzin 30 godz. zajęć- Okres prowadzenia zajęć od podpisania umowy do 28.06.2013r.- Czas trwania jednej godz. zajęć 45 minut.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania artystyczne dla 1 grupy w Szkole Podstawowej w Zespole Szkół im. Jana Pawła II w Smrokowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 4 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania artystyczne dla 1 grupy w Szkole Podstawowej w Zespole Szkół im. Jana Pawła II w Smrokowie - Liczba godzin 30 godz. zajęć- Okres prowadzenia zajęć od podpisania umowy do 28.06.2013r.- Czas trwania jednej godz. zajęć 45 minut.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5 Prowadzenie zajęć wyrównawczych doskonalących umiejętność czytania ze zrozumieniem dla 1 grupy w Szkole Podstawowej w Zespole Szkół im. Stanisława Wyspiańskiego w Waganowicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 5 Prowadzenie zajęć wyrównawczych doskonalących umiejętność czytania ze zrozumieniem dla 1 grupy w Szkole Podstawowej w Zespole Szkół im. Stanisława Wyspiańskiego w Waganowicach - Liczba godzin 15 godz. zajęć- Okres prowadzenia zajęć od podpisania umowy do 28.06.2013r.- Czas trwania jednej godz. zajęć 45 minut.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6 Prowadzenie zajęć wyrównawczych doskonalących umiejętność czytania ze zrozumieniem dla 1 grupy w Szkole Podstawowej w Zespole Szkół im. Stanisława Wyspiańskiego w Waganowicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 6 Prowadzenie zajęć wyrównawczych doskonalących umiejętność czytania ze zrozumieniem dla 1 grupy w Szkole Podstawowej w Zespole Szkół im. Stanisława Wyspiańskiego w Waganowicach- Liczba godzin 15 godz. zajęć- Okres prowadzenia zajęć od podpisania umowy do 28.06.2013r.- Czas trwania jednej godz. zajęć 45 minut.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.