Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-22
Słomniki: Prowadzenie zajęć dodatkowych w szkołach podstawowych na terenie Gminy Słomniki w ramach projektu Indywidualizacja nauczania i wychowania w szkołach, dla których organem prowadzącym jest Gmina Słomniki z podziałem na zadania .
Numer ogłoszenia: 159636 - 2013; data zamieszczenia: 22.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Słomnikach , ul. Kościuszki 64, 32-090 Słomniki, woj. małopolskie, tel. 0-12 388 11 02, faks 0-12 388 21 02.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.slomniki.pl/www
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie zajęć dodatkowych w szkołach podstawowych na terenie Gminy Słomniki w ramach projektu Indywidualizacja nauczania i wychowania w szkołach, dla których organem prowadzącym jest Gmina Słomniki z podziałem na zadania ..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług związanych z prowadzeniem zajęć dodatkowych w szkołach podstawowych na terenie Gminy Słomniki w ramach projektu Indywidualizacja nauczania i wychowania w szkołach, dla których organem prowadzącym jest Gmina Słomniki z podziałem na zadania. 1.Zamówienie realizowane jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój kompetencji i wykształcenia w regionach, Działanie 9.1 - Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 - Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. nr umowy POKL.09.01.02-12-087 11 2.Zajęcia będą prowadzone w grupach maksymalnie 8-mio osobowych. W grupach będą uczestniczyć uczniowie z jednej dwóch lub trzech klas. 3.Zajęcia odbywać się będą w dniach: poniedziałek - soboty w godzinach 8.00-17.00 na terenie szkół podstawowych. Prowadzący zajęcia musi być dyspozycyjny i w pełni dostosować czas zajęć do podziału godzin uczniów z danej szkoły według harmonogramu opracowanego przez Koordynatora Gminnego wynikającego m.in. z organizacji przewozu uczniów do miejsc zamieszkania (dostosowany do możliwości, jakie będą posiadać uczniowie oraz warunków organizacyjnych szkoły zapewniający bezpieczny pobyt dzieci na jego terenie i ograniczający do niezbędnego minimum czas oczekiwania na zajęcia projektowe, ze względu na brak możliwości organizacji dodatkowej opieki). 4Prowadzenie zajęć dodatkowych w Szkole Podstawowej w Kacicach z podziałem na zadania: Zadanie 1 Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych dla 1 grupy w Szkole Podstawowej w Kacicach -30 godz. zajęć -od podpisania umowy do 28.06.2013r. -Czas trwania jednej godz. zajęć 45 minut Zadanie 2 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych dla 4 grupy w Szkole Podstawowej w Zespole Szkół im. Tadeusza Kościuszki w Niedźwiedziu -30 godz. zajęć- od podpisania umowy do 28.06.2013r.- Czas trwania jednej godz. zajęć 45 minut Zadanie 3 Prowadzenie zajęć rozwijających czytanie i pisanie dla 1 grupy w Szkole Podstawowej im. Św. Jadwigi Królowej w Prandocinie - 30 godz. zajęć- od podpisania umowy do 28.06.2013r.- Czas trwania jednej godz. zajęć 45 minut Zadanie 4 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania artystyczne dla 1 grupy w Szkole Podstawowej w Zespole Szkół im. Jana Pawła II w Smrokowie - 30 godz. zajęć- od podpisania umowy do 28.06.2013r.- Czas trwania jednej godz. zajęć 45 minut Zadanie 5 Prowadzenie zajęć wyrównawczych doskonalących umiejętność czytania ze zrozumieniem dla 1 grupy w Szkole Podstawowej w Zespole Szkół im. Stanisława Wyspiańskiego w Waganowicach - 15 godz. zajęć- od podpisania umowy do 28.06.2013r.- Czas trwania jednej godz. zajęć 45 minut Zadanie 6 Prowadzenie zajęć wyrównawczych doskonalących umiejętność czytania ze zrozumieniem dla 1 grupy w Szkole Podstawowej w Zespole Szkół im. Stanisława Wyspiańskiego w Waganowicach- 15 godz. zajęć- od podpisania umowy do 28.06.2013r.- Czas trwania jednej godz. zajęć 45 minut 5.Wykonawca zobowiązuje się do 1.Prowadzenia zająć dodatkowych w poszczególnych szkołach biorących udział w projekcie. 2.Umieszczania obowiązujących logotypów oraz informacji o projekcie w ramach którego organizowane są zajęcia- na dokumentach dotyczących realizacji przedmiotu zamówienia. 3.Przygotowania planu zajęć podlegającego zatwierdzeniu przez Koordynatora Gminnego (do 7 dni od dnia podpisania umowy), który winien zawierać cele, zakres treści z rozbiciem na poszczególne jednostki lekcyjne ilościowo odpowiadające specyfikacji w danym rodzaju zajęć oraz rezultaty, jakie będą osiągnięte w trakcie realizacji. Plan powinien odpowiadać założeniom projektowym wskazanym w specyfikacji oraz odpowiadać na potrzeby uczniów zrekrutowanych do określonych zajęć, na które została złożona oferta. 4.Przeprowadzenia zajęć pozalekcyjnych w liczbie określonej w SIWZ z częstotliwością dwóch trzech godzin tygodniowo, w szczególnych przypadkach po uzgodnieniu z Koordynatorem częstotliwość może być zmieniona (z dołożeniem wszelkich starań w celu osiągnięcia określonych rezultatów zapisanych w planie zajęć) 5.Prowadzenia dokumentacji merytorycznej, między innymi dzienników zajęć, kart opisujących postępy uczniów, testów kompetencyjnych oraz na prośbę Koordynatora Gminnego projektu złożenie przedmiotowej dokumentacji w biurze projektowym w określonym terminie, 6.Dostarczenie comiesięcznych kart czasu pracy, zgodnych z zapisami dzienników (nie później niż do 3 dni roboczych po upływie miesiąca), 7.Ustalenie Harmonogramu zajęć w porozumieniu z Koordynatorem podlegającego ocenie i zatwierdzeniu przez Koordynatora (w przypadku wprowadzenia jakichkolwiek zmian w Harmonogramie niezwłoczne poinformowanie Koordynatora o zaistniałej zmianie); 8.Współpraca przy promocji i monitoringu projektu, 9.Inne czynności zlecone przez Koordynatora projekty związane ściśle z prowadzeniem zajęć, a wynikłe w trakcie realizacji projektu. 10.Wykonawca zobowiązuje się do przechowywania dokumentacji związanej z realizacją zamówienia zgodnie z wymogami ustawowymi w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz do informowania Zamawiającego o miejscu archiwizacji dokumentów związanych z realizacją zamówienia. 11.W przypadku zmiany adresu archiwizacji dokumentów oraz w przypadku zawieszenia lub zaprzestania przez Wykonawcę działalności. Wykonawca zobowiązuje się poinformować o miejscu archiwizacji dokumentów związanych z realizacją zamówienia. 12.Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 13.Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 14.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne- z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne- z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontroli jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami w tym: ( załącznik 6 do SIWZ)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontroli jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami w tym: ( załącznik 6 do SIWZ)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne- z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian do umowy w szczególności zmiany treści i warunków umowy mogą nastąpić w przypadku: a)Zmiany personelu odpowiedzialnego za wykonanie zamówienia zarówno po stronie Wykonawcy jak i Zamawiającego. b)Zmiany ilości przewidzianych zajęć w zależności od potrzeb szkolnych. c)Zawieszenia przez Zamawiającego wykonywania zamówienia, d)Siły wyższej - za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia; e)Rezygnacji z części zamówienia przez Zamawiającego. Każdorazowo wniosek o zmianę umowy składany przez Wykonawcę Zamawiającego musi wpłynąć do Zamawiającego Wykonawcy w formie pisemnej przed planowanym wprowadzeniem zmian. We wniosku o zmianę warunków umowy należy podać czego zmiana dotyczy, dlaczego jest konieczna oraz proponowany termin wprowadzenia zmiany, Zmiany do umowy muszą być wprowadzane aneksem w formie pisemnej po wcześniejszym zaakceptowaniu przez Zamawiającego/Wykonawcę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slomniki.pl/www
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Ekonomiczno Administracyjny Szkół w Słomnikach
Ulica Kościuszki 64
Kod 32-090 Słomniki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.05.2013 godzina 11:00, miejsce: Zespół Ekonomiczno Administracyjny Szkół w Słomnikach Ulica Kościuszki 64 Kod 32-090 Słomniki dziennik podawczy Urzędu Miejskiego.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Zamówienie realizowane jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój kompetencji i wykształcenia w regionach, Działanie 9.1 - Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 - Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. nr umowy POKL.09.01.02-12-087 11.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych dla 1 grupy w Szkole Podstawowej w Kacicach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych dla 1 grupy w Szkole Podstawowej w Kacicach - Liczba godzin 30 godz. zajęć - Okres prowadzenia zajęć od podpisania umowy do 28.06.2013r. - Czas trwania jednej godz. zajęć 45 minut..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych dla 4 grupy w Szkole Podstawowej w Zespole Szkół im. Tadeusza Kościuszki w Niedźwiedziu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych dla 4 grupy w Szkole Podstawowej w Zespole Szkół im. Tadeusza Kościuszki w Niedźwiedziu - Liczba godzin 30 godz. zajęć- Okres prowadzenia zajęć od podpisania umowy do 28.06.2013r.- Czas trwania jednej godz. zajęć 45 minut.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 Prowadzenie zajęć rozwijających czytanie i pisanie dla 1 grupy w Szkole Podstawowej im. Św. Jadwigi Królowej w Prandocinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 3 Prowadzenie zajęć rozwijających czytanie i pisanie dla 1 grupy w Szkole Podstawowej im. Św. Jadwigi Królowej w Prandocinie - Liczba godzin 30 godz. zajęć- Okres prowadzenia zajęć od podpisania umowy do 28.06.2013r.- Czas trwania jednej godz. zajęć 45 minut.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania artystyczne dla 1 grupy w Szkole Podstawowej w Zespole Szkół im. Jana Pawła II w Smrokowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 4 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania artystyczne dla 1 grupy w Szkole Podstawowej w Zespole Szkół im. Jana Pawła II w Smrokowie - Liczba godzin 30 godz. zajęć- Okres prowadzenia zajęć od podpisania umowy do 28.06.2013r.- Czas trwania jednej godz. zajęć 45 minut.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5 Prowadzenie zajęć wyrównawczych doskonalących umiejętność czytania ze zrozumieniem dla 1 grupy w Szkole Podstawowej w Zespole Szkół im. Stanisława Wyspiańskiego w Waganowicach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 5 Prowadzenie zajęć wyrównawczych doskonalących umiejętność czytania ze zrozumieniem dla 1 grupy w Szkole Podstawowej w Zespole Szkół im. Stanisława Wyspiańskiego w Waganowicach - Liczba godzin 15 godz. zajęć- Okres prowadzenia zajęć od podpisania umowy do 28.06.2013r.- Czas trwania jednej godz. zajęć 45 minut.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6 Prowadzenie zajęć wyrównawczych doskonalących umiejętność czytania ze zrozumieniem dla 1 grupy w Szkole Podstawowej w Zespole Szkół im. Stanisława Wyspiańskiego w Waganowicach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 6 Prowadzenie zajęć wyrównawczych doskonalących umiejętność czytania ze zrozumieniem dla 1 grupy w Szkole Podstawowej w Zespole Szkół im. Stanisława Wyspiańskiego w Waganowicach- Liczba godzin 15 godz. zajęć- Okres prowadzenia zajęć od podpisania umowy do 28.06.2013r.- Czas trwania jednej godz. zajęć 45 minut.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.: "Droga do sukcesu"
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.:"Wykwalifikowany absolwent = znakomity pracownik"
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i w ramach realizacji projektu pn.: "Absolwent ZS nr 2 w Wieluniu - nowe umiejętności w transformacji"
- Cyberbezpieczna Gmina Kołbiel
- Świadczenie usług mobilnej pielęgniarki oraz organizacja i przeprowadzenie warsztatów wsparcia geriatrycznego dla podopiecznych CentrumUsługSpołecznychwŁomży z podziałem na poszczególne części zamówi
- Kompleksowa organizacja 7 wydarzeń finałowych konkursu dla pracodawców i młodzieży "Mistrzowie Pomorza Zachodniego"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





