Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-20
Gliwice: Modernizacja gospodarki cieplnej wraz z termomodernizacją budynków Instytutu Spawalnictwa.
Numer ogłoszenia: 159413 - 2010; data zamieszczenia: 20.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Spawalnictwa , ul. Bł. Czesława 16/18, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2310011 w. 293.
- Adres strony internetowej zamawiającego: is.gliwice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja gospodarki cieplnej wraz z termomodernizacją budynków Instytutu Spawalnictwa..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Termomodernizacja Budynku Administracji. Zadanie należy wykonać zgodnie ze specyfikacjami, przedmiarem i projektem technicznym; Termomodernizacja Budynku Warsztatów i Administracji. Zadanie należy wykonać zgodnie ze specyfikacjami, przedmiarem i projektem technicznym; Termomodernizacja Budynku Hal Technologicznych. Zadanie należy wykonać zgodnie ze specyfikacjami, przedmiarem i projektem technicznym; Termomodernizacja Budynku Laboratorium Nowych Technologii łącznie z Laboratorium Badań Metaloznawczych. Zadanie należy wykonać zgodnie ze specyfikacjami, przedmiarem i projektem technicznym; Termomodernizacja Budynku Garaży na 4 auta. Zadanie należy wykonać zgodnie ze specyfikacjami, przedmiarem i projektem technicznym; Termomodernizacja Budynku Szkolenia i Nadzoru Spawalniczego. Zadanie należy wykonać zgodnie ze specyfikacjami, przedmiarem i projektem technicznym; Termomodernizacja Budynku Laboratorium Metalografii. Zadanie należy wykonać zgodnie ze specyfikacjami, przedmiarem i projektem technicznym; Modernizacja gospodarki cieplnej Instytutu Spawalnictwa. Zadanie należy wykonać zgodnie ze specyfikacjami, przedmiarem i projektami technicznymi.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Roboty malarskie, posadzkarskie itp.; roboty malarskie, posadzkarskie itp.; roboty malarskie, posadzkarskie itp.; roboty malarskie, posadzkarskie itp.; roboty malarskie, posadzkarskie itp.; roboty malarskie, posadzkarskie itp.; roboty malarskie, posadzkarskie, stolarskie, itp.; roboty malarskie;
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.00.00-6, 45.33.11.00-7, 45.30.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zadanie nr 1 - 6 000.00 zł (słownie: sześć tysięcy 00/100) Zadanie nr 2 - 6 600.00 zł (słownie: sześć tysięcy sześćset 00/100) Zadanie nr 3 - 22 500.00 zł (słownie: dwadzieścia dwa tysiące pięćset 00/100) Zadanie nr 4 - 6 300.00 zł (słownie: sześć tysięcy trzysta 00/100) Zadanie nr 5 - 2 700.00 zł (słownie: dwa tysiące siedemset 00/100) Zadanie nr 6 - 9 000.00 zł (słownie: dziewięć tysięcy 00/100) Zadanie nr 7 - 5 100.00 zł (słownie: pięć tysięcy sto 00/100) Zadanie nr 8 - 22 200.00 zł (słownie: dwadzieścia dwa tysiące dwieście 00/100)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.gliwice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2010 godzina 08:00, miejsce: siedzibie Zamawiającego pokój nr 306.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1.3.1.1. Termomodernizacja Budynku Administracji..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termomodernizacja Budynku Administracji. Zadanie należy wykonać zgodnie ze specyfikacjami, przedmiarem i projektem technicznym Termomodernizacja Budynku Administracji. Zadanie należy wykonać zgodnie ze specyfikacjami, przedmiarem i projektem technicznym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 1.3.1.2. Termomodernizacja Budynku Warsztatów i Administracji..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termomodernizacja Budynku Warsztatów i Administracji. Zadanie należy wykonać zgodnie ze specyfikacjami, przedmiarem i projektem technicznym Termomodernizacja Budynku Warsztatów i Administracji. Zadanie należy wykonać zgodnie ze specyfikacjami, przedmiarem i projektem technicznym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 1.3.1.3. Termomodernizacja Budynku Hal Technologicznych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termomodernizacja Budynku Hal Technologicznych. Zadanie należy wykonać zgodnie ze specyfikacjami, przedmiarem i projektem technicznym Termomodernizacja Budynku Hal Technologicznych. Zadanie należy wykonać zgodnie ze specyfikacjami, przedmiarem i projektem technicznym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 1.3.1.4. Termomodernizacja Budynku Laboratorium Nowych Technologii łącznie z Laboratorium Badań Metaloznawczych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Technologii łącznie z Laboratorium Badań Metaloznawczych. Zadanie należy wykonać zgodnie ze specyfikacjami, przedmiarem i projektem technicznym Termomodernizacja Budynku Laboratorium Nowych Technologii łącznie z Laboratorium Badań Metaloznawczych. Zadanie należy wykonać zgodnie ze specyfikacjami, przedmiarem i projektem technicznym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: 1.3.1.5. Termomodernizacja Budynku Garaży na 4 auta..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termomodernizacja Budynku Garaży na 4 auta. Zadanie należy wykonać zgodnie ze specyfikacjami, przedmiarem i projektem technicznym Termomodernizacja Budynku Garaży na 4 auta. Zadanie należy wykonać zgodnie ze specyfikacjami, przedmiarem i projektem technicznym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: 1.3.1.6. Termomodernizacja Budynku Szkolenia i Nadzoru Spawalniczego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termomodernizacja Budynku Szkolenia i Nadzoru Spawalniczego. Zadanie należy wykonać zgodnie ze specyfikacjami, przedmiarem i projektem technicznym Termomodernizacja Budynku Szkolenia i Nadzoru Spawalniczego. Zadanie należy wykonać zgodnie ze specyfikacjami, przedmiarem i projektem technicznym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: 1.3.1.7. Termomodernizacja Budynku Laboratorium Metalografii..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termomodernizacja Budynku Laboratorium Metalografii. Zadanie należy wykonać zgodnie ze specyfikacjami, przedmiarem i projektem technicznym Termomodernizacja Budynku Laboratorium Metalografii. Zadanie należy wykonać zgodnie ze specyfikacjami, przedmiarem i projektem technicznym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: 1.3.1.8. Modernizacja gospodarki cieplnej Instytutu Spawalnictwa..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja gospodarki cieplnej Instytutu Spawalnictwa. Zadanie należy wykonać zgodnie ze specyfikacjami, przedmiarem i projektami technicznymi Modernizacja gospodarki cieplnej Instytutu Spawalnictwa. Zadanie należy wykonać zgodnie ze specyfikacjami, przedmiarem i projektami technicznymi.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Usługa praktycznego szkolenia lotniczego z wykorzystaniem szkoleniowego urządzenia symulacji lotu klasy FNPT II MCC w ramach szkolenia praktycznego do licencji pilota liniowego ATPL(A) (...)
- Modernizacja placu zabaw pomiędzy budynkami ul. Bema 20-28 a ul.Bema 30-38 w Gliwicach
- 2025 - (2) Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach
- Wykonanie ogrodzenia na terenie OW Czechowice w Gliwicach(1)
- Roboty modernizacyjne i remontowe w Zespole Szkolno Przedszkolny nr 6 w Gliwicach-zamówienie w częściach.
- 2025 - Kolonie letnie z programem profilaktycznym dla dzieci zagrożonych wykluczeniem społecznym (2)
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT BUDYNKU NA TERENIE DZIAŁKI NR 180/4 W MIEJSCOWOŚCI SŁABOSZEWO W RAMACH REALIZACJI ZADAŃ: a)Utworzenie żłobka gminnego b) Prace adaptacyjne w budynku c) Termomodernizacja budynku.
- Przebudowa istniejącej kotłowni w ramach budowy nowego źródła ciepła w Jabłonnie na terenie działki nr ew.4/5 obręb 0005 przy ul. Modlińskiej 105 w Jabłonnie, gm. Jabłonna
- Termomodernizacja - ocieplenie elewacji budynku Remizy OSP przy ul. Słonecznej 12 w Zachowicach
- Tworzenie mieszkania wspomaganego na terenie gminy Wierzbica
- Termomodernizacja i poprawa efektywności energetycznej budynków szkół Powiatu Hrubieszowskiego - etap I
- "Miejskie Przedszkole Nr 13 w Legnicy ul. Wielkiej Niedźwiedzicy 14 a - Budowa systemu ochrony przeciwpożarowej"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.