Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-14
Opoczno: Wykonanie termo-modernizacji budynku dydaktycznego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Drzewicy ul. Staszica 5
Numer ogłoszenia: 159306 - 2008; data zamieszczenia: 14.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Opoczyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Opoczno, ul. Kwiatowa 1a, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, tel. 044 7361500, fax 044 7361500.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.opocznopowiat.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie termo-modernizacji budynku dydaktycznego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Drzewicy ul. Staszica 5.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zamówienie o wartości poniżej 206 000 euro 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termo - modernizacji budynku dydaktycznego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Drzewicy, polegające na dociepleniu ścian zewnętrznych budynku styropianem grubości 16 cm metodą lekko - mokrą wraz z fakturą zewnętrzną z tynku akrylowego. 2. Zestawienie powierzchni zagospodarowania terenu: - powierzchnia zabudowy budynku dydaktycznego - 543,00 m2 - kubatura - 5.864,00 m3 - szerokość - 12,52 m - długość - 43,92 m - wysokość - 12,00 m 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do specyfikacji: Załącznik nr 6 - Projekt Budowlano - Wykonawczy Budynku Dydaktycznego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Drzewicy Załącznik nr 7 - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Załącznik nr 8 - Szczegółowa Specyfikacja Techniczna - Bezspoinowe systemy ocieplania ścian budynków Załącznik nr 9 - Szczegółowa Specyfikacja Techniczna - Instalacja odgromowa Załącznik nr 10 - Przedmiar Robót 4. Podwykonawstwo - Zamawiający nie dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.22 - 45.21.42.22 Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1 spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 1.2 zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 1 zadanie o zakresie, złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł. 1.3 mają do dyspozycji kierownika budowy w zakresie robót ogólnobudowlanych - wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie robót ogólnobudowlanych - minimalne doświadczenie jako kierownik robót 5 lat. Przez minimalne doświadczenie jako kierownik dla stanowisk, dla których wymagane są uprawnienia budowlane, rozumie się lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień budowlanych oraz lata przepracowane na odpowiednich stanowiskach kierowniczych (kierownika lub z-cy kierownika budowy/robót zgodnie z ustawą Prawo Budowlane). 2. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana zgodnie z formułą - spełnia, nie spełnia- wymagany warunek w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale VI specyfikacji. 3. Przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych o wykluczeniu Wykonawców z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 24 ustawy, stosuje się odpowiednio. 4. Zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4.1W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia każdy z nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy oraz musi spełniać warunki udziału, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy, a także muszą spełniać łącznie warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2-3 ustawy. 4.2 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenia zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w rozdziale V specyfikacji Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą nw. oświadczenie i dokumenty: 1.1 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg załącznika nr 2 do SIWZ 1.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3 Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, pod uwagę będą brane te dokumenty, w których zostaną określone rodzaj, wartość robót, rok realizacji, wg załącznika nr 3 do SIWZ. Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie roboty zostały wykonane należycie (min.1) warunek Rozdziału V SIWZ pkt. 1.2 1.4 Wykaz kadry proponowanej do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji, doświadczeń niezbędnych do wykonania zamówienia - wg załącznika nr 4 do SIWZ - warunek Rozdziału V SIWZ pkt. 1.3 2. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, każdy z tych wykonawców jest zobowiązany złożyć dokumenty wymienione w pkt.1.1, 1.2, 3. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 3.1.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1.2. powyżej składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 3.2. Dokument, o których mowa w punkcie 3.1. w podpunktach a, i b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o których punkcie 3.1., zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis punktu 3.2. stosuje się odpowiednio. 4. Wymagane dokumenty mogą mieć formę oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (na każdej stronie dokumentu kilkustronicowego). 4.1. Zamawiający będzie żądał przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła wątpliwości co do jej prawdziwości. 4.2. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.opocznopowiat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Opocznie 26 - 300 Opoczno ul. Kwiatowa 1a.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2008 godzina 12:30, miejsce: biuro podawcze w Starostwie Powiatowym w Opocznie za pośrednictwem poczty na adres Starostwo Powiatowe w Opocznie 26-300 Opoczno ul. Kwiatowa 1a.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OPOCZNA
- Poprawa systemu cyberbezpieczeństwa Gminy Opoczno - dostawa centralnego UPS oraz rozbudowa istniejącego
- Dostawa odczynników do wykonywania badań z zakresu patomorfologii, histopatologii oraz poradni K dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. E. Biernackiego w Opocznie
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012"przy ul. Kossaka w Opocznie
- Poprawa systemu cyberbezpieczeństwa Gminy Opoczno - rozbudowa istniejącego zespołu urządzeń zapewniających bezpieczeństwo informatyczne systemów Urzędu Miejskiego oraz dostawa nowych licencji.
- Remont drogi powiatowej nr 3118E na odcinku Dąbrowa - granica gminy Sławno
więcej: przetargi w Opocznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku (2)
- Przebudowa instalacji gazu celem podłączenia dwóch gazowych kotłów kondensacyjnych oraz montaż powietrznych pomp ciepła "Modernizacja kotłowni gazowej z zastosowaniem OZE dla budynku WCO i W w W-iu
- Przebudowa i wzmocnienie muru oporowego przy SP6"
- "Wymiana źródeł ciepła w Ośrodku Natura Rerum - etap I (postępowanie powtórzone)"
- Przebudowa schodów wejściowych głównych i modernizacja schodów wejściowych bocznych w budynku szkoły.
- ,,Remont instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji sal operacyjnych nr 2 i nr 3 wraz z pomieszczeniami czystymi Bloku Operacyjnego w Szpitalu ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o.''
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.