eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jas³o › Remont obiektów komunalnej infrastruktury technicznej w zakresie u³o¿enia nawierzchni asfaltowej na drogach gminnych w Ja¶leul. S³oneczna, ul. Gajowa, ul. Starowiejska, ul. Jod³owa

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych


Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2009-09-18

Jas³o: Remont obiektów komunalnej infrastruktury technicznej w zakresie u³o¿enia nawierzchni asfaltowej na drogach gminnych w Ja¶le: ul. S³oneczna, ul. Gajowa, ul. Starowiejska, ul. Jod³owa
Numer og³oszenia: 159303 - 2009; data zamieszczenia: 18.09.2009
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Jas³o , ul. Rynek 12, 38-200 Jas³o, woj. podkarpackie, tel. 013 4486311, faks 013 4486360.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.jaslo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Remont obiektów komunalnej infrastruktury technicznej w zakresie u³o¿enia nawierzchni asfaltowej na drogach gminnych w Ja¶le: ul. S³oneczna, ul. Gajowa, ul. Starowiejska, ul. Jod³owa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu obiektów komunalnej infrastruktury technicznej w zakresie u³o¿enia nawierzchni asfaltowej na drogach gminnych w Ja¶le: ul. S³oneczna w km 0+200 do 0+500 (1650, 00 m2), ul. Gajowa w km 0+300 do 0+550 (1250,00 m2), ul. Starowiejska w km 0+000 do 0+330 (990,00 m2), ul. Jod³owa w km 0+000 do 0+330 (700,00 m2) a/ Roboty nale¿y wykonaæ zgodnie z technologi± i zakresem okre¶lonym w przedmiarach robót. (za³. Nr 5 do SIWZ) b/ Okres gwarancji: 36 miesiêcy c/ Roboty nale¿y prowadziæ z zachowaniem mo¿liwo¶ci przejezdno¶ci ulic. Szczegó³owy zakres rzeczowy okre¶lony w harmonogramie finansowo - rzeczowym stanowi³ bêdzie za³±cznik do umowy na realizacjê przedmiotowego zamówienia..

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 10.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: W postêpowaniu mog± wzi±æ udzia³ wykonawcy, którzy: a/ spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych b/ wykonali w okresie ostatnich piêciu lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zadania polegaj±ce na budowie, remoncie lub przebudowie nawierzchni asfaltowych jezdni ulic o warto¶ci nie mniejszej ni¿ brutto 100.000 z³ oraz za³±cz± dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie (referencje). c/ s± ubezpieczeni od odpowiedzialno¶ci cywilnej z tytu³u prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obejmuj±cym co najmniej przedmiot zamówienia d/ spe³niaj± warunki okre¶lone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Sposób oceny spe³niania w/w warunków: Oferta winna byæ przygotowana zgodnie z pkt. 10 i posiadaæ komplet dokumentów i o¶wiadczeñ zgodnie z pkt. 6 SIWZ. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia przez wykonawców warunków udzia³u w postêpowaniu na podstawie za³±czonych dokumentów i o¶wiadczeñ zgodnie z formu³± < spe³nia - nie spe³nia >. Z tre¶ci za³±czonych do oferty dokumentów musi wynikaæ jednoznacznie, ¿e wy¿ej wymienione warunki wykonawca spe³ni³..
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykaz dokumentów i o¶wiadczeñ dostarczanych przez wykonawcê. 1) O¶wiadczenie, ¿e wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2) O¶wiadczenie, ¿e wykonawca posiada niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuje potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3) O¶wiadczenie, ¿e wykonawca znajduje siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia, lub przedstawi pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do udostêpnienia potencja³u technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4) O¶wiadczenie, ¿e wykonawca nie podlega wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 5) O¶wiadczenie o akceptacji szczegó³owych warunków zamówienia okre¶lonych w SIWZ. 6) O¶wiadczenie, ¿e wykonawca uwa¿a siê za zwi±zanego ofert± przez okres 30 dni od daty sk³adania ofert i ¿e zobowi±zuje siê do zawarcia umowy w terminach okre¶lonych w art. 94 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych, na warunkach okre¶lonych w projekcie umowy /za³. Nr 4 do SIWZ/. Uwaga: O¶wiadczenia od 1 do 6 wg za³. Nr 2 do SIWZ. 7) Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 m-cy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 8) Kopie uprawnieñ i kopie za¶wiadczenia przynale¿no¶ci do Polskiej Izby In¿ynierów Budownictwa kierownika robót budowlanych. 9) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich piêciu lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, w tym co najmniej dwa zadania polegaj±ce na budowie, remoncie lub przebudowie nawierzchni asfaltowych jezdni ulic o warto¶ci nie mniejszej ni¿ brutto 100.000 z³ (wykaz wg za³. Nr 3 do SIWZ) oraz za³±cz± dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie (referencje). 10) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej. Nale¿y uwzglêdniæ warunki udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w pkt. 5 ppkt. c/ SIWZ. 11) Szczegó³owy kosztorys ofertowy sporz±dzony w oparciu o przedmiar robót stanowi±ce za³±cznik Nr 5 do SIWZ. 12) Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie: Ka¿dy z wykonawców wystêpuj±cych wspólnie jest zobowi±zany do³±czyæ do oferty wszystkie wymagane dokumenty celem potwierdzenia warunków uprawniaj±cych ka¿dego z nich oddzielnie do ubiegania siê o zamówienie publiczne. Nale¿y równie¿ do³±czyæ dokument ustanawiaj±cy pe³nomocnictwo do reprezentowania i ewentualnie do zawarcia umowy. Wszelka korespondencja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami wystêpuj±cymi wspólnie bêdzie kierowana do ustanowionego pe³nomocnika ze skutkiem dla mocodawców. Przed zawarciem umowy o udzielenie zamówienia publicznego, wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie przed³o¿± umowê reguluj±c± ich wspó³pracê. UWAGA: wszystkie o¶wiadczenia i kserokopie dokumentów musz± byæ podpisane przez osoby upowa¿nione do reprezentowania firmy sk³adaj±cej ofertê..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/gminy/um_jaslo.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Miasta w Ja¶le, 38-200 Jas³o, ul. Rynek 12, pok. Nr 15.

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 09.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Urz±d Miasta w Ja¶le, 38-200 Jas³o, ul. Rynek 12, pok. Nr 19 /Kancelaria/.

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.