eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nieporęt › Budowa boiska przy Szkole Podstawowej w Izabelinie

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-22

Nieporęt: Budowa boiska przy Szkole Podstawowej w Izabelinie
Numer ogłoszenia: 159267 - 2014; data zamieszczenia: 22.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 103889 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nieporęt reprezentowana przez Wójta, Pl. Wolności 1, 05-126 Nieporęt, woj. mazowieckie, tel. 022 7670416, 7670442, faks 022 7670441.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boiska przy Szkole Podstawowej w Izabelinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego przy Szkole Podstawowej w Izabelinie wraz z budową bieżni, montażem ogrodzenia, oświetlenia i monitoringu boiska, budową dojścia do boiska - zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 11 do niniejszej SIWZ. Obiekt stanowiący przedmiot zamówienia, zaprojektowany został na działce nr. 32 w Izabelinie, stanowiącej teren Szkoły Podstawowej. Dokumentacja projektowa została wykonana przez Studio Projektowo-Kosztorysowe PROJEKTIK z Wałcza. W ramach zamówienia należy wykonać następujące zadania: 1) budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego - boisko o wymiarach 30x48m o nawierzchni z trawy syntetycznej na podbudowie z kruszyw naturalnych. 2) budowa bieżni - bieżnia poliuretanowa trzytorowa o wymiarach 66,46x3,6m z prostą o długości 60 m. 3) budowa opaski i chodnika obiektowego - wykonanie warstwy podbudowy oraz nawierzchni z kostki betonowej o gr. 8 cm o powierzchni ok. 406 m2. 4) budowa oświetlenia boiska - budowa sześciu słupów oświetleniowych. 5) budowa monitoringu wizyjnego - montaż dwóch kamer na słupach oświetleniowych wraz z wymianą 18 szt. kart ze slotem PCI Expres dla kamer 400kl/sek. 6) budowa piłkochwytów - piłkochwyty z systemowych paneli ogrodzeniowych. 7) odwodnienie boiska - wykonanie drenażu pasmowego wraz ze studnią chłonną. 8) zagospodarowanie terenu - montaż prefabrykowanych elementów małej architektury, tj. ławki, kosze na śmieci, stojaki rowerowe, oraz wyrównanie i obsianie terenu przyległego naruszonego w wyniku prowadzonych prac. W miejscu inwestycji teren jest zróżnicowany pod względem poziomów (różnica poziomów wynosi ok. 1 m). Boisko i bieżnia mają znaleźć się w niższej części działki. Odcięcia poziomów należy dokonać poprzez wykonanie skarpy i jej umocnienia. Zamówienie obejmuje także obowiązki Wykonawcy polegające na: 1) realizacji przedmiotu umowy zgodnie z zakresem przedstawionym w dokumentacji budowlano-wykonawczej, wiedzą techniczną, zaleceniami jednostek uzgadniających, obowiązującymi normami technicznymi oraz wymogami SIWZ i Umowy, 2) powierzeniu kierowania robotami kierownikowi budowy, posiadającemu odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności: a) konstrukcyjno-budowlanej, b) instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych, c) budowy dróg, 3) zapewnieniu obsługi geodezyjnej i wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej; 4) zapewnieniu niezbędnych mediów do należytego prowadzenia budowy (w tym zapewnieniu zasilania elektrycznego na potrzeby budowlane), 5) usunięciu wszystkich ewentualnych kolizji występujących na terenie budowy i pokrycia kosztów z tym związanych; 6) opracowaniu i przekazaniu Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej w wersji papierowej i elektronicznej (w 2 egz.), zawierającej m.in. oryginalne wyniki badań zagęszczenia gruntu, podbudowy i nawierzchni oraz innych badań wymaganych na etapie odbioru, oryginalne lub poświadczone za zgodność z oryginałem atesty i świadectwa dopuszczające do stosowania (zgodnie z wymogami prawa budowlanego, przepisów przeciwpożarowych, sanitarno-epidemiologicznych i inspekcji pracy) użytych przy realizacji zamówienia materiałów budowlanych, elementów wykończenia, wyposażenia i technologii, oryginalne instrukcje, opisy i karty gwarancyjne urządzeń zamontowanych w obiekcie będącym przedmiotem zamówienia 7) wykonaniu badań zagęszczenia gruntu, podbudowy i nawierzchni oraz innych badań wymaganych na etapie odbioru; 8) zapewnienia gwarancji jakości i bezpłatnego serwisu na przedmiot umowy i prace wykonane w ramach niniejszej umowy oraz wyposażenie i urządzenia tego wymagające, zamontowane w obiektach - na okres 36 miesięcy od daty odbioru końcowego, 9) likwidacji swojego zaplecza budowy, uporządkowania terenu w terminie 30 dni od daty końcowego bezusterkowego odbioru robót, 10) udziału w bezpłatnych przeglądach gwarancyjnych po pierwszym, drugim i trzecim roku eksploatacji obiektów. O terminach przeglądów gwarancyjnych Zamawiający poinformuje Wykonawcę pisemnie i mailem. Jako zasadę przyjmuje się wymóg, iż w ofercie należy przyjąć stosowanie materiałów i urządzeń spełniających normy i parametry techniczne wyspecyfikowane w dokumentacji projektowej oraz w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowanych, nie gorsze w zakresie parametrów technicznych i jakościowych od urządzeń wskazanych w tej dokumentacji technicznej. Dopuszczalne jest stosowanie rozwiązań materiałowych innych niż zastosowane w projekcie, ale o parametrach minimalnych odpowiadających lub przewyższających te które przedstawiono w dokumentacji technicznej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt złożony do dofinansowania ze środków PROW w ramach działania Odnowa i rozwój wsi.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZIEL-BUD Wojciech Rukat, ul. Czarodzieja 17, 03-116 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 549757,97 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 679000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 666660,00 / Oferta z najwyższą ceną: 734925,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.