eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nieporęt › Budowa boiska przy Szkole Podstawowej w Izabelinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-14

Nieporęt: Budowa boiska przy Szkole Podstawowej w Izabelinie
Numer ogłoszenia: 103889 - 2014; data zamieszczenia: 14.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nieporęt reprezentowana przez Wójta , Pl. Wolności 1, 05-126 Nieporęt, woj. mazowieckie, tel. 022 7670416, 7670442, faks 022 7670441.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieporet.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boiska przy Szkole Podstawowej w Izabelinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego przy Szkole Podstawowej w Izabelinie wraz z budową bieżni, montażem ogrodzenia, oświetlenia i monitoringu boiska, budową dojścia do boiska - zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 11 do niniejszej SIWZ. Obiekt stanowiący przedmiot zamówienia, zaprojektowany został na działce nr. 32 w Izabelinie, stanowiącej teren Szkoły Podstawowej. Dokumentacja projektowa została wykonana przez Studio Projektowo-Kosztorysowe PROJEKTIK z Wałcza. W ramach zamówienia należy wykonać następujące zadania: 1) budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego - boisko o wymiarach 30x48m o nawierzchni z trawy syntetycznej na podbudowie z kruszyw naturalnych. 2) budowa bieżni - bieżnia poliuretanowa trzytorowa o wymiarach 66,46x3,6m z prostą o długości 60 m. 3) budowa opaski i chodnika obiektowego - wykonanie warstwy podbudowy oraz nawierzchni z kostki betonowej o gr. 8 cm o powierzchni ok. 406 m2. 4) budowa oświetlenia boiska - budowa sześciu słupów oświetleniowych. 5) budowa monitoringu wizyjnego - montaż dwóch kamer na słupach oświetleniowych wraz z wymianą 18 szt. kart ze slotem PCI Expres dla kamer 400kl/sek. 6) budowa piłkochwytów - piłkochwyty z systemowych paneli ogrodzeniowych. 7) odwodnienie boiska - wykonanie drenażu pasmowego wraz ze studnią chłonną. 8) zagospodarowanie terenu - montaż prefabrykowanych elementów małej architektury, tj. ławki, kosze na śmieci, stojaki rowerowe, oraz wyrównanie i obsianie terenu przyległego naruszonego w wyniku prowadzonych prac. W miejscu inwestycji teren jest zróżnicowany pod względem poziomów (różnica poziomów wynosi ok. 1 m). Boisko i bieżnia mają znaleźć się w niższej części działki. Odcięcia poziomów należy dokonać poprzez wykonanie skarpy i jej umocnienia. Zamówienie obejmuje także obowiązki Wykonawcy polegające na: 1) realizacji przedmiotu umowy zgodnie z zakresem przedstawionym w dokumentacji budowlano-wykonawczej, wiedzą techniczną, zaleceniami jednostek uzgadniających, obowiązującymi normami technicznymi oraz wymogami SIWZ i Umowy, 2) powierzeniu kierowania robotami kierownikowi budowy, posiadającemu odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności: a) konstrukcyjno-budowlanej, b) instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych, c) budowy dróg, 3) zapewnieniu obsługi geodezyjnej i wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej; 4) zapewnieniu niezbędnych mediów do należytego prowadzenia budowy (w tym zapewnieniu zasilania elektrycznego na potrzeby budowlane), 5) usunięciu wszystkich ewentualnych kolizji występujących na terenie budowy i pokrycia kosztów z tym związanych; 6) opracowaniu i przekazaniu Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej w wersji papierowej i elektronicznej (w 2 egz.), zawierającej m.in. oryginalne wyniki badań zagęszczenia gruntu, podbudowy i nawierzchni oraz innych badań wymaganych na etapie odbioru, oryginalne lub poświadczone za zgodność z oryginałem atesty i świadectwa dopuszczające do stosowania (zgodnie z wymogami prawa budowlanego, przepisów przeciwpożarowych, sanitarno-epidemiologicznych i inspekcji pracy) użytych przy realizacji zamówienia materiałów budowlanych, elementów wykończenia, wyposażenia i technologii, oryginalne instrukcje, opisy i karty gwarancyjne urządzeń zamontowanych w obiekcie będącym przedmiotem zamówienia 7) wykonaniu badań zagęszczenia gruntu, podbudowy i nawierzchni oraz innych badań wymaganych na etapie odbioru; 8) zapewnienia gwarancji jakości i bezpłatnego serwisu na przedmiot umowy i prace wykonane w ramach niniejszej umowy oraz wyposażenie i urządzenia tego wymagające, zamontowane w obiektach - na okres 36 miesięcy od daty odbioru końcowego, 9) likwidacji swojego zaplecza budowy, uporządkowania terenu w terminie 30 dni od daty końcowego bezusterkowego odbioru robót, 10) udziału w bezpłatnych przeglądach gwarancyjnych po pierwszym, drugim i trzecim roku eksploatacji obiektów. O terminach przeglądów gwarancyjnych Zamawiający poinformuje Wykonawcę pisemnie i mailem. Jako zasadę przyjmuje się wymóg, iż w ofercie należy przyjąć stosowanie materiałów i urządzeń spełniających normy i parametry techniczne wyspecyfikowane w dokumentacji projektowej oraz w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowanych, nie gorsze w zakresie parametrów technicznych i jakościowych od urządzeń wskazanych w tej dokumentacji technicznej. Dopuszczalne jest stosowanie rozwiązań materiałowych innych niż zastosowane w projekcie, ale o parametrach minimalnych odpowiadających lub przewyższających te które przedstawiono w dokumentacji technicznej..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości 10 000,- zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach (art.45 ustawy): a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt 2 - 5, muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przy czym: 1) w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokumenty te muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań każdego z nich, 2) dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz zamawiającego bezwarunkowo, tzn. bez konieczności wykazania istnienia roszczenia i bez stawiania warunków do uzyskania roszczenia, oraz na pierwsze żądanie i nieodwołalnie. 3) dokumenty te zostaną złożone w oryginale. 4. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt 2 - 5, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert lub wraz z ofertą. 5. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na konto Urzędu Gminy w Banku Spółdzielczym w Legionowie O/Nieporęt nr 25 8013 1029 2003 0003 7415 0002. Kopię dowodu wpłaty lub przelewu wadium na konto Zamawiającego należy dołączyć do oferty przetargowej. 6. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 5, przed upływem terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli co najmniej jedno zamówienie polegające na budowie boiska sportowego o nawierzchni z trawy syntetycznej (polietylenowej) o powierzchni min. 1200 m2 o wartości min. 350 000 zł brutto.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia co najmniej 3 osób, w tym: - kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - specjalistę ds. elektrycznych posiadającego uprawnienia w zakresie instalacji elektrycznych, - specjalistę ds. drogowych posiadającego uprawnienia w zakresie budowy dróg. Zamawiający dopuszcza dysponowanie przez Wykonawcę mniejszą liczbą osób, przy czym przedstawione osoby powinny posiadać powyższe uprawnienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej od odpowiedzialności cywilnej na kwotę co najmniej 300 000 zł (słownie: trzysta tysięcy zł)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

oryginał oświadczenia o ewentualnym powierzeniu części zamówienia podwykonawcom

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 2. Konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie. 3. W przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia, o ile okoliczności te skutkują brakiem możliwości wykonania zamówienia w terminie. Okolicznościami takimi będą w szczególności: warunki atmosferyczne, warunki terenowe, awarie, katastrofy, akty wandalizmu. 4. W przypadku gdy z punktu widzenia Zamawiającego zachodzi potrzeba zmiany rozwiązań technicznych nie przewidzianych w umowie, Zamawiający sporządza protokół konieczności a następnie dostarcza Wykonawcy dokumentację projektową.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nieporet.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Nieporęt Dział Inwestycji i Zamówień Publicznych Plac Wolności 2a 05-126 Nieporęt.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Kancelarii Urzędu Gminy Nieporęt..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt złożony do dofinansowania ze środków PROW w ramach działania Odnowa i rozwój wsi.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.