eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaPełnienie funkcji inwestora zastępczego przy realizacji inwestycjiRozbudowa i modernizacja budynku Placówki Terenowej KRUS w Siedlcach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-14

Warszawa: Pełnienie funkcji inwestora zastępczego przy realizacji inwestycji: Rozbudowa i modernizacja budynku Placówki Terenowej KRUS w Siedlcach.
Numer ogłoszenia: 158921 - 2008; data zamieszczenia: 14.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala, Al. Niepodległości 190, 00-608 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5926420, 5926590, fax 022 5926663.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inwestora zastępczego przy realizacji inwestycji: Rozbudowa i modernizacja budynku Placówki Terenowej KRUS w Siedlcach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe przejęcie funkcji inwestora zastępczego przy realizacji inwestycji: Rozbudowa i modernizacja budynku Placówki Terenowej KRUS w Siedlcach. Do obowiązków Inwestora Zastępczego należeć będzie: 1. Dokonanie w imieniu własnym i na rachunek Zamawiającego wszelkich wymaganych przepisami prawa uzgodnień i weryfikacji projektu oraz kosztorysu inwestorskiego. 2. Złożenie oświadczenia na piśmie, zawierającego stwierdzenie, że dokumentacja projektowa spełnia warunki wynikające z wypisu i wyrysu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Siedlce oraz obejmuje całość prac niezbędnych do realizacja zadania, spełnia wszystkie wymogi techniczno-prawne i może być przekazana wykonawcy robót celem realizacji inwestycji. 3. Przedstawienie do zatwierdzenia przez Zamawiającego harmonogramu rzeczowo-finansowego opracowanego wspólnie z wybranym wykonawcą robót. Zatwierdzony harmonogram rzeczowo-finansowy stanowić będzie załącznik do umów zawartych przez Zamawiającego z Inwestorem Zastępczym i Wykonawcą robót. 4. Przygotowanie i przekazanie placu budowy Wykonawcy robót, koordynowanie prac między branżami, egzekwowanie ustaleń wynikających z harmonogramu realizacji inwestycji oraz weryfikacja faktur. 5. Prowadzenie nadzoru inwestorskiego, w każdej z branż. 6. Rozliczenie inwestycji w oparciu o aktualną Klasyfikację rodzajową środków trwałych GUS w terminie do 60 dni od protokolarnego, końcowego odbioru inwestycji przez Zamawiającego. 7. Dokonanie czynności odbioru końcowego inwestycji (robót budowlanych i instalacyjnych) i odbioru ostatecznego. W ramach tych czynności Inwestor Zastępczy zobowiąże się do: a. stwierdzenia gotowości do odbioru, b. powołania w uzgodnieniu z Zamawiającym komisji odbiorowych, gwarancyjnych i pogwarancyjnych, c. dokonania odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego od wykonawcy oraz przekazania przedmiotu odbioru Zamawiającemu, d. przekazania Zamawiającemu protokółów odbioru robót i dokumentacji powykonawczej, e. uzyskania pozwolenia na użytkowanie, f. dokonania odbioru ostatecznego po upływie terminu gwarancji ustalonego w umowie z wykonawcą. 8. Protokolarna akceptacja robót po zakończeniu każdego etapu wg harmonogramu rzeczowo-finansowego z obowiązkiem przesłania Zamawiającemu protokołu. 9. Sprawdzanie faktur Wykonawcy robót oraz dokumentów załączonych do rozliczenia robót /inwestycji. Opis inwestycji: Inwestycja nowa to 3-kondygnacyjny budynek z poddaszem użytkowym stanowiącym 4 kondygnację budynku o pow. całkowitej 1268,13 m2 oraz wolnostojący garaż dwustanowiskowy. Budynek istniejący modernizowany to 4-kondygnacyjny budynek biurowy niepodpiwniczony o pow. całkowitej 2087,56 m2. Obydwie części budynku połączone będą ze sobą funkcjonalnie i przestrzennie łącznikiem komunikacyjnym. Inwestycja realizowana będzie pod klucz wraz z kompletnym wyposażeniem. Zagospodarowanie działki o pow. 3118 m2 będzie dotyczyło przebudowy infrastruktury podziemnej, budowy dróg dojazdowych, parkingów i ukształtowania terenu. Przewidywany czas realizacji inwestycji - 2 lata. Planowany termin rozpoczęcia robót - I kwartał 2009r.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.26.20.00 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Pzp, b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ww. ustawy, c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 2) Pzp. d) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osobami z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi i wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego w specjalnościach: 1. architektonicznej, 2. konstrukcyjno budowlanej wraz z zaświadczeniem uprawniającym do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych, 3. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 4. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń metodą spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenie o treści zgodnej z art. 22 ust.1 ustawy - Pzp, c) oświadczenie o treści zgodnej z art. 24 ust. 1 i ust. 2 ww. ustawy, d) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy - Pzp, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy - Pzp wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, g) wykaz zakresu prac, których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcom, h) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, wraz z dokumentem potwierdzającym posiadane uprawnienia budowlane wymagane oraz dokumentem potwierdzającym wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego w następujących specjalnościach: 1. architektonicznej, 2. konstrukcyjno budowlanej wraz z zaświadczeniem uprawniającym do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych, 3. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 4. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Osoby, o których mowa powyżej muszą legitymować się uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w wyżej wymienionych specjalnościach, a oprócz tego Wykonawca musi wykazać (na zasadach opisanych w niniejszym punkcie), że dysponuje osobą z uprawnieniami do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. Ponadto na ofertę powinny składać się następujące oświadczenia i dokumenty: i) wypełniony formularz oferty, j) polisę ubezpieczenia od OC w zakresie prowadzonej działalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, k) oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza - upoważnienia /pełnomocnictwa/ do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile oferta została podpisana przez osoby nieumocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala, Al. Niepodległości 190, 00-608 Warszawa, pok. 225..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2008 godzina 11:00, miejsce: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala, Al. Niepodległości 190, 00-608 Warszawa, Kancelaria - pok. 101..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.