eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Paradyż › Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Paradyż w okresie od 01.07.2015 r. do 30.06.2017 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-06-29

Paradyż: Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Paradyż w okresie od 01.07.2015 r. do 30.06.2017 r.
Numer ogłoszenia: 158828 - 2015; data zamieszczenia: 29.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 128776 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Paradyż, ul. Konecka 4, 26-333 Paradyż, woj. łódzkie, tel. 44 758-40-82, faks 44 7584024.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Paradyż w okresie od 01.07.2015 r. do 30.06.2017 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi pn.: Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Paradyż w okresie od 01.07.2015 r. do 30.06.2017 r.. 2. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest odbierać i zagospodarować odpady ze wszystkich nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Paradyż, a także odpady komunalne dostarczone przez mieszkańców do PSZOK i punktów wyznaczonych w aptekach i szkołach, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2013, poz.1399), zapisami Planu gospodarki odpadami województwa łódzkiego 2012, przyjętego w dniu 21.06.2012 r. uchwałą Nr XXVI/481/12 Sejmiku Województwa Łódzkiego, a także przepisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Paradyż, przyjętego w dniu 05.12.2012 r. uchwałą Nr XXI/129/2012 Rady Gminy Paradyż. 3. Powierzchnia gminy: 81,56 km2. 4. Liczba mieszkańców zameldowanych na pobyt stały i czasowy, według stanu na dzień 08.05.2015 r.: 4630 osób. 5. Liczba osób zamieszkałych na terenie Gminy Paradyż, według stanu na dzień 08.05.2015 r.: 4110 osób. 6. Liczba gospodarstw domowych, według stanu na dzień 08.05.2015 r.: 1089 szt., w tym: a) gospodarstwa do 2 osób - 367 szt. b) gospodarstwa od 3 do 5 osób - 506 szt. c) gospodarstwa od 6 do 9 osób - 205 szt. d) gospodarstwa powyżej 9 osób - 11 szt. 7. Wykaz zawierający ilość osób zamieszkałych w poszczególnych miejscowościach na terenie Gminy Paradyż oraz ilość gospodarstw domowych znajdujących się w tych miejscowościach - łącznie oraz w rozbiciu na przedziały i sposób segregacji odpadów komunalnych w poszczególnym przedziale (według stanu na dzień 08.05.2015 r.), stanowi załącznik Nr 9 do SIWZ. 8. Wykaz nieruchomości zamieszkałych w Gminie Paradyż o utrudnionym dojeździe - brak utwardzonej drogi (według stanu na dzień 08.05.2015 r.), stanowi załącznik Nr 10 do SIWZ. 9. Wykazy, o których mowa w pkt 7 i 8, załączone są pomocniczo w celu oszacowania zakresu zamówienia. 10. Szczegółowy wykaz wszystkich zamieszkałych nieruchomości znajdujących się na terenie Gminy Paradyż stanowić będzie załącznik Nr 3 do umowy. 11. Wykaz, o którym mowa w pkt 10, zawierać będzie następujące dane: a) adres - miejscowość i numer nieruchomości; b) ilość gospodarstw domowych znajdujących się w danej nieruchomości; c) ilość osób mieszkających w danym gospodarstwie domowym; d) sposób gromadzenia odpadów w danym gospodarstwie domowym (selektywny/ nieselektywny); 12. W okresie realizacji zamówienia dane objęte wykazami, o których mowa w pkt 7, 8 i 10, mogą ulegać zmianie. Nie wpłynie to na cenę zamówienia, która w okresie realizacji zamówienia jest niezmienna, chyba, że liczba osób zamieszkałych na terenie Gminy Paradyż, określona w pkt 5, ulegnie zmianie co najmniej o 5 %. 13. Łączna szacunkowa ilość odpadów komunalnych do odebrania od właścicieli nieruchomości zamieszkałych w okresie realizacji zamówienia: ok. 757 Mg. W/w ilość obliczona została na podstawie ilości odpadów odebranych w Gminie Paradyż w 2014 r. (Szczegółowy wykaz odpadów komunalnych odebranych w 2014 r., w podziale na poszczególne rodzaje odpadów, stanowi załącznik Nr 11 do SIWZ.) 14. Faktyczna ilość odpadów komunalnych w okresie realizacji zamówienia wynikać będzie z rzeczywistych ilości odpadów przekazanych przez mieszkańców Gminy Paradyż. 15. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest odbierać i zagospodarować następujące rodzaje odpadów: 1) z zamieszkałych posesji: a) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne o kodzie 20 03 01, b) segregowane odpady komunalne z podziałem na następujące frakcje: szkło, makulatura i tworzywa sztuczne. 2) z (PSZOK) - odpady komunalne zebrane w sposób selektywny, w tym: a) papier i tektura (20 01 01), b) tworzywa sztuczne (20 01 39), c) metale (20 01 40), d) szkło (20 01 02), e) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (20 01 35*, 20 01 36), f) wielkogabarytowe (20 03 07), g) zużyte baterie i akumulatory (20 01 33*, 20 01 34), h) zużyte opony (20 03 99), i) przeterminowane lekarstwa (20 01 31*, 20 01 32), j) inne odpady niebezpieczne wydzielone ze strumienia odpadów komunalnych. 3) przeterminowane leki o kodzie 20 01 32 - wykaz punktów: a) Paradyż, ul. Polna 1 - przy punkcie aptecznym, b) Wójcin 90 - przy punkcie aptecznym. 4) zużyte baterie i akumulatory o kodzie 20 01 34 z następujących punktów: a) Zespół Szkół Samorządowych w Paradyżu, ul. Przedborska 29, b) Szkoła Podstawowa im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego Prymasa Tysiąclecia w Wójcinie, Wójcin A 16, c) Szkoła Podstawowa w Przyłęku, Przyłęk 87, d) Szkoła Podstawowa w Sokołowie, Grzymałów 38. 16. W ramach zamówienia, w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego, Wykonawca zorganizuje Gminny Punkt Zbierania Odpadów - Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK). 17. PSZOK będzie odbierał odpady od mieszkańców raz w miesiącu - w dniu uzgodnionym z Zamawiającym, w godz. 8.00 - 16.00 w następujących okresach: a) od 1.07.2015 r. do 31.10.2015 r. b) od 1.04.2016 r. do 31.10.2016 r. c) od 1.04.2017 r. do 30.06.2017 r. 18. Pracownika PSZOK zapewni Zamawiający. 19. Wykonawca, w ramach zamówienia, zobowiązany jest do zrealizowania wywozu odpadów wielkogabarytowych bezpośrednio z nieruchomości zamieszkałych. Wywóz odpadów wielkogabarytowych powinien być zrealizowany raz w okresie wrzesień/październik 2015 r. i raz w okresie wrzesień/październik 2016 r. 20. Na czas realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia posiadaczom nieruchomości zamieszkałych pojemników na odpady, przystosowanych do opróżniania mechanicznego. 21. Pojemniki będą przekazywane przez Wykonawcę mieszkańcom bezpłatnie na zasadach określonych w uchwale Rady Gminy Paradyż w sprawie sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów. 22. Ilości i objętości pojemników dla nieruchomości winny być dopasowane do ilości osób zamieszkałych na niej - w przedziałach: a) gospodarstwa domowe do 2 osób; b) gospodarstwa domowe od 3 do 5 osób; c) gospodarstwa domowe od 6 do 9 osób; d) gospodarstwa domowe powyżej 9 osób. 23. W przypadku większych potrzeb mieszkańców Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć bezpłatnie worki 120 l z folii PE-HD na zmieszane odpady komunalne w ilości odpowiadającej potrzebom danej nieruchomości. 24. Odbiór i wywóz odpadów komunalnych Wykonawca będzie realizował z częstotliwością i na zasadach określonych w uchwale Rady Gminy Paradyż w sprawie sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, tj.: a) odpady komunalne zmieszane - nie rzadziej niż raz w miesiącu; b) odpady zbierane w sposób selektywny - nie rzadziej niż raz na dwa miesiące. 25. Odbiór i wywóz odpadów komunalnych Wykonawca będzie realizował w poszczególnych miejscowościach zawsze w ten sam dzień roboczy tygodnia. W sytuacji, gdy dzień wywozu jest ustawowo dniem wolnym od pracy (święto), wywóz odpadów nastąpi w dniu ustalonym przez Wykonawcę w harmonogramie wywozu odpadów, dotyczącym danego roku. 26. Obowiązki Wykonawcy opisane zostały w § 7 projektu umowy. 27. Szczegółowe wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia opisane zostały w Opisie zadania, stanowiącym załącznik Nr 8 do SIWZ. 28. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą na bieżąco przez przedstawiciela Zamawiającego i przedstawiciela Wykonawcy, którzy wskazani zostaną w umowie. 29. Zamawiający nie będzie ponosił odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 30. Pozostałe warunki zostały przedstawione w projekcie umowy, stanowiącej załącznik Nr 7 do SIWZ. 31. Zamawiający zaleca zapoznanie się z terenem, na którym ma być realizowana usługa oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Opocznie, ul. Krótka 1, 26-300 Opoczno, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 421200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 488268,00

  • Oferta z najniższą ceną: 488268,00 / Oferta z najwyższą ceną: 488268,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.