Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-17
Knurów: Przebudowa oświetlenia w parku przy ul. Ogana w Knurowie w ramach zadania inwestycyjnego p. n. Uzupełnienie oświetlenia w mieście
Numer ogłoszenia: 158665 - 2009; data zamieszczenia: 17.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Knurów , ul. dr. Floriana Ogana 5, 44-190 Knurów, woj. śląskie, tel. 032 3392308, faks 032 2351521.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa oświetlenia w parku przy ul. Ogana w Knurowie w ramach zadania inwestycyjnego p. n. Uzupełnienie oświetlenia w mieście.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę oświetlenia w parku przy ul. Ogana w Knurowie, w tym: 1.1.demontaż szafy oświetlenia zewnętrznego - 1 kpl, 1.2.demontaż słupów oświetleniowych, żelbetowych i parkowych - 14 kpl, 1.3.demontaż opraw oświetlenia zewnętrznego - 18 szt, 1.4.ułożenie energetycznych kabli oświetleniowych - ok. 1300 mb, 1.5.ułożenie przewodu YDYżo - ok. 148 mb, 1.6.ułożenie rur ochronnych z PCV A75 - ok. 148 mb, 1.7.ułożenie rur ochronnych DVK 75 - ok.116mb, 1.8.ułożenie rur ochronnych A12OPS - ok. 4 mb, 1.9.montaż słupów oświetleniowych parkowych, stalowych z podstawą do fundamentu B-50 - 37 szt, 1.10.montaż fundamentu typu B-50 - 37 szt, 1.11.montaż opraw parkowych - 37 szt, 1.12.montaż szafy oświetlenia ulicznego - 1 kpl, 1.13.montaż złącza pomiarowego typu ZP1 w obudowie termoutwardzalnej - 1 kpl, 1.14.rozebranie i ułożenie chodnika z kostki brukowej gr. 6 cm - ok 8 m2, 1.15.rozebranie nawierzchni asfaltowej - ok. 53,90 m2, 1.16.rozebranie obrzeży trawnikowych o wymiarach 8x30 cm - ok. 8 m, 1.17.rozebranie nawierzchni z betonu gr. 15 cm - 3,50 m2, 1.18.rozebranie podbudowy z kruszywa o gr. 15 cm - ok. 65,40 m2, 1.19.wykonanie nawierzchni z asfaltu lanego grysowo- żwirowego - ok. 72,23 m2, 1.20.rozścielenie ziemi urodzajnej (humusu) i obsianie trawą - ok. 476 m2, 2.Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz ustalenia wynikające z wzoru umowy. 3.Zamawiający zastrzega sobie możliwość udzielenia zamówień uzupełniających realizatorowi zamówienia, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 pzp. 4.Zamówienie, o którym mowa powyżej może zostać udzielone nie później niż w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. 5.Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadkach wskazanych w wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania 45.31.43.10 - Układanie kabli 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45.31.73.00 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu winien wnieść wadium w wysokości 3.600,00 zł słownie: trzy tysiące sześćset złotychIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Warunki, które powinni spełniać wykonawcy: 1.1.wykonawca winien spełniać warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 pzp oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp. 1.2.wykonawca winien być uprawniony do występowania w obrocie prawnym. 1.3.wykonawca winien wykazać się w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonaniem co najmniej 2 zadań polegających na budowie, przebudowie lub remoncie oświetlenia ulicznego o wartości brutto co najmniej 80.000,00 zł każde, 1.4.wykonawca winien dysponować osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób, a w szczególności zapewnić objęcie kierownictwa budowy przez osoby posiadające uprawnienia budowlane, tj.: a)osoba proponowana na stanowisko kierownika budowy winna posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych oraz przynależeć do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadać wymagane ubezpieczenie OC, b)wykonawca winien dysponować osobą posiadającą uprawnienia SEP do dozoru (D), 1.5.wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100.000,00 zł. 2.Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych poniżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych powyżej w opisie warunków udziału w postępowaniu wykonawca winien załączyć do oferty: 1.oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 pzp 2.oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp, 3.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4.wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje), 5.wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia ze wskazaniem osoby na stanowisko kierownika budowy oraz pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, wraz z informacjami na temat posiadanych przez nich uprawnień, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające: 5.1.uprawnienia wymagane do realizacji zamówienia, 5.2.przynależność do OIIB, 5.3.posiadanie ubezpieczenia OC, 5.4.uprawnienia SEP (D) do dozoru), 6.polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 7.Dokumenty wymienione wyżej mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Kserokopie dokumentów winny posiadać klauzulę Za zgodność z oryginałem. 8.W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. 9.Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegać się będą o udzielenie zamówienia powinni: 9.1.każdy z wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z postępowania , 9.2.wykonawcy łącznie muszą posiadać potencjał techniczny, ekonomiczny i finansowy oraz wiedzę niezbędną do realizacji zamówienia zgodnie z wymaganiami zamawiającego. 10.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U Nr 87 poz. 605 z późn. zm). 11.Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę z zastrzeżeniem art. 9 ust. 3 pzp. 12.W celu sprawdzenia czy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu w przypadku, gdy kwoty podane w dokumentach będą w walucie obcej, zamawiający dokona ich przeliczenia na złotówki biorąc za podstawę średni kurs NBP waluty z dnia otwarcia ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.knurow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek wykonawcy w siedzibie zamawiającego - Wydział Zamówień Publicznych, pok. 218, w godz. 8:00 - 13:30 lub za zalicz. pocztowym po uiszczeniu opłaty -50,00 zł na konto zamawiającego.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2009 godzina 08:00, miejsce: Urząd Miasta Knurów, ul. dr. F. Ogana 5, 44-190 Knurów, Wydział Zamówień Publicznych, pok. 218, II piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z wykonawcami są: Naczelnik Wydziału Zamówień Publicznych - Grażyna Szweda, tel. (032) 339-23-08, Zastępca Naczelnika Wydziału Zamówień Publicznych - Kornelia Loch, tel. (032) 339-23-10, fax (032) 339-22-92, e-mail zp@knurow.pl.
INNE PRZETARGI Z KNUROWA
- Wykonanie robót budowlanych oraz projektu pn. Transformacja szpitali w Knurowie i Pyskowicach - utworzenie Oddziału Geriatrycznego oraz ZOLu w celu zaspokojenia potrzeb mieszkańców powiatu gliwickiego
- Dostawa leków onkologicznych do Zespołu Szpitali Powiatu Gliwickiego Sp. z o.o.
- Dostawa i montaż lampy X-Ray wraz z wymiennikiem ciepła oraz kamerą w Tomografie Komputerowym uCT 760-600574
więcej: przetargi w Knurowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Osjaków
- Baza Magazynowa Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej z wyposażeniem
- Rozbudowa i budowa dróg na Osiedlu Pochyła w Bytowie
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w gm. Lipnica Wielka w 2025 roku
- "Remont drogi gminnej nr 319013T w msc. Brzechów w km. 0+000 do km. 0+403"
- Uporządkowanie gospodarki wodnej wraz z remontem istniejącego systemu drenarskiego i budową drogi technicznej na terenach (...) przy ul. Konstantynowskiej w Łodzi w formule "zaprojektuj i wybuduj"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





