eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LeskoBudowa ujęcia wód podziemnych dla celów zaopatrzenia w wodę miejscowości Glinne i Jankowce w Gminie Lesko

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-17

Lesko: Budowa ujęcia wód podziemnych dla celów zaopatrzenia w wodę miejscowości Glinne i Jankowce w Gminie Lesko
Numer ogłoszenia: 158621 - 2009; data zamieszczenia: 17.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lesko , ul. Parkowa 1, 38-600 Lesko, woj. podkarpackie, tel. 013 4698001, 4698158, faks 0-13 4696458.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.lesko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ujęcia wód podziemnych dla celów zaopatrzenia w wodę miejscowości Glinne i Jankowce w Gminie Lesko.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa ujęcia wód podziemnych dla celów zaopatrzenia w wodę miejscowości Glinne i Jankowce w Gminie Lesko. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) wykonanie badań geofizycznych elektrooporowych - 20 szt, b) opracowanie dokumentacji hydrologicznej zasobów wodnych ujęcia - 8 sztuk c) wykonanie otworów studziennych o głębokości 60 m- 8 szt., d) wykonanie pompowania pomiarowego otworów studziennych - 8 szt. e) stabilizacja zwierciadła wody w otworze, f) pompowanie zespołowe czterech otworów g) wykonanie analizy prób wody - 16 szt. h) zniwelowanie otworów w dowiązaniu do państwowej sieci geologicznej Szczegółowe rozwiązania wg Specyfikacji Technicznej (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz w projekcie prac geologicznych na wykonanie ujęcia wody podziemnej z utworów trzeciorzędowych dla miejscowości Glinne i Jankowce (wyciąg z dokumentacji - załącznik nr 3 do SIWZ). Roboty należy wykonać zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną zatwierdzoną przez Zamawiającego oraz Specyfikacją Techniczną (załącznik nr 2 do SIWZ).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 76.53.00.00 - Usługi związane z odwiertami podziemnymi 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wyłącznie Wykonawcy spełniający łącznie niżej wymienione warunki: 1. Wykonali w okresie ostatnich pięciu lat, co najmniej dwa zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączą dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 2. Zatrudniają, co najmniej jednego pracownika z uprawnieniami do kierowania budową i robotami objętymi zamówieniem. 3. Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej w związku z realizacją niniejszego projektu oraz odpowiedzialności cywilnej deliktowej z tytułu prowadzonej działalności. 5. Złożyli ofertę w sposób zgodny z wymogami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu wymogów określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. (W zestawieniu należy ująć wyłącznie prace o zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia) 3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia. Informacje o kwalifikacjach i doświadczeniach podstawowego personelu kierowniczego i technicznego proponowanego do zatrudnienia na budowie w realizacji robót. 4. Dokument stwierdzający, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia. 5. Dokument potwierdzający uprawnienia do występowania w obrocie prawnym. (Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty. Dokument winien zawierać określenie osób uprawnionych do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy.) 6. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej i deliktowej z tytułu prowadzonej działalności..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lesko.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Lesku ul. Parkowa 1 38-600 Lesko.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Lesku ul. Parkowa 1 38-600 Lesko pok. nr 106.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.