Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-11
Lublin: Wykonanie oświetlenia drogowego ulicy Kwiecińskiego w Lublinie
Numer ogłoszenia: 158618 - 2008; data zamieszczenia: 11.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dyrekcja Inwestycji Miejskich sp. z o.o., ul. Narutowicza 56A, 20-016 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5325625, fax 081 5327806.
- Adres strony internetowej zamawiającego: nie dotyczy
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: inwestor zastępczy administracji samorządowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie oświetlenia drogowego ulicy Kwiecińskiego w Lublinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oświetlenia drogowego ulicy Kwiecińskiego w Lublinie Zakres inwestycji obejmuje wykonanie: - włączenie do istniejącej szafki oświetlenia drogowego SZ.O.813 - ułożenie kabla YKY 5x16 mm2 - 504 m - montaż słupów oświetleniowych o wysokości 7 m z wysięgnikiem - 9 kpl - montaż opraw oświetlenia zewnętrznego - 11 szt montaż słupów oświetleniowych aluminiowych parkowych o wysokości 4 m z oprawami - 2 kpl
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów Oryginalny kod CPV: 45.23.22.00 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.22.00 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych Oryginalny kod CPV: 45.31.61.00 - Instalowanie zewnętrznego sprzętu oświetleniowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postepowaniu jest spełnieni okreslonych w art. 22 ust.1 Prawa zamówien publicznych, a w szczególności następujących wymagań: 1. Dysponowanie osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektroenergetycznych, a także Ważne zasiwadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 2. Wykazanie się wykonaniem w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia posttepowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 3 zadań w zakresie budowy lub przebudowy oświetlenia drogowego Zamawiający dokona oceny wniosków na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń 1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie wykazu prac sporządzonego zgodnie z pkt. VIII. 2 - zgodnie z podanym wzorem matematycznym: ilość robót z wykazy w badanym wniosku/ największa ilość robót z wykazów x 100 = ilość punktów O zaproszeniu do udziału w postepowaniu (pięciu kolejnych wykonawców) decydować będzie ilość punktów. 2. Wykonawcy, którzy nie załączą do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w przetargu ograniczonym dokumentów i oświadczeń spełnienie wymaganych warunków - zostaną wykluczeni z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda załączenia do wniosku o dopuszczeniu do udziału w postyępowaniu o udzielenie następujący dokumentów: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznycb) 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku 3. Zaświadczenia właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (lub KRUS) potwierdzających, że oferen nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia adrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskła zgodę, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków 4.Udokumentowanie wiedzy i kwalifikacji zawodowych osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia tj. załączenie uprawnień budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektroenergetycznych wraz z ważnymi zaświadczeniami o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 5. Wykaz wykonanych w koresie 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 3 zadań w zakresie budowy lub przebudowy oświetlenia drogowego z podaniem zakresu, wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostału wykonane z należytą starannościa ( w formie referencji) 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2 i 3 składa dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 7. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) wymagane w pkt. 1, 2 i 3 dokumenty winien złożyć każdy wykonawca b) wymagane w pkt. 4 i 5 dokumenty winne być złożone wspólnie przez wykonawców 8. Wszystkie dokumenty winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dyrekcja Inwewtycji Miejskich Sp. z o.o. w Lublinie , ul. Narutowicza 56A, pok. 202.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Dyrekcja Inwestycji Miejskich Sp. z o.o. w Lublinie, ul. Narutowicza 56A, pok. 202.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Kompleksowa organizacja dwudniowego Kongresu Gospodarczego - ,,Metrologia Przyszłości''.
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu ul. Biernata z Lublina w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób, nieruchomości Zespołu Szkół Budowlanych im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Lublinie (budynek wraz z gruntem) na rok 2025
- "Sporządzenie map z projektem podziału nieruchomości"
- Wykonanie remontu ścian oraz kostki betonowej w budynku Sądu Rejonowego we Włodawie przy ul. Sejmowej 7
- Modernizacja Oddziału Nefrologii i Nadciśnienia Tętniczego z utworzeniem miejsc dializacyjnych w WSS SP ZOZ w Lublinie w ramach zadania
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane w zakresie budowy boiska sportowego i infrastruktury sportowej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 5, ul. Pelczara 3 w Rzeszowie
- Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego na działkach ewidencyjnych 346 i 348 w Łomiankach wraz z modernizacją parku linowego" - zad. 2025/13
- Przyłączenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Olbrachta 7 w Toruniu do miejskiej sieci ciepłowniczej.
- Dobudowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej na terenie Gminy Dąbrowa Tarnowska w 2025 roku
- Przyłączenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Lubickiej 45 w Toruniu do miejskiej sieci ciepłowniczej.
- Przyłączenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Grudziądzkiej 72 w Toruniu do miejskiej sieci ciepłowniczej.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.