eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sztum › Dostawa, instalacja i uruchomienie sprzętu komputerowego dla potrzeb Wydziałów Starostwa Powiatowego w Sztumie.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-09-17

Sztum: Dostawa, instalacja i uruchomienie sprzętu komputerowego dla potrzeb Wydziałów Starostwa Powiatowego w Sztumie.
Numer ogłoszenia: 158609 - 2009; data zamieszczenia: 17.09.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 286168 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Sztumie, ul. Mickiewicza 31, 82-400 Sztum, woj. pomorskie, tel. 055 2677428, faks 055 2677442.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, instalacja i uruchomienie sprzętu komputerowego dla potrzeb Wydziałów Starostwa Powiatowego w Sztumie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i uruchomienie n/w sprzętu dla: Starostwa Powiatowego w Sztumie 1/ Jednostkę centralną szt. 1 - wg parametrów opisanych w załączniku Nr I 2/ Zestaw komputerowy szt. 2 - wg parametrów opisanych w załączniku Nr II Wydziału Geodezji Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami 1/ Zestaw komputerowy szt. 9 - wg parametrów opisanych w załączniku Nr III 2/ Wydajny zestaw komputerowy szt. 1 - wg parametrów opisanych w załączniku Nr IV 3/ Notebook szt. 1 - wg parametrów opisanych w załączniku Nr V 4/ Drukarka atramentowa A3 szt. 1 - wg parametrów opisanych w załączniku Nr VI 5/ Drukarka laserowa A4 szt. 4 - wg parametrów opisanych w załączniku Nr VII 6/ Monitory LCD z uchwytem montażowym szt. 3 - wg parametrów opisanych w załączniku Nr VIII 2. Wykonawca zobowiązuje się do zainstalowania i uruchomienia sprzętu komputerowego. 3. Wykonawca zobowiązuje się na czas trwania gwarancji do nieodpłatnego usuwania zgłaszanych przez Zamawiającego usterek. W przypadku uszkodzenia, odbiór wadliwego sprzętu i dostawę naprawionego zapewni Wykonawca na koszt własny. Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia czynności serwisowych w czasie nie przekraczającym 36 godzin od przyjęcia zgłoszenia. 4. W przypadku oddania części np. dysk, płyta główna, monitor, zasilacz lub całego urządzenia do serwisu Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć odpowiednik uszkodzonego elementu lub urządzenia umożliwiającego pracę sprzętu na czas naprawy. 5. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 6. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.10.00 - Komputery wysokowydajne 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.21.50 - Drukarki atramentowe 30.23.30.00 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych 30.23.40.00 - Nośniki do przechowywania 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 69546.10 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.09.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe BALTA Wojciech Stec, ul. Słowackiego 37K, 80-257 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 69546.10
  • Oferta z najniższą ceną: 69546.10 oferta z najwyższą ceną: 81755.64
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.