eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Murowana GoślinaŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTOWYCH W ZAKRESIE DOWOZU DZIECI DO SZKÓŁ GMINNYCH I PRZEDSZKOLI NA TERENIE GMINY MUROWANA GOŚLINA (NA TRASIE DOM - SZKOŁA - DOM) W OKRESIE OD DNIA ZAWARCIA UMOWY DO 31 GRUDNIA 2011 R.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-02-01

Murowana Goślina: ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTOWYCH W ZAKRESIE DOWOZU DZIECI DO SZKÓŁ GMINNYCH I PRZEDSZKOLI NA TERENIE GMINY MUROWANA GOŚLINA (NA TRASIE DOM - SZKOŁA - DOM) W OKRESIE OD DNIA ZAWARCIA UMOWY DO 31 GRUDNIA 2011 R.
Numer ogłoszenia: 15844 - 2011; data zamieszczenia: 01.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 406622 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Murowana Goślina, ul. Poznańska 18, 62-095 Murowana Goślina, woj. wielkopolskie, tel. 061 8923600, 8923601, 8923602, faks 061 8122140.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTOWYCH W ZAKRESIE DOWOZU DZIECI DO SZKÓŁ GMINNYCH I PRZEDSZKOLI NA TERENIE GMINY MUROWANA GOŚLINA (NA TRASIE DOM - SZKOŁA - DOM) W OKRESIE OD DNIA ZAWARCIA UMOWY DO 31 GRUDNIA 2011 R..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych w zakresie dowożenia dzieci do przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjów funkcjonujących na terenie gminy Murowana Goślina w terminie od dnia podpisania umowy do 31.12.2011 r. zgodnie z kalendarzem roku szkolnego. Przedmiot zamówienia obejmuje dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Łopuchowie, Szkoły Podstawowej nr 1, Gimnazjum nr 1 oraz przedszkoli funkcjonujących na terenie gminy Murowana Goślina, na trasach: a) dowóz dzieci do szkół: trasa - dowóz: Głęboczek, Głębocko, Łopuchówko, Łopuchowo, Murowana Goślina (Szkoła Podstawowa w Łopuchowie, Gimnazjum nr 1) - 22 km b) powrót dzieci ze szkół trasa - 1. odwóz: Łopuchowo, Łopuchówko, Głębocko, Głęboczek, ( ze Szkoły Podstawowej w Łopuchowie, ) - 12 km, trasa - 2. odwóz: Murowana Goślina, Głęboczek, Głębocko, Łopuchówko, Łopuchowo (ze Szkoły Podstawowej w Łopuchowie, Gimnazjum nr 1) - 22 km, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu przedmiotu zamówienia, a w szczególności: wprowadzenie lub likwidacja kursów. Dobowa praca przewozowa wynosi 56 km. Szacowana praca eksploatacyjna na zadanie (w obie strony) wyniesie: - w ciągu 1 miesiąca: szacowane 1064 wozokilometrów, - całkowita wielkość lub zakres (w okresie trwania umowy): szacowane 10640 wozokilometrów. Dzienna prognozowana ilość uczniów do przewozu ok. 84 dziennie. Minimalna ilość miejsc siedzących w autobusie - 42. Minimalna ilość autobusów, którymi świadczona będzie usługa - 1 autobus. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1. Zapewnienie środków transportu niezbędnych do prawidłowej realizacji określonych w umowie zadań przewozowych 2. Przed przystąpieniem do realizacji usługi ustalić optymalny rozkład jazdy dla poszczególnych kursów mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania dziecka w podróży. Rozkład jazdy odnośnie wszystkich kursów Wykonawca przekaże do UMiGm ul. Poznańska 18 p. 4. 3. Dostosować plan dowozów uczniów w każdym roku do kalendarza roku szkolnego ogłaszanego corocznie przez Ministerstwo Edukacji. Godziny dowozu uczniów do szkół muszą być zgodne z planem lekcji. 4. Zapewnienie płynności jazdy, tzn. w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności po stronie Wykonawcy, tj. awaria autobusów, kolizja drogowa, choroba kierowcy itp., Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie poinformować o tym fakcie Zamawiającego, a następnie kontynuować przewozy zastępczym autobusem o podobnych parametrach technicznych. Wykonawca zobowiązuje się do uruchomienia autobusu zastępczego w czasie 20 minut od chwili wystąpienia zakłócenia. Wykonawca udostępni numer telefonu kierowców. 5. Niezwłoczne przekazywanie Zamawiającemu wszelkich informacji, mających wpływ na organizację przewozów oraz wniosków w zakresie usprawnień technicznych. 6. Przestrzeganie przepisów prawa, regulujących ruch drogowy i określających warunki techniczne pojazdów. 7. Ponoszenie pełnej odpowiedzialności wobec pasażerów i osób trzecich za szkody wynikłe z ruchu pojazdów, przewozu pasażerów oraz bagażu na zasadach ogólnych, określonych w powszechnie obowiązujący przepisach. 8. Operatywne dysponowanie taborem w ruchu i taborem rezerwowym oraz służbami technicznymi w celu usunięcia zakłóceń w ruchu. 9. W przypadku wystąpienia okoliczności nieprzewidzianych w organizacji roku szkolnego (np. skrócenie lekcji, zamknięcie szkoły czy dodatkowe zajęcia w dniu wolnym od nauki), Wykonawca powinien dostosować się do zaistniałej sytuacji - o której zostanie zawiadomiony przez Zamawiającego co najmniej jeden dzień przed jej wystąpieniem poprzez wprowadzenie dodatkowego kursu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTOWYCH W ZAKRESIE DOWOZU DZIECI DO SZKÓŁ GMINNYCH I PRZEDSZKOLI NA TERENIE GMINY MUROWANA GOŚLINA (NA TRASIE DOM - SZKOŁA - DOM) W OKRESIE OD DNIA ZAWARCIA UMOWY DO 31 GRUDNIA 2011 R.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Przewozowa ELKOTUR Tadeusz Kopczyński, ul. Przesmyk 6/1, 62-095 Murowana Goślina, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 77565,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 84361,37

  • Oferta z najniższą ceną: 84361,37 / Oferta z najwyższą ceną: 84361,37

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.