eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starachowice › Rozbudowa i przebudowa budynku magazynu materiałów łatwopalnych ze zmianą sposobu użytkowania polegającą dla zadania pn. Adaptacja budynku dla potrzeb Środowiskowego Domu Samopomocy typu -C dla osób z zaburzeniami psychicznymi wraz z zagospodarowaniem terenu na działce nr ewid.9/52 przy ulicy Radomskiej w Starachowicach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-26

Starachowice: Rozbudowa i przebudowa budynku magazynu materiałów łatwopalnych ze zmianą sposobu użytkowania polegającą dla zadania pn. Adaptacja budynku dla potrzeb Środowiskowego Domu Samopomocy typu -C dla osób z zaburzeniami psychicznymi wraz z zagospodarowaniem terenu na działce nr ewid.9/52 przy ulicy Radomskiej w Starachowicach
Numer ogłoszenia: 158359 - 2016; data zamieszczenia: 26.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Starachowicki , ul. Dr W. Borkowskiego 4, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2760900, faks 041 2760902.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat.starachowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i przebudowa budynku magazynu materiałów łatwopalnych ze zmianą sposobu użytkowania polegającą dla zadania pn. Adaptacja budynku dla potrzeb Środowiskowego Domu Samopomocy typu -C dla osób z zaburzeniami psychicznymi wraz z zagospodarowaniem terenu na działce nr ewid.9/52 przy ulicy Radomskiej w Starachowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Lokalizacja. Magazyn materiałów łatwopalnych Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej przy ul. Radomskiej 70, 27-200 Starachowice dz. nr 9/52. 2. Opis budynku. Przedmiotowy obiekt podlegający rozbudowie pełnił funkcję magazynu materiałów łatwopalnych. Jest to parterowy obiekt, niepodpiwniczony o poprzecznym układzie ścian. Wymiary rzutu budynku w osiach modularnych 18x12m. Rozstaw ścian poprzecznych 6m. Z uwagi na możliwość wybuchu magazynowanych materiałów wykonano stropodach lekki z blach fałdowych, izolację termiczną stanowią 2 warstwy płyt twardych z wełny mineralnej gr. 2 i 4 cm. Ściany konstrukcyjne zewnętrzne i wewnętrzne wykonano z cegły na zaprawie wapienno cementowej. Sztywność budynku zapewnia układ poprzecznych i podłużnych tarcz ściennych, połączonych górą monolitycznymi wieńcami. Stolarka okienna stara PCV. Stolarka drzwiowa nowa- drzwi stalowe. Elewacje wykończone tynkiem cementowo wapiennym oraz okładziną z blachy fałdowej. Cokół wykończony płytkami klinkierowymi. Obiekt wyposażony jest w instalację wod-kan, c.o. z zasilaniem z miejskiej sieci cieplnej, energetyczną, deszczową, odgromową oraz wentylację mechaniczną. 3. Ocena stanu technicznego. Elewacje: Stan elewacji dostateczny- miejscowe zabrudzenia i odspojenia tynku. Dach: Dach płaski kryty papą termozgrzewalną w dostatecznym stanie technicznym. Stolarka: Stolarka okienna stara PCV. Stalowe drzwi w dobrym stanie technicznym. Rynny i obróbki blacharskie: Rynny, rury spustowe, obróbki blacharskie, parapety wykonane są z blachy ocynkowanej, miejscami skorodowane, nieszczelne. Powoduje to powstawanie zacieków i zabrudzeń. Uwaga. Ocena stanu technicznego budynku nie jest jego ekspertyza techniczną. Podstawowe parametry techniczne budynku. Powierzchnia zabudowy: 367,99 m2 w tym: - zabudowa istniejąca - 233,87 m2 - zabudowa projektowana - 134,12 m2 Powierzchnia użytkowa: 294,55 m2 Wysokość: 4,6 m Kubatura obiektu: 1471,96 m3 Ilość kondygnacji nadziemnych: 1 Ilość kondygnacji podziemnych: 0 Przeznaczenie budynku, program użytkowy. Planowana inwestycja polega na przebudowie i rozbudowie istniejącego magazynu materiałów łatwopalnych, ze zmianą sposobu użytkowania dla potrzeb Środowiskowego Domu Samopomocy typu C. Zaprojektowano budynek parterowy o rzucie w kształcie litery T, z dachem płaskim. Budynek o nowoczesnym charakterze, składający się z prostopadłościennych brył, pokryty okładziną z płyt włókowo cementowych. Bryła elewacji tylnej urozmaicona o ramę daszku nad projektowanym podestem zewnętrznym. Tektonika elewacji podkreślona jest przez kolorowe wnęki podokienne. Dominującym elementem są dwa narożnikowe przeszklenia. Układ funkcjonalny: Funkcje dla pensjonariuszy skupione są w budynku istniejącym objętym przebudową. Hol oraz komunikacja, wraz z sienią wejściową i szatnią umieszczone są w centralnej części budynku. Przebudowa zakłada wydzielenie pomieszczeń takich jak: sala rehabilitacyjna wraz z łazienką dla osób niepełnosprawnych oraz magazynkiem, jadalnia z zapleczem kuchennym, sala zajęć wyposażona w sprzęt komputerowy, gabinet psychologa i łazienki- w tym męska oraz damska przystosowana do użytkowania przez osoby niepełnosprawne. Nowoprojektowany budynek o układzie półtora traktowym podłużnym, przylegający dłuższym bokiem do budynku istniejącego zawiera głównie funkcje biurowe, administracyjne oraz zaplecze dla personelu. Projektowane są dwa gabinety, sala zebrań, pomieszczenie socjalne oraz toaleta dla personelu. W projektowanym Środowiskowym Domu Samopomocy nie przewiduje się całodobowego pobytu pensjonariuszy. Dodatkowo przebudowie podlega węzeł co- wg odrębnego opracowania branżowego. Węzeł nie zmienia swojej lokalizacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna - projekt budowlany, stanowiący załącznik do SIWZ.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 20 000.00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Wykonawca winien wykazać wykonanie dwóch robót polegających na rozbbudowie, przebudowie lub budowie budynku o wartości co najmniej 800.000,00 PLN każda. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o złożony wykaz robót.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca winien dysponować kierownikami budowy posiadającymi uprawnienia budowlane w zakresie: 1. specjalności konstrukcyjno - budowlanej, 2. specjalności instalacji sanitarnych, 3. specjalności instalacji elektrycznych Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o złożony wykaz osób.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Okres gwarancji - 30

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności w następujących przypadkach: 1) w zakresie danych teleadresowych Wykonawcy; 2) zmiany osób wskazanych w § 8 ust.1 i 2 niniejszej umowy; 3) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; 4) zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) prowadzącej do zmiany ceny. Zmiana wysokości wynagrodzenia dotyczyć będzie robót wykonanych po dacie podpisania aneksu; 5) wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznie niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia; 6) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy; 7) wystąpienia omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy; 8) Sytuacji, gdy materiały budowlane lub urządzenia określone w ofercie, a następnie w umowie, przestały być produkowane i są niedostępne, co będzie potwierdzone stosownym dokumentem, Wykonawca może zaproponować inny materiał lub urządzenia o parametrach nie gorszych od podanych w ofercie, spełniające warunki określone w SIWZ, za cenę określoną w ofercie i umowie; 9) Wystąpienia ewentualnych robót zamiennych lub robót zaniechanych zgodnie z §2 ust. 4 niniejszej umowy. 3. Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania umowy zawierające opis proponowanych zmian i ich uzasadnienie. 4. W przypadku zaistnienia sytuacji, o której mowa w § 8 ust. 3 i 4 Wykonawca zobowiązuje się powiadomić o tym fakcie Zamawiającego z wyprzedzeniem umożliwiającym aneksowanie Umowy w trybie niewywołującym opóźnienia w planowanych terminach, nie później jednak niż 7 dni przed planowaną zmianą.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.starachowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2016 godzina 11:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 114.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.