eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźSerwis 84 central wentylacyjnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-07-11

Łódź: Serwis 84 central wentylacyjnych
Numer ogłoszenia: 158342 - 2008; data zamieszczenia: 11.07.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 115407 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Łódzki, ul. Narutowicza, 90-131 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6354354, fax 042 6354325, 042 6354326.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Serwis 84 central wentylacyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Konserwacje, naprawy bieżące i awaryjne Konserwacje dotyczą central wraz z wszystkimi urządzeniami z nimi współpracującymi i obejmują następujące czynności: -wykonywanie czynności konserwacyjnych zgodnie z instrukcjami i DTR producentów central wentylacyjnych, osprzętu central, automatyki i urządzeń pomocniczych, -okresowa wymiana materiałów eksploatacyjnych tj. smarów, olejów, uszczelek, lampek , bezpieczników, pasków klinowych itp. materiał+ robocizna, -okresowa wymiana filtrów robocizna , Naprawy bieżące polegają na usuwaniu usterek stwierdzonych w trakcie czynności konserwacyjnych nie wymagających wymiany materiałów i części. W zakres napraw bieżących wchodzi: -stwierdzanie przyczyn nieprawidłowej pracy układów wentylacji, -usuwanie usterek mechanicznych i elektrycznych, -regulacje, Naprawy awaryjne polegają na usuwaniu usterek zgłoszonych przez Zamawiającego nie wymagających wymiany materiałów i części. W zakres napraw awaryjnych wchodzi: -stwierdzanie przyczyn nieprawidłowej pracy układów wentylacji, -usuwanie usterek mechanicznych i elektrycznych, -regulacje, -wszelkie wyjazdy na skutek wezwań przez użytkowników, Określone czynności muszą zapewniać utrzymanie central w stałej sprawności z wyjątkiem postojów niezbędnych do wykonania czynności konserwacyjnych i naprawczych - czas postojów należy wcześniej uzgodnić z użytkownikiem - Wartość za konserwacje, naprawy bieżące i awaryjne określa Załącznik nr. 2 Arkusz cenowy . Konserwacje wykonywane w okresach przewidzianych przez DTR lecz nie rzadziej niż dwa razy w roku -początek sezonu letniego i zimowego-, Naprawy bieżące wykonywane natychmiast po zauważenia niewłaściwej pracy układów wentylacji, Naprawy awaryjne wykonywane nie później niż 12 godzin po zgłoszeniu awarii przez Zamawiającego, Zamawiający będzie płacił za konserwacje, naprawy bieżące i awaryjne po zakończeniu kolejnych 6 miesięcy trwania umowy. Wymiana materiałów ( wykonywane wg. potrzeb ) Przez wymianę rozumie się: -wymianę elementów uszkodzonych -wymianę elementów zużytych technicznie Wymianę materiałów należy uzgadniać wcześniej z Zamawiającym. Ceny jednostkowe z Załącznika nr. 2 Arkusza cenowego. Zamawiający będzie płacił za faktycznie zamontowane materiały. Zamawiający będzie płacił za zamontowane materiały po ich wmontowaniu . W zakres usługi nie wchodzą: naprawy wymagające wymiany części lub materiałów nie ujętych w Arkuszu cenowym

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.71.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych Kod CPV wg słownika 2008: 50.71.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 340650 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.07.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZUTech Plus Sp. z o.o., ul. Kasprowicza 102, 51-145 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 340650
  • Oferta z najniższą ceną: 340650 / oferta z najwyższą ceną: 351202
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.