eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźSerwis 84 central wentylacyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-30

Łódź: Serwis 84 central wentylacyjnych
Numer ogłoszenia: 115407 - 2008; data zamieszczenia: 30.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Łódzki, ul. Narutowicza 65, 90-131 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6354354, fax 042 6354325, 042 6354326.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Serwis 84 central wentylacyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacje, naprawy bieżące i awaryjne Konserwacje dotyczą central wraz z wszystkimi urządzeniami z nimi współpracującymi i obejmują następujące czynności: -wykonywanie czynności konserwacyjnych zgodnie z instrukcjami i DTR producentów central wentylacyjnych, osprzętu central, automatyki i urządzeń pomocniczych, -okresowa wymiana materiałów eksploatacyjnych tj. smarów, olejów, uszczelek, lampek , bezpieczników, pasków klinowych itp. materiał+ robocizna, -okresowa wymiana filtrów robocizna , Naprawy bieżące polegają na usuwaniu usterek stwierdzonych w trakcie czynności konserwacyjnych nie wymagających wymiany materiałów i części. W zakres napraw bieżących wchodzi: -stwierdzanie przyczyn nieprawidłowej pracy układów wentylacji, -usuwanie usterek mechanicznych i elektrycznych, -regulacje, Naprawy awaryjne polegają na usuwaniu usterek zgłoszonych przez Zamawiającego nie wymagających wymiany materiałów i części. W zakres napraw awaryjnych wchodzi: -stwierdzanie przyczyn nieprawidłowej pracy układów wentylacji, -usuwanie usterek mechanicznych i elektrycznych, -regulacje, -wszelkie wyjazdy na skutek wezwań przez użytkowników, Określone czynności muszą zapewniać utrzymanie central w stałej sprawności z wyjątkiem postojów niezbędnych do wykonania czynności konserwacyjnych i naprawczych - czas postojów należy wcześniej uzgodnić z użytkownikiem - Wartość za konserwacje, naprawy bieżące i awaryjne określa Załącznik nr. 2 Arkusz cenowy . Konserwacje wykonywane w okresach przewidzianych przez DTR lecz nie rzadziej niż dwa razy w roku -początek sezonu letniego i zimowego-, Naprawy bieżące wykonywane natychmiast po zauważenia niewłaściwej pracy układów wentylacji, Naprawy awaryjne wykonywane nie później niż 12 godzin po zgłoszeniu awarii przez Zamawiającego, Zamawiający będzie płacił za konserwacje, naprawy bieżące i awaryjne po zakończeniu kolejnych 6 miesięcy trwania umowy. Wymiana materiałów ( wykonywane wg. potrzeb ) Przez wymianę rozumie się: -wymianę elementów uszkodzonych -wymianę elementów zużytych technicznie Wymianę materiałów należy uzgadniać wcześniej z Zamawiającym. Ceny jednostkowe z Załącznika nr. 2 Arkusza cenowego. Zamawiający będzie płacił za faktycznie zamontowane materiały. Zamawiający będzie płacił za zamontowane materiały po ich wmontowaniu . W zakres usługi nie wchodzą: naprawy wymagające wymiany części lub materiałów nie ujętych w Arkuszu cenowym

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.71.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych Kod CPV wg słownika 2008: 50.71.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy tj. 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W niniejszym postępowaniu zamawiający wymaga, aby Wykonawca: - wykazał się w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem dwóch usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością (min. 25% wartości oferty netto) usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. W przypadku Wykonawców, którzy realizowali usługi w innych walutach niż PLN, Zamawiający przeliczy wartość netto tych usług po średnim kursie NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu. - wykazał w wykazie osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, że minimum dwie osoby , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia serwisowały centrale przez okres minimum jednego roku i posiadają wykształcenie średnie lub wyższe elektryczne, elektroniczne lub mechaniczne - wykazał, że minimum jedna osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywanym zamówieniu, posiada wymagane uprawnienia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. tj. świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci o napięciu znamionowym do 1 kV oraz, że minimum jedna osoba posiada uprawnienia potwierdzające kwalifikacje do naprawy i obsługi technicznej urządzeń i instalacji chłodniczych zawierających substancje kontrolowane (na podstawie art. 12 ust. 4 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o substancjach zubażających warstwę ozonową Dz. U. Nr 121, poz. 1263) przez przedłożenie odpowiednich zaświadczeń. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.6 specyfikacji. Z treści wymaganych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania: oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez realizowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów: 2) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością (min. 25% wartości oferty netto) usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie wg. Załącznika nr 5-1 do SIWZ. 3) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg. Załącznika nr 5-2 do SIWZ. 4) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z Załącznikiem nr 5-2 Informacja dla wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.6.1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2.Dokument, o którym mowa w powyższej informacji pkt.1a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w powyższej informacji pkt 1. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z datą wystawienia. Wymagania ww. pkt.2 stosuje się odpowiednio. Informacja o formie w jakiej należy składać dokumenty. 1. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Potwierdzenie dokumentu za zgodność z oryginałem musi zawierać sformułowanie -Za zgodność z oryginałem- lub podobne, datę poświadczenia oraz podpis i pieczęć imienną osoby uprawnionej do reprezentowania wykonawcy (jeśli wykonawca się nią posługuje lub w przypadku jej braku czytelny podpis) lub inny podpis umożliwiający identyfikację osoby uprawnionej do reprezentowania wykonawcy - na każdej zapisanej stronie dokumentu. 2. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Informacja dla wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 1. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Należy przedłożyć pełnomocnictwo wraz z ofertą. Wszelka korespondencja oraz rozliczenie dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązani są przed podpisaniem umowy zawrzeć umowę regulującą współpracę tych wykonawców. a. Oświadczenie, o którym mowa w załączniku nr. 3 (Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy prawo zamówień publicznych) podpisuje pełnomocnik. b. Oświadczenie, o którym mowa w załączniku nr. 3a (Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu określone w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy prawo zamówień publicznych), każdy z Wykonawców podpisuje oddzielnie. W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia wymagania wynikające z art.22 ust.1pkt. 1-4 ustawy - prawo zamówień publicznych do oferty zobowiązany jest dołączyć: 5) oświadczenie - Załącznik nr 3 i 3a do SIWZ, DOKUMENTY WYMIENIONE W PKT.6 SIWZ WYKONAWCY SKŁADAJĄ W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW OKREŚLONYCH W PKT.5 SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uni.lodz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Budynek Rektoratu Łódź ul: Lindleya 3 II p. pok. 212 DGE.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Dział Gospodarki Energetycznej Łódź ul. Lindleya 3 pokój. 212.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.