Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2007-03-07
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Sierpc: dostawa koparko-ładowarki Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Empegek" w Sierpcu sp. z o.o., do kontaktów: Józef Klimek, ul. Konstytucji 3 Maja 48, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 024 2751512, fax 024 2752468, e-mail: empegek.sierpc@shnet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.empegek.shnet.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa koparko-ładowarki. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : siedziba zamawiającego, 09-200 Sierpc, ul. Konstytucji 3 Maja 48. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby zamawiającego koparko-ładowarki fabrycznie nowej (wyprodukowanej po 01.01.2007 r.). 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.52.26.10 - Koparki mechaniczne Kod CPV wg słownika 2008: 43.26.10.00 - Koparki mechaniczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Poniżej 211 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 18.05.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 6500,00 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1) Spełnienie wymogów określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych z późniejszymi zmianami. 2) Niepodleganie wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z późniejszymi zmianami. 3) Prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie przedmiotu zamówienia. 4) Niezaleganie z uiszczaniem podatków oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne. 5) Wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat minimum pięciu dostaw o charakterze i wartości odpowiadających przedmiotowi zamówienia, potwierdzonych referencjami przez zamawiających o należytym ich wykonaniu. 6) Spełnienie wymogów określonych w SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do udziału w postępowaniu zostaną dopuszczeni wykonawcy spełniający wszystkie podane warunki. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, 6) zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego że poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczony produkt będący przedmiotem dostawy odpowiada określonym normom, 7) informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 80 2. ocena techniczna 20 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.empegek.shnet.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.03.2007, godzina 11:15, siedziba spółki "Empegek" przy ul. Konstytucji 3 Maja 48 w Sierpcu, pokój nr 8.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 01.03.2007.
INNE PRZETARGI Z SIERPCA
- Dostawa samochodu osobowego do nauki jazdy dla ZSCKR w Studzieńcu
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Cyberbezpieczna Gmina Miasto Sierpc
- "Zakup agregatu prądotwórczego oraz zakup asortymentu zasobów ochrony ludności"
- Rewitalizacja terenów przyległych do dworca PKP w tym wieży ciśnień wraz z budową strażnicy
więcej: przetargi w Sierpcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa koparek
- Zakup koparko-ładowarki w zawiązku z realizacją Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Zakup fabrycznie nowej koparko-ładowarki w ramach zadania: Zapewnienie ciągłości dostaw żywności, produktów leczniczych, wody pitnej w tym awaryjnych ujęć wody i budowa lokalnych studni.
- ZAKUP SPRZĘTU PRZECIWPOWODZIOWEGO W RAMACH PROGRAMU OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ
- Zakup i dostawa koparko-ładowarki dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Nowinach
- "Zakup koparko-ładowarki w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026."
więcej: Koparki mechaniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





