eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › MODERNIZACJA LABORATORIUM IMKI WYDZIAŁU INŻYNIERII LĄDOWEJ POLITECHNIKI WARSZAWSKIEJ - PN/03/03/2007

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-03-07

POZYCJA 15791

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: MODERNIZACJA LABORATORIUM IMKI WYDZIAŁU INŻYNIERII LĄDOWEJ POLITECHNIKI WARSZAWSKIEJ - PN/03/03/2007 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wydział Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej, do kontaktów: Zofia Kozyra, Al. Armii Ludowej 16, 00-637 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6606595, fax 022 8258899, e-mail: zamowienia.publiczne@il.pw.edu.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.il.pw.edu.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Wydział Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej, Zofia Kozyra, Al. Armii Ludowej 16; pok. 143, 00-637 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (022)234-64-69; 0607-26-88-57, fax (022) 825-69-85, e-mail: zamowienia.publiczne@il.pw.edu.pl, www.il.pw.edu.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA LABORATORIUM IMKI WYDZIAŁU INŻYNIERII LĄDOWEJ POLITECHNIKI WARSZAWSKIEJ - PN/03/03/2007. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Gmach Wydziału Inzynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: II.1.5) Określenie przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest - MODERNIZACJA LABORATORIUM IMKI WYDZIAŁU INŻYNIERII LĄDOWEJ POLITECHNIKI WARSZAWSKIEJ Zamówienie polega na: 1.Przenieść studzienkę odwadniającą wraz z kanalizacją znajdującą się pobliżu drzwi wejściowych do pomieszczenia 016 w miejsce połączenia korytarza poprzecznego z korytarzem podłużnym. 2.Rozebrać następujące ściany działowe; dwie ściany magazynu klubu \Pakamera\, ścianę pomiędzy pomieszczeniami 014 i 015 oraz ścianę pomiędzy korytarzem i pomieszczeniem 014. Przed rozbieraniem tych ścian należy odłączyć instalację elektryczną. 3.Wywieźć na zwałkę gruz z rozebranych ścian. 4.Podwyższyć \poziomą\ rurę kanalizację średnicy 200 w pomieszczeniu 015. 5.Przełożyć wentylację w pomieszczeniu 015 i w korytarzu do niego przylegającym. 6.Zdemontować grzejniki CO i odłączyć instalację elektryczną w ścianach pomieszczenia 016. 7.Wybić otwór (90 * 200 cm) w ścianie betonowej pomiędzy pomieszczeniem 016 i 014. Wzmocnić nadproże nad drzwiami wejściowymi (120 * 200). 8.Usunąć w pomieszczeniu 016 wewnętrzne (izolacyjne) części zewnętrznych ścian piwnicznych, pozostawiając tylko części betonowe. Usunąć glazurę z murkiem ceglanym przy ścianie wewnętrznej. Usunąć w korytarzu wewnętrzną część ściany zewnętrznej pomiędzy osiami X i Y. 9.Wybić lukę montażową w ścianie zewnętrznej pomiędzy osiami X i Y. Zamontować słup stalowy i wykonać żelbetowe wzmocnienie płyty ściennej. 10.Podwyższyć otwór przy drzwiach wejściowych. Usunąć górne warstwy podłogowe łącznie z izolacją przeciwwodną w pomieszczeniu 016. Beton usunąć tylko z części pomieszczenia (w rzucie poziomym prostokąt o wym. 3,80 * 5,80 m) położonej pomiędzy osiami 1 i 2 budynku. 11.Wykonać podwyższoną posadzki w pomieszczeniu warsztatowym. Schody i posadzkę wykonać z betonu B30 zbrojonego włóknami stalowymi (33 kg/m3) i utwardzonego powierzchniowo np. Armortopem (5 kg/m2) lub równoważnym. Grubość posadzki 30 cm, minimalna grubości betonu 18 cm. 12.Wymienić okna w pomieszczeniu 016. Osadzić nowe drzwi wejściowe i drzwi przesuwane pomiędzy pomieszczeniami 014 i 016 oraz zamontować drzwi do pomieszczenia 016. 13.W pomieszczeniu 016 i na ścianie między osiami X i Y wykonać na elementach betonowych i żelbetowych powłokę uszczelniającą z HYDROSTOP - KONCENTRAT (dodatek nr 201) lub HYDROSTOP - MIESZANKA (składowe nr 202 i 203). Powłokę uszczelniającą nanieść trzywarstwowo, techniką malarską zgodnie z instrukcją producenta. 14.Przygotować (wyrównać) płaszczyzny do ułożenia izolacji poziomych i pionowych. Nanosząc warstwę zaprawy wodoszczelnej. Wykonać zaokrąglenia w narożach pomieszczeń o minimalnym promieniu 5 cm . Zaokrąglenia mogą być wykonane HYDROSTOP (lub równoważnej) - ZAPRAWA WODOSZCZELNA po uprzednim naniesieniu w tych miejscach WARSTWY SZCZEPNEJ. 15.Wykonać izolację przeciwwodną na podłużnych ścianach zewnętrznych budynku do wysokości ok. 1,70 m a na połączeniu prefabrykatów aż do sufitu. Izolacje te zabezpieczyć folią PE (0,2 mm). Następnie wykonać żelbetowe ściany dociskowe z kotwami talerzowymi (jedna kotwa na 0,25 m2 ściany) i wykonać podkład betonowy (B15) pod zagłębioną część laboratorium. 16.Po ok. dwóch tygodniach od wykonania ścian dociskowych ułożyć na nich izolację pionową oraz izolację pionową na poprzecznych ścianach i poziomą izolację na podłodze. Izolacje te zabezpieczyć folią PE (0,2 mm). Wykonać wannę żelbetową o wysokości przy ścianach zewnętrznych ok. 1,5 m zaś przy ścianie wewnętrznej 0,3 m. 17.Wykonać ściany nad wanną i między osiami X i Y, otynkować je i pomalować. Zamontować instalacje elektryczne i grzejniki. Wykonać sufit podwieszany w pomieszczeniu warsztatowym. Ułożyć gres i glazurę. 18.Wykonać i zamontować kraty na wszystkie okna warsztatu i laboratorium. Następnie wykonać docieplenie ścian piwnicy metodą lekką mokrą. Grubość płyt styropianowych 6 cm . Zewnętrzną kolorystykę i fakturę docieplenia dostosować do istniejącej elewacji budynku. 19.Zamontować dwie maszyny wytrzymałościowe. UWAGA: Po okresie obfitych opadów lub roztopów mogą pojawić się zastoiska wody w modernizowanych pomieszczeniach. Wykonawca powinien uwzględnić w kosztach ewentualne usuniecie przecieków i dodatkowe prace zabezpieczające 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu formularzu zgodnym z treścią oświadczenia zamieszczonego w Rozdziale II SIWZ. - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Bilans i rachunek zysków i strat, a jeżeli sprawozdanie finansowe, którego część stanowią żądane dokumenty, podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinię o tej części sprawozdania za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim. - Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą, że wysokość posiadanych środków finansowych i/lub zdolność kredytowa Wykonawcy jest nie mniejsza od określonej w pkt. III.2 niniejszego ogłoszenia. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 50tys. zł. - Informację o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia (\Potencjał kadrowy\), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1 do Rozdziału II. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, uprawnień wskazanych osób do kierowania budową/robotami potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt.III.2. niniejszej ogłoszenia. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz dokument potwierdzający przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa). - Informację o doświadczeniu Wykonawcy (\Doświadczenie zawodowe\). Informacja musi potwierdzać spełnianie warunku, o którym mowa w pkt III.2. niniejszej ogłoszenia. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. - Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej :składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu, 3)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, j.w. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.21.46.10 - Laboratoria Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.46.10 - Roboty budowlane w zakresie budynków laboratoryjnych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1.Przenieść studzienkę odwadniającą wraz z kanalizacją znajdującą się pobliżu drzwi wejściowych do pomieszczenia 016 w miejsce połączenia korytarza poprzecznego z korytarzem podłużnym. 2.Rozebrać następujące ściany działowe; dwie ściany magazynu klubu \Pakamera\, ścianę pomiędzy pomieszczeniami 014 i 015 oraz ścianę pomiędzy korytarzem i pomieszczeniem 014. Przed rozbieraniem tych ścian należy odłączyć instalację elektryczną. 3.Wywieźć na zwałkę gruz z rozebranych ścian. 4.Podwyższyć \poziomą\ rurę kanalizację średnicy 200 w pomieszczeniu 015. 5.Przełożyć wentylację w pomieszczeniu 015 i w korytarzu do niego przylegającym. 6.Zdemontować grzejniki CO i odłączyć instalację elektryczną w ścianach pomieszczenia 016. 7.Wybić otwór (90 * 200 cm) w ścianie betonowej pomiędzy pomieszczeniem 016 i 014. Wzmocnić nadproże nad drzwiami wejściowymi (120 * 200). 8.Usunąć w pomieszczeniu 016 wewnętrzne (izolacyjne) części zewnętrznych ścian piwnicznych, pozostawiając tylko części betonowe. Usunąć glazurę z murkiem ceglanym przy ścianie wewnętrznej. Usunąć w korytarzu wewnętrzną część ściany zewnętrznej pomiędzy osiami X i Y. 9.Wybić lukę montażową w ścianie zewnętrznej pomiędzy osiami X i Y. Zamontować słup stalowy i wykonać żelbetowe wzmocnienie płyty ściennej. 10.Podwyższyć otwór przy drzwiach wejściowych. Usunąć górne warstwy podłogowe łącznie z izolacją przeciwwodną w pomieszczeniu 016. Beton usunąć tylko z części pomieszczenia (w rzucie poziomym prostokąt o wym. 3,80 * 5,80 m) położonej pomiędzy osiami 1 i 2 budynku. 11.Wykonać podwyższoną posadzki w pomieszczeniu warsztatowym. Schody i posadzkę wykonać z betonu B30 zbrojonego włóknami stalowymi (33 kg/m3) i utwardzonego powierzchniowo np. Armortopem (5 kg/m2) lub równoważnym. Grubość posadzki 30 cm, minimalna grubości betonu 18 cm. 12.Wymienić okna w pomieszczeniu 016. Osadzić nowe drzwi wejściowe i drzwi przesuwane pomiędzy pomieszczeniami 014 i 016 oraz zamontować drzwi do pomieszczenia 016. 13.W pomieszczeniu 016 i na ścianie między osiami X i Y wykonać na elementach betonowych i żelbetowych powłokę uszczelniającą z HYDROSTOP - KONCENTRAT (dodatek nr 201) lub HYDROSTOP - MIESZANKA (składowe nr 202 i 203) lub równoważną. Powłokę uszczelniającą nanieść trzywarstwowo, techniką malarską zgodnie z instrukcją producenta. 14.Przygotować (wyrównać) płaszczyzny do ułożenia izolacji poziomych i pionowych. Nanosząc warstwę zaprawy wodoszczelnej. Wykonać zaokrąglenia w narożach pomieszczeń o minimalnym promieniu 5 cm . Zaokrąglenia mogą być wykonane HYDROSTOP - ZAPRAWA WODOSZCZELNA lub równoważną, po uprzednim naniesieniu w tych miejscach WARSTWY SZCZEPNEJ. 15.Wykonać izolację przeciwwodną na podłużnych ścianach zewnętrznych budynku do wysokości ok. 1,70 m a na połączeniu prefabrykatów aż do sufitu. Izolacje te zabezpieczyć folią PE (0,2 mm). Następnie wykonać żelbetowe ściany dociskowe z kotwami talerzowymi (jedna kotwa na 0,25 m2 ściany) i wykonać podkład betonowy (B15) pod zagłębioną część laboratorium. 16.Po ok. dwóch tygodniach od wykonania ścian dociskowych ułożyć na nich izolację pionową oraz izolację pionową na poprzecznych ścianach i poziomą izolację na podłodze. Izolacje te zabezpieczyć folią PE (0,2 mm) lub równoważną. Wykonać wannę żelbetową o wysokości przy ścianach zewnętrznych ok. 1,5 m zaś przy ścianie wewnętrznej 0,3 m. 17.Wykonać ściany nad wanną i między osiami X i Y, otynkować je i pomalować. Zamontować instalacje elektryczne i grzejniki. Wykonać sufit podwieszany w pomieszczeniu warsztatowym. Ułożyć gres i glazurę. 18.Wykonać i zamontować kraty na wszystkie okna warsztatu i laboratorium. Następnie wykonać docieplenie ścian piwnicy metodą lekką mokrą. Grubość płyt styropianowych 6 cm . Zewnętrzną kolorystykę i fakturę docieplenia dostosować do istniejącej elewacji budynku. 19.Zamontować dwie maszyny wytrzymałościowe 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w miesiącach: 3

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązny wnieść wadium w wysokości 5.000,00zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: -Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. -Wykonawca musi wykazać przychód za ostatnie trzy lata obrotowe (na podstawie \Rachunku zysków i strat\ pozycja \Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów\ lub \Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi\) w wysokości nie mniejszej niż 500.000,00 zł. -Wykonawca musi wykazać płynność bieżącą (xpb) w ostatnim roku obrotowym liczoną zgodnie ze wzorem:xpb = aktywa obrotowe / zobowiązania krótkoterminowenie mniejszą niż 1 (xpb >1) -Wykonawca musi wykazać dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) lub promesą kredytową w wysokości nie mniejszej niż 50.000zł -Wykonawca musi wykazać posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość 50.000zł -Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowaną osobę w celu obsadzenia stanowiska kierownika robót z min. 5 letnim stażem (odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami w zakresie wystarczającym do wykonania zadania z Ustawą Prawo Budowlane) -Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (rozpoczął i zakończył) w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, roboty rodzajowo porównywalne z przedmiotem niniejszego przetargu, tj.: wykonanie co najmniej 3 zadania (każde na kwotę stanowiącą co najmniej 30% wartości oferty) remontu pomieszceń w obiektach użyteczności publicznej lub zamieszkiwania zbiorowego Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana według formuły \spełnia - nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy. 2. Wypełniony kosztorys ofertowy z określeniem końcowej kwoty netto i brutto, sporządzony w oparciu o załączony przedmiar robót. 3. Oświadczenie oferenta o spełnieniu warunków art. 22 ustawy prawa zamówień publicznych. 4. Oświadczenie, że oferent zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, specyfikacją techniczną i nie wnosi żadnych zastrzeżeń. 5. Wszystkie dokumenty wymienione w pkt. II.1.6 niniejszego ogłoszenia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.il.pw.edu.pl. Opłata: 150 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Płatne w przypadku pobierania wesji SIWZ na papierze; przelewem na konto lub przy przesyłce pocztowej za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: Nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2007 godzina 15:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.04.2007, godzina 15:15, Wydział Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej Al. Armii Ludowej 16 pok. 143.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 05.03.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.